10.Bölüm Gezme

359 19 1
                                    

Üsteki kıyafetler ece ve gecenin kıyafetleri

Mutimedya - Ece, Gece , Emre , Ege

İyi okumalarr...

Sabah kalktığımda ege beni kolarıyla sarmış uyuyo onu izlemek isterdim. Neyse ben onun kollarından kurtulu bonyoya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra üstümü giyinmek için bavulumu actım ve buz mavisi gömleğimi ve kot şortumu aldım ve banyoya girdim üstümü değiştirdim ve makyajımı yaptım sacımı maşa yaptım ve banyodan cıktım ege hala uyuyo uykucu ya neyse aşğaya inip yardım ettim onlara sofrayı hazırladık ve ece geldi emrede hala uyuyo sanırım ece beyaz tişört ve üstüne gömlek mor şortunu giymiş ve kolusa bi tane saat takmış gercekten güzel gözüküyo neyse.
"Günaydın bitanem nasılsın"dedim.
"Günaydın iyim ben sen"dedi.
"Bende iyim emre uyuyomu"dedim.
"Evet uyuyo ege"dedi.
"Evet uyuyo"dedim. Herkez geldivtek emre ege yok bunlar harbiden uykucu ha. Neyse gidip kaldirim. Odaya geldiğimde hala uyuyo yanına gidip.
"Aşkım hadi kalk kahvaltı yapcaz"dedim.
"Ben yemicem uyucam"dedi ay öldürün beni.
"Aşkım olumu öyle şey hadi kalk"dedim.
"Tamam tamam kalktım"dedi sonra üstüme baktı ne varya üstümde.
"Aşkım noldu"dedim.
"Bu üstündekiler çok kısa git değiştir" dedi uyandırmaz olaydım hemi.
"Ya aşkım lütfen giyim bak senin yanında olurum hep nolur"dedim.
"İyi tamam ben üstümü giyinim"dedi yaşa be sevgilim.
"Bitanem benim kıyafetlerim nerde"dedi.
"Aşkım benim bavulumda üst gözde"dedim benim bavuluma koymuştu kıyafetlerini.
"Tamam aşkım buldum"dedi ben de odadan çıkıp aşağa indim sonra masaya oturduk egede gelmişti benim yanıma oturdu. Kahvaltı yapmaya başladık hiç kimse konuşmadı ee tabi nasıl olsa biri öldü normal. Ama sesizliği bozan ecenin annesi oldu.
"Gece ege evlenmeyi düşünüyomusunuz"dedi bizde birbirimize baktık.
"Şey lise bittsin o zaman bakıcaz şimdi deyil"dedim.
"Hım tamam ece arkadaşlarını alda gezdir onları ha kızım olur mu ?"dedi annesi .
"Olur annecim hata bizde onu düşünüyoduk zaten"dedi ece. Sonra iceri bi kız girdi mini elbiseyle bu kim ya egeye bakıyo yicekmiş gibi pis sürtük.
"Aaa gel almina"dedi ece bu kim ya.
"Gece bu benim kuzenim almina"dedi sürtük kız nolcak.
"Tanıştığıma memnun oldum"dedim aslında hiç memnun olmadım. Sonra kız egeyle el sıkıştı ege ama kızın elini hemen bırkatı işte benim sevgilim bu. Sonra biz kalkıp egeyle odaya girdik ben tabi onu tembihlicektim.
"Ege bak o kızla aranda bişe olursa unut beni"dedim.
"Ya aşkım benim aramda o kızla nolcak evet güzel kız ilgilensemi"dedi benim tepem atıya piç ege nolcak.
"Ege unut beni o zaman"dedim. Ege yanıma yaklaşarak.
"Aşkım benim gözüm senden başka birini görmüyo ve benden o kadar kolay kurtulamasın kücük cadı"dedi.
"Öylemi acaba"dedim sonra egenin boynuna ellerimi doladım.
"Evet öyle dedi onda ellerini belime doladı.
"Peki bi öpücüğü hakettimi"dedim.
"Hakketin canım istersen öpebilirim"dedim ve sonra öpüştük sonra aşağa indik ve ecelerde geldiler ve arabaya bindik alminada geldi of ya o niye geliyoki neyse bi cafeye gittik orda oturduk siparişlerimizi verdik öyle işe sohbet muhabet sonra ege kalktı lavobaya gitmek icin kalktı sonra almina kalktı ve oda gitti bende peşlerinden kalktım almina egeyi öpüyodu gözümden bi yaş aktı sonra egenin yanına gidip.
"Bunu bana nasıl yaparsın ha"dedim sonra ona tokat attım ve ordan gittim oda arkamdan gelip.
"Gece dur lütfen anlatabilirim nolur dinle beni"dedi o sırada masaya gelmiştik eceyle emre bize şaşkın şaşkın bakıyo.
"Ne dicen be herşey ortada gayet bunu bana nasıl yaparsın ya nasıl aklım almıyo ege bitti herşey bitti"dedim ve cantamı alıp ordan cıktım bonboş sokaklarda gezdim durdum.

Egenin Ağzından

Ben naptım ya ama o sürtük beni öpdü ben onu öpmedimki herşeyi yanlış anladı gece. Gece olmasa ben bi hicim olmaz o gidemez yapamaz bize bunu onu asla bırakmıcam bırakmamda of nerde şimdi arıyorum acmıyo ece bana sordu .
"Naptın geceye ege naptın ya"dedi ece.
"O sürtük nerde!" dedim bağrarak oda geldi .
"Sen naptığını zannediyosun ha"dedim.
"Napmışım sadece dudağından öptüm"dedim tabi benim tepem atmazmı. Sonra ecenin telefonu calıyo belki gecedir actı annesiymiş. Ece bağarak.
"Ne anne doğruyu söyle nere gitti gece"dedi gecemi nere gitti o o giderse ben ölürüm of gece ya ben sen kaybedemem hemen cafeden cıktık sokaklara ayrıldık geceyi bulmak için ben bi sokağa girdim bi çıklık sesi duydum ama bu gece hemen gittim biri ona tecavüz ettmeye calışıyo of öldürcem onu.
"Çek o ellerini kızın üstünden öldürürüm seni"dedim ve bağırdım ona .
"Çekmiyom lan bak bu boynu ne güzel kokuyo"dedi ve gecenin boynunu öptü ya gecede ağlıyo kıyamam ona ben ama sonra adamı alıp yumrukladım adam en sonda bayıldı gece gelip bonuma atladı ve bende onu sıkı sıkı sarıldım ona bi baktım gece bayılmış hemen kucağama aldım ve onu arabaya koydum bizimkilere haber verdim. Sonra eve doğru sürmeye başladım....

Bu bölüm aksiyonlu olsun istedim nasıl oldu bilmiyorum ama yorumlarınızı bekliyorum...

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin