13.Bölüm Düğün Hazırlıkları

294 18 1
                                    

Burda egece ve ecenin düğünde giydiği kıyafetler

İyi okumalarr....

Gözlerimi actım sabah olmuş kalkmaya calıştım ama bi baktım ege beni sımsıkı sarmış ve bırakmıyo bende onu izlemeye başladım kalkmaya calışıyorum ama ege bişe dedi.
"Biraz daha dur"dedi.
"Ege ama düğün var alış veriş yapmamız lazım"dedim.
"Tamam kalkarsın biraz dur nolur seninle uyumayı çok özlemişim"dedi ama ben seni yerim ha.
"Bende özledim ama affetirme işi noldu ege bey"dedim.
"Tamam dönelim istambula sana öyle bişe yapıcamki ağzın acık kalcak"dedi .
"Hımm pekala marifetlerini görcez belki beyenmem ne biliyosun?"dedim.
"Sen beyenirsin ben seni tanıyorum"dedi ve göz kırptı uykulu sersem sersem konuşuyo yerim onun sıfatını yaa.
"Tamam hadi kalk da bende kalkim"dedim.
"Bi şartla bırakırım seni"dedi zaten hep şart koyar gıcık şey.
"Ne şartın acaba"dedim.
"Beni dudağımdan öpcen"dedi gıcık işte ben söylüyorum inanmıyonuz.
"Tamam ama bırakcan sende"dedim ve ona doğru eğildim ve dudağına kücük bi buse kondurdum tabi oda karşılık verdi.
"Oldumu bırak beni şimdi"dedim.
"Tamam oldu zaten"dedi ve beni bıraktı ve bende kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkdım ve iceri gittim ege hala yatıyo beni izliyo salak şey ya. Kıyafetlerimi aldım ve tam giderken banyoya.
"Burda giyinebilirsin güzelim"dedi sapık ya.
"Yok canım kalsın"dedim ve banyoya gittim. Üstümü giyindim ve banyodan cıktım o sırada ege giyiniyodu off yaa allahtan pantolununu giymişti.
"Ya sen niye öyle dolanıyosun biri gelcek giy hemen tişortünü"dedim. Ve üstüme doğru geldi ve beni kendisine cekti ve üstü yoktu bedenim ona yapıştı napıyo bu sapık yaa.
"Sen benimi kıskandın bakim"dedi.
"Ben seni ne kıskançam pis sapık"dedim.
"Benmiyim sapık"dedim.
"Evet sensin sa-"dicektim dudaklarıma yapıştı ve beni gene susturdu bu hallerine bayılıyorum ya. Sonra ben kendimi geri cektim ve ayrıldık.
"Dudakların aynı çilek tadı var"dedi.
"Seninde limon tadı var"dedim oda güldü.
"Hım demek bana karşılık verdin sende"dedi.
"Evet verdim bi itirazınmı var ege bey"dedim.
"Hayır yok itirazım ve bu çok hoşuma gitti güzelim"dedi.
"Sen bana güzelim diyosun sence güzelmiyim"dedim.
"Çok fazla güzelsin"dedi.
"Ayy yeter çok romantik oldu bünye kaldırmıyo ben gidiyorum"dedim
"Nere gidiyon daha işimiz bittmedi"dedi yok artık yaa.
"Egeee"dedim ve beni bıraktı bizde aşağıya indik beraber.
"Günaydın herkeze"dedim onlarda günaydın dedi.
"Bu neşeni kime borcluyus"dedi ece.
"Hiç kimseye"dedim ege atladı tabi lafa.
"Bana borclusunuz"dedi.
"Hım barıştınızmı"dedi ece.
"Hayır barışmadık ece hızlı yede gidelim"dedim.
"Tamam tamam yukarı cıkıp cantamı alim bari"dedi ve masadan kalktı yukarı cıktı.
"Nere gitceniz"dedi emre.
"Bara gitcez biraz eylenelim dedik de"dedim.
"Hayır ben izin vermiyorum"dedi ege.
"Of siz kafayımı yediniz düğün için elbise alcaz"dedim.
"Kızım çok fazla kısa almayın tamamı yavrum"dedi ecenin annesi.
"Tamam zaten o kadar kısa almayız"dedi.
"Bunlar alır bizde gidelim kanka onlarla"dedi ege.
"Tamam kanka gidelim"dedi emre.
"Noluyo ya siz gelmiyosunuz"dedim.
" Geliyoruz canım artık çok geç"dedi ege.
"İyi tamam be "dedim ve arabaya doğru yürüdük ve bindik. Sonra alış veriş merkezine geldik. Sonra büsürü mağza gezdik ve bişe alamadık cünkü egeyle emre giydiklerimizi beyenmediler çok kısa diye. Ve bi mağzaya girdik ve be egeye şöyle dedim.
"Ay sanki siz giyceniz ha alalım ve cıkalım ben çok acıktım ya"dedim.
"Tamam alında bişe gidip senin o kücük karnını doyurim"dedi ege ah düşünceli sevgilim benim. Sonra ben bitanane pempiş elbise denedim ve kabinden cıktım ve o sırada ece de çıktı bi tane buz mavisi elbise ikimizde cıktık.
"Bu olmamşı gece ya dur ama ben sana bulcam"dedi ege of ya bence süper olmuştu. Egenin elinde lacivert bi uzun elbise onu bana verdi bende kabine doğru yürüdüm giydim ve kabinden cıktım aynanın karşısında kendime bakarken arkadan biri sarıldı bu egeydi ve boynumdan öptü.
"Çok güzel olmuşsun"dedi.
"O zaman bu elbiseyi alim"dedim egede güldü sevindi heralde sonra ece bi elbiseyle geldi yanımıza arkası uzun önü kısa beyaz üstünde dekolteli bi elbise gercekten güzel bi elbise sonra ben kasaya gitcektim ama ege almış elbiseyi çoktan ne kadar mahcup oldum.
"Ege ya sen niye alıyosun ben alırım"dedim.
"Çok geç aldım bi kere ne o sevgilime elbise alamazmıyım ben ha"dedi.
"Alırsın da bu borcumu nasıl ödeyebilirim"dedim.
"Beni öperek ödeyebilirsin"dedi.
"Burda olmaz evde olur"dedim.
"Bana uyar"dedi.
"Artık yemek yemeye gidebilirmiyiz"dedim.
"Tamam cadı gidelim"dedi. Ve yemek yemek icin üst kata cıktık ve hamburger söyledik işte geldi yemek icin sabırsızlanıyorum. Yerken sanki boğulcak gibi hiseddiyorum ama napim çok acıkmışım.
"Yavaş ol boğolcaksın cadı"dedi ege.
"Napim çok acıkmışım"dedim. Sonra yemekler bitti ve arabaya doğru yürüdük arabaya bindik ve sonunda eve geldik ben hemen odama cıktım üstümü değiştirdim makyajımı sildim ve yatağa yatım ve kendimi teslim ettim...



Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin