41.Bölüm Seni Seviyorum❤❤

211 11 0
                                    


Multimedya- Ege❤Gece

İyi okumalar...

Egenin ağzından :)

Sabah uyandığımda yanımdaki güzeller güzeli hatunuma baktım. Onsuz artık yapamam o benim herşeyim canım pahasına korurum onu. Onun yanağına öpücük kondurdum ama uyanmadı gidimde kahvaltı hazirlim hatunuma. Şimdi diceksiniz erkekler kahvaltı hazırlarmı ? Bence erkekler sevdiği kadın için kahvaltı hazırlar. Hemen yataktan kalktım banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim hemen bişeler yaptım. Evet odaya cıkartıcam kahvaltıyı ve benim prensesim çok sevinicek. Tepsiyi aldığımda odaya cıktım tepsiyi biyere bırktım ve onun yanına uzandım. Dudaklarına öpücük koydum ve uyandı prensesim.
"Günaydın hatunum"dedim.
"Günaydın yakışıklı odunum benim"dedi. Evet onun odunu olmuştu off off bu kadınları hiç anlamıyorum.
"Hadi kalk banyoya git elini yüzünü yıka ve gel"dedim. Oda onayladı, kalktı ve banyoya gitdi bende yatağı topladım ve güller serpiştirdim işte tamam gece geldi şokk oldu diyebilirim tabi bendede biraz var romantiklik.
"Hayatım gelde kahvaltını yap"dedim.
"Ege bunları senmi hazırladın"dedi.
"Evet"dedim. O geldi yatağa ve kahvaltı tepsisini aldı gercekten süper hazırlamışım.

 O geldi yatağa ve kahvaltı tepsisini aldı gercekten süper hazırlamışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"

Aşkım bunlar çok güzel"dedi.
"Hepsi senin için"dedim. Oda dudağıma öpücük koydu aşkım ya çok seviyorun lann napim...

★★★★★★★

Geceden devam :)

"Offf ege ama mızmızlandın"dedim. Evet dün ben kazandığım için onu buz patenine getirmiştim ben çok güzel kayıyodum ama ege kayamıyodu bende ona yardım ediyorum ama yapamıyo arkadaşlar.
"Demesi kolay hatun! Gelde burdan anlat"dedi.
"Aşkım zaten burdayım"dedim ve onu bırakarak ben kaymaya başladım benim özel patenlerim var ve çok güzeller egeye almıştım.

"Aşkım zaten burdayım"dedim ve onu bırakarak ben kaymaya başladım benim özel patenlerim var ve çok güzeller egeye almıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve özel tasarım kendim yaptırdım ve çok güzeller. Ve işte ege yere düşer ahh aşkımm. Hemen onun yanına gitdim ve tam onu kaldirim derken bende düştüm.
"Offf ege yaa"dedim. Ve kalkmaya başladım olmadı off kaldım burda normalde hemen kalkarım da. Bi çocuk geldi yanımıza heralde buranın calışanı bana elini uzatdı ama ege tutdu kendi kalktı off ege çocuğa bişe dedi çocuk ucmaca gitdi.
"Ne dedin çocuğa"dedim.
"Boşver gel seni kaldirim matbazel"dedi şapşal. Elini uzatdı bende kalktım ohh be dünya varmış orda otur otur götüm dondu. Kaydıktan sonra yemek yemeğe gitdik.
"Ne yemek istersin prenses"dedi.
"Pizza"dedim.
"Tamam gel bakalım buraya sen"dedi ve beni kolunun altına aldı.
"Bitanem bida bi çocuğun elini tutma"dedi kıskanç sevgilim.
"Ama ben tutmadımki"dedim.
"Olsun sen yinede tutma tek benim ellerimi tutabilirsin prenses"dedi ve burnumu öptü.
"Pekala beyfendi ama ben çok acım"dedim.
"Tamam yürü bakalım"dedi ve pizzacıya gitdik buranın pizzaları meşurmuş heralde öyle diyolar. Hemen siparişi verdik ve beklemeye başladık. Karşı masadada bi tane kız oturuyo mini elbise resmen götünü gösteriyo neyse banane ben daha güzelim. Egeye döndüm kızın bacaklarına bakıyodu aptal öküz. Erkek minleti deyilmi hepsi aynı.
"Egecim nere bakıyosun o gözlerini oyarım"dedim.
"Aşkım benim gözüm senden başka birini görmez"dedi.
"Yaw he he"dedim.
"Valla aşkım"dedi.
"Off tamam"dedim. Biz böyle tartışırken pizza gelmişti ve gercekten çok güzel gözüküyo.

 Biz böyle tartışırken pizza gelmişti ve gercekten çok güzel gözüküyo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Canınız cekti dimi arkadaşlar :) )

Elime bi tane aldım ısırdım off be bu ne güzel süper yaa. Egede yiyodu.
"Beyendinmi prenses"dedi.
"Beyendim aşkım"dedim. Evet yemek faslıda bitince kalktık. Evet ege görcen sen şimdi.
"Ege hadi alışverişe"dedim.
"Hayır aşkım bunu bana yapma"dedi öyle bi kahkaha atdımki.
"Yaptım bile aşkım"dedim ve yürümeye başladım oda geliyodu şapşal yaa biliyorum erkekler alışverişten nefret ederler ama amaç kötülük olsun ;). Bi mağzaya girdik ohaaa çok güzel elbise bunu almam lazım ama ege nasıl izin vercek zaten akşam bara gitcez orda giyerim ama elbise süper.

Hemen bedenini buldum ve aldım kabine girdim ve giydim süperr olmuştu ve onun altına bi tane topuklu ayakkabı dedim elbisenin fiyatına baktım 250 yazıyo off aman çok ucuz hemen aldım ve kasaya gitdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen bedenini buldum ve aldım kabine girdim ve giydim süperr olmuştu ve onun altına bi tane topuklu ayakkabı dedim elbisenin fiyatına baktım 250 yazıyo off aman çok ucuz hemen aldım ve kasaya gitdim. Ve ödeyip cıktım ege görmedi zaten dışarda beni bekliyo.
"Hadi gidelim yakışıklı"
"Ne aldın sen"dedi ahhaaa sıctıkk.
"Hiç bişe aşkım hadi yaa"dedim ve ordan cıktık eve gidiyoruz...

★★★★★★

"Gece hazırmısın aşkım"dedi. Off be catladı sanki hemen odadan cıktım aşağıya indim.
"Gece bu ne lann git değiştir üstünü"dedi off. Hemen onun yanına gitdim onu koltağa atdım ve onun üstüne cıktım dudaklarına yapıştım ve sert öptüm oda ellerini belime koydu kendine daha çok bastırdı. Ondan ayrıldığımda.
"Hadi gidelim"dedim.
"Bu gece yanımdan ayrılmıyosun gece"dedi.
"He tabi tabi"dedim ve kalktık evden cıktık arabaya bindim ve son ses müzik actım. O kadar mutluyumki ege var sadece onu o kadar çok seviyorumki kaybedemem onu. İşte geldik bura egenin barıydı.
"Hoş geldiniz ege bey"dedi adam ve egede selam verdi iceri girdik herkes çoşuyodu biyandan masada şey yapanlar off iğrenç. Tamam egeyle biz fazla ilere gitmiyoruz. Hemen bi yere oturduk ve garson geldi.
"Ne istersiniz ege bey"dedi.
"İcki getir iki tane"dedi ve garson gitdi ben öyle etrafı incelerken birden ege beni kucağına oturtdu.
"Ege napıyosun"dedim.
"Aşkım benim olduğunu herkeze gösteriyorum"dedi bende güldüm ve onun dudağına küçük bi buse kondurdum. İckilerimiz geldi içtik eğlendik coşduk ve eve gidiyoruz şimdi. O kadar çok icmemiştik. Eve geldiğimizde ben hemen arabadan indim ve yukara cıktım. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim geceliğimi giydim evet egenin yanında böyle yatıyorum sonuçta evlenicez. O kadarda acık deyil gecelik hemen sacımı topuz yaptım makyajımı sildim ve cıktım banyodan egenin yanına gitdim yatdım.
"İyi geceler prenses"dedi.
"İyi geceler bitanem"dedim ve onun o eşsiz kokusuyla uyudum...

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin