Gözlerimi actığımda babam yanımdaydı hala saclarımı kokluyodu çünkü ben annem gibi kokormışım babamda özledi biliyorum.
"Baba"dedim. Birden bana baktı.
"Efendim güzel kızım"dedi başımı okşuyarak.
"Baba ben aslı annemin kalbini kırmak istemiyodum çok aptalım"dedim ve ağladığımı yeni farketdim.
"Şşş tamam kızım"dedi ve sarıldı babam.
"Baba ne zaman cıkıcam burdan"dedim.
"Bekle doktora sorup geliyorum"dedi. Babam odadan cıktı. Oysaki bayılmıştım sadece noldu ki bana?. Odanın kapısı acıldı ege girdi.
"Oooo prensesim uyanmış"dedi.
"Yaa dalga gecme"dedim. Yanıma oturdu.
"Çok korkutdun beni prenses"dedi.
"Özür dilerim beyfendi"dedim. Ve onun dudaklarına kısa öpücük kondurdum.
"Şimdi iyimisin"dedi.
"İyim aşkım"dedim. Ege yana kay dedi bende kaydım yanıma yatdı bende onun göğsüne yatdım. Çok huzurluydum ve güvende. Onun kollarının altındaydım çok mutluydum. Biz tam uyucakken ece melisa daldı iceri.
"Heyyyyy"dedi ece.
"Yaa ne var"dedim.
"Oooo kalk daha iç camışırı alcaz evleniyon sonucta"dedi ece. Egede bana göz kırpıp kulağıma eğilip şöyle dedi ben şokk.
"Kırımızı al kırmızıyı severim seksi kadınım" dedi. Ben utanctan yerin debine girmiştim sonra egenin annesi geldi.
"Oooo gelinim uyanmış. Gelin yanakların kızarmış noldu"dedi. Ege güldü offf rezillik..
"Yok birşey annecimm"dedim. O sırada odaya aslı anne geldi ağlamaktan gözleri şişmiş nerdeyse kıyamam. Orda dikiliyodu yanıma gelmiyodu.
"Şeyy... Immm bizi biraz yanlız bırakabilirmisiniz"dedim. Herkez odadan cıktı.
"Anne"dedim. Oda yanıma geldi oturdu.
"Bak güzel kızım biliyorum ben annen gibi olamam ama yinede seni kendi çocuğum gibi seviyorum. Bak ben istersen gide-"demeden ona sarılıp ağlamaya başladım. Oda saclarıma öpücük kondurdu gercekten bu kadın annem gibi kokuyo. Biz böyle sarılırken herkez içeri girdi babam bana gülümsedi.
"Ablaaaaaaa"dedi batu koşarak sonra üstüme zıpladı.
"Bitanemm"dedim.
"Abla ben çok koktumm"dedi.
"Bak burdayım ben korkma"dedim.
"Sizee süprizimm varrr"dedi melisa.
"Ne süprizi"dedi kürşat.
"Ben...."
"Eeeee!!!"dedik eceyle bağırarak.
"Hamileyimmmm"dedi melisa. Ohaa yaa. Kürşat birden şokk gecirdi sonra melisayı kucağına aldı döndürdü.
"Baba oluyorumm"dedi bağırarak. İşte tam bi aile gibiler zaten çok tatlılar allah bozmasın.
"Kızım süperr bi haberr buu"dedim.
"Aynen 4 haftalık hatdaa"dedi. Ohaa çok yakın.
"Hımm"dedim. Offf çokk sakıldım bu hastaneden.
"Offfffffffffffffff!!!!!!"dedim öyle bi bağırdımki herkez başıma toplandı.
"Aşkım noldu iyimisin bişeyinmi var"dedi ege oyşş benim sevgilim beni düşünürmüş.
"Yok bişeyim aşkım sadece sıkıldım"dedim.
"Tamam bida öyle yapma kalbime iniyodu"dedi.
"Peki aşkım"dedim.&&&&&&&&&&
"Bunu alalım annecim"dedim. Evet hastaneden dün çıktım ve evleniyorum diye alışverişe cıktık. Şimdi sıradaki durağımız ic camaşırı alıcaz of yaa. Hemen bi mağzaya girdik. Ve bakmaya başladım.
"Bu nasıl gelinim"dedi sarah anne.
"Güzel"dedim.
"Hadi git giy dene"dedi. Bende onun elindekileri alıp kabine girdim. Ve üstümü cıkartıp onları denemeye başladım. Bi tane kaldı onu denedim ama sütyenin kopcası takamıyorum.
"Ece yardım eder-"demeden iceri ege girdi napıyo be burda. Ve kopcamı taktı boynuma öpücük kondurdu.
"Ege napıyosun cık dışarı"dedim.
"Tamam cıkıcam"dedi.
"Kızım bi sorunmu var"dedi annem.
"Yok annecim cıkıcam şimdi"dedim.
"Ege git artık"dedim ve kabinden gizlice cıktı. Aptal piss sapık yaa. Ama ben bu sapığı seviyorum hemde çokk. Hemen kabinden cıktım.
"Eee gece bizde görseydik"dedi melisa.
"Yok artık"dedim ve onları alıp mağzadan cıktık. Şimdi kozmatik ürünleri alıcaz. Gene bi mağzaya girdik, ben parfümlere bakıyodum bi tanesini elime aldım kokladım gül kokuyo annemin parfümü hemen onu aldım. Onlarıda aldıktan sonra gelinlik denemeye gitdik. Bu mağza aslı annemindi.
"Hoşgeldiniz aslı hanım"dedi.
"Hoşbuldum koray. Şimdi bize en güzel gelinlikleri getir"dedi annem.
"Tabi efendim"dedi koray. Ve gitdi egede damatlık yerine gitmişti oda sıkılmıştı ama yapcak bişe yok.
"Bunları dene gel"dedi annem elindeki gelinlikleri aldım kabine girdim. Ve giydikten sonra dışarı cıktım.
"Bizimlee deyilsin!!"dedi hepsi. Ben bu hallerine gülerek kabine girdim öbürünü denedim. Ve cıktım.
"Kuş öldü beybisii!!"dediler yine hepsi. Ve gene kabine girdim ayy yorulmuştum ama yaa son gelinliği denedim çok güzeldi onu giyip cıktım.
"Kuş ölmedi beybisii bizimlesinn!!!"dediler yine. Ahh ahh bunların halleri yokmu yaa. Hemen kabine tekrar döndüm ve gelinliği cıkardım kıyafetlerimi giydim, kabinden cıktım.
"Koray gelinliği eve gönderirsin"dedi annem.
"Tabiki efendim"dedi koray. Ve mağzadan cıktık egede almıştı damatlığını ama gelinlikle beraber kofere gitceklerdi. Off yoruldum ayaklarıma kara sular indi off off. Bende bugün ama off dedim yaa bıktım ama alışverişten.
"Hadi yemek yemeğe gidelim"dedi sarah anne. Ben egeye bakışlar atıyodum 'biz gidelim hadi' diye bakışlar egede sıkılmıştı.
"Annecim siz yiyin biz geceyle ev bakmaya gidicez"dedi.
"Tamam oğlum siz nasıl isterseniz"dedi sarah anne kızları öptüm annemleri öptüm. Onlar yemek yemeğe cıkarken bizde dışarı cıktık.
"Ohhh beee sonundaa"dedim ama ege birden dudaklarıma yapıştı herkez bize bakıyodu yanaklarımdan alev atıyodu ayy çok sıcak oldu burası.
"Ege yapma ve ben çom acıktım"dedim.
"Tamam prenses eve gidelim yemek yapalım olurmu"dedi.
"Tamam"dedim ve arabaya bindik of çok uykum vardı, gözlerim benden istemsizce kapandı.***********
Uydığımda yumuşak bi yatakta yatıyodum eve gelmişiz ama ege nerde hemen aşağıya inmeye başladım mutfaktan mis kokular geliyodu mutfağa girdim ege heryere mum koymuş ve masayı çok güzel hazırlamış.
"Ege sen"dedim.
"Şşş bişe deme"dedi.
"Ege sen bunları ne zaman yaptın"dedim.
"Sen uyurken bitenem"dedi.
"Çok güzel olmuş"dedim.
"Hadi gel yemekler soğumasın"dedi. Bende masaya doğru yürümeye başladım ege sandalyemi cekti ve kendide karşıma oturdu.
"Ege bunları senmi yaptın"dedim.
"Evet prenses hepsi senin için"dedi. Sonra yemeğe başladık güle güle öldüm ben öyle devam etdi yemeğimiz akşam olmuştu artık. Heralde bugün özel bi gün.
"Prenses bi kalksana"dedi.
"Neden aşkım"dedim.
"Bişe yapıcam kalk"dedi.
"Napcaksın aşkım"dedim.
"Süpriz sen kalk"dedi bende kalktım ege arkama gecti saclarımı omzumdan saldı, ve kolye taktı.
"Bunu sakın cıkarma aşkımız bitince cıkartırsın prenses"dedi. Ve boynuma öpücük koydu bu öpücükler devam etdi. Sonra ege beni kucağına aldı odamıza götürdü. Lambayı actığında burada mumlarla kaplıydı, Sonra ege beni yatağa atdı...************
Sabah gözüme güneş ışınları vuruyodu. Dün biz egeyle birlikte olmuştuk artık onundum ben bakirliğimi ona vermiştim, yanımdaki sevdiğim adama baktım dağınık sacları çok tatlı bi görüntüydü. Ayağa kalkmaya calıştım ama kasıklarıma çok fena bi ağrı girdi. Öyle bi cığlık atmıştımki ege yataktan sıcradı.
"Aşkım noldu yaa"dedi.
"Aşkım karnım çok ağrıyo"dedim.
"Çokmu acıtdım dün"dedi.
"Bide soruyosun öküz"dedim. Ege en güzel gülüşünden yaptı.
"Ege ben banyoya giriyorum"dedim.
"Birlikte girelim"dedi.
"Tamam öyle olsun"dedim ve üstümdeki carşafa sarılıp kalktım yatakta kan lekesi vardı yüzümü buruşturdum. Hemen banyoya girdim ege cıplaktı.
"Ege bölye aniden cıkma alışamadım"dedim, oda yanıma gelip cenemden tutup kaldırdı.
"Benden utanma"dedi. Bende omuz silkeledim, sonra ege üstümdeki carşafı aldı kenara atdı şimdi eşitdik, küvete girdik ve karnımın ağrısı geciyodu.
"Arkanı dönde saclarını yıkim"dedi. Bende arkamı ona döndüm, kafama şampuan döktü ve nazıkce yıkamaya başladı, bide masaj yapıyodu iyicene uykum gelmişti.
"Hadi sen dön ben yıkim"dedim. Oda bana arkasını döndü erkeksi şampuanını aldım ve kafasına döktüm. Yıkamaya başladım. Biz böyle yıkındık ve banyodan cıktım üstümü giyindim, sacımı kurutup topuz yaptım. Hemen mutfağa girdim puaca yapmaya başladım. Herşeyi hazırladım tam egeyi cağırcaktım o girdi ben hala utanıyodum. Hemen masaya oturduk, kahvaltı yapmaya başladık.
"Dün çok güzeldi"dedi ege.
"Ege sus"dedim.
"Başka kadında bulamadığımı sende buldum dün"dedi.
"Ege sus ve kahvaltını yap"dedim.
"Ahh yapma ama utanma benden"dedi.
"Napim elimde deyil bitanem"dedim. Biz böyle kahvaltı yaptık. Ben mutfağı topladım ve iceri gectim, egenin yanına oturdum kafamı onun göğsüne koydum oda sacları öptü.
"Güzel kokulum benimm"dedi.
"Yakışıklı sevgilim benimm"dedim ve çok yorgun olduğum için gözlerimi kapatdım...💘💙💙