Gripin=Sen gidiyorsun
İyi okumalar...
Ecenin ağzından :(
Yatakta öyle yatıyodum ve geceyi çok merak ediyorum arasamı tabi arim sonucta kardeşim o benim. Calıyo. Calıyo.Calıyo ve actı.
"Kızım nerdesin sen"dedim.
"Siz kimsiniz"dedi.
"Ben gecenin arkadaşıyım siz kimsiniz"dedim.
"Şuan gece hanım ameleyatda"dedi gözümden bi yaş aktı.
"Hangi hastane"dedim.
"******* hastanesi"dedi. Hemen telefonu kapatdım ve evden cıktım direk gecenin babasını aradım olanları anlatdım oda geliyodu ve egeyide aradım oda aynı şekil. Of be canım noldu yine noldu. Ve hastaneye geldim babası ege çoktan gelmiş hemen yanlarına gitdim.
"Bi haber varmı"dedim.
"Yok hala icerde"dedi. Ve polisler geldi allahım kız icerde bunlar sorgu peşinde amk ya.
"Gece hanımın yakınları sizmisiniz"dedi tabi biziz aptal polis.
"Buyrun biziz"dedi babası.
"Gece hanım tırafik kazası gecirdi ve arabasını çok hızlı kullanıyodu bunlarda eşyaları"dedi polis. Eşyalarını ben aldım ah kardeşim ya. Polisler gitmişti bizde bekliyodu herkez gelmişti. 3 saat bi ameliyatda of ne uzun sürdü sonunda doktor cıktı.
"Doktor bey kızım nasıl"dedi babası.
"24 saat gözlerini acamasa malesef elimizden geleni yaptık"dedi ne inşallah acarsın gözlerini kardeşim hadi be ac gözlerini ege çok kötü yıkıldı. Ah canım ya geceyi yoğum bakıma aldılar acıcak gözlerini benim kardeşim çok güclü. Aradan 4 saat gecti ama hala acmadı gözlerini bida kalktım aya camdan ona baktım. Ve gözlerini acıyodu.
"Gözlerini acıyooo!"diye bağırdım herkez geldi doktorlar iceri girdi.Geceden devam :(
Gözlerimi actığımda hastanedeydim. En son kaza yapmıştım of başïm catlıyo.
"Gece hanım iyimisiniz ağrınız varmı"dedi doktor.
"İyim başım ağrıyo"dedim. Beni hemen normal odaya aldılar.
"Kardeşimmmmm"diyerek ece ucmaca yanıma geldi resmen.
"Dur sakin"dedim. İşte babam ve sevgi değef karısı çocuğu da burda babam geldi yanıma onu asla affetmicektim oo bize ihanet etdi annemi aldatdı.
"Kızım iyimisin"dedi.
"Bana sakın kızım deme!"dedim bağırarak ve ağlamaya başladım hayat zorluklarla dolu resmen hani dersinizya birine seni seviyorum diyosunuz ve o kişi gidiyo gercektende öyle babam benim herşeyimdi ilk aşkımdı korur kolardı beni ama şimdi yok babam diye biri. Düşüncelerimden ayrıp odaya baktım ege yoktu niye acaba zaten bu aralar bana soğuk davranıyodu yada ben öyle hissediyorum. O çocuk geldi yanıma ve bana sarıldı.
"Abla iyimisin"dedi bana abla dedi. Ne dicektim ben ona.
"İyim canım"dedim ve daha çok sarıldı işte gıcık kapsamda o an kardeş sevgisi hissetdim icimden cünkü hic kardeşim olmamıştı. Ve kardeş sevgisi süperdi.&&&&&&&&&&&&&&
2 Ay sonra...
Hastaneden cıkalı 2 ay olmuştu ve ben iyileşmiştim herkezle iyi anlaşıyodum babam haric hala onu affetmemiştim. Ama onların evinde kalıyoduk evet kardeşim denen çocuğun ismi batu ve çok tatlı hemde artis lafları nerden öğreniyosa.
Multimedya=Batu :).
Aynı babama cekmişti yani sarı sacları felan aynı babam. Bugün egeye gitcektim hastaneden sonra onu hic görmedim. Hazırlanıp cantamı alıp merdivenlerden indim. Ayakkabılarımı giyip sonunda dışarı cıktım. Babam bana yeni araba almıştı hemen ona binip egenin evine sürdüm. İşte geldik. Hemen arabayı park edip eve gitdim anahtarları cıkartıp kapıyı actım hic kimse yoktu. Yukardan sesler geliyodu hemen yukarı cıktım cıkmamla şoka uğradım bu ege deyil dimi başka kızla ve bizim yatağımızda gözümden bi yaş aktı bunu bana nasıl yapardı ve kız bizim okuldan inanmıyorum. O an nefesim kesildi sanki bi odaya sokmuşlar beni orda nefes alamıyomuşum gibi dünyam başıma yıkıldı ben ona güvenmiştim sevgisine inanmıştım şimdiyse beni aldattı ihanet etdi adi herifin tekiymiş. Ege beni gördü ve oda şaşırdı meğersem artık hıckırarak ağlıyomuşum artık bitdi onu affetmicem beni aldatdı.
"Gece bak acıklayabilirim"dedi mal pic neyi acıklıcan.
"Neyi acıklıcan adi herif"dedim.
"Bak bu gördüğün"dedi bişe diyemiyo tabi aptal öküz.
"Sen adi herifin tekisin ve piçsin aptal salak ma-"diyemeden yüzümde acı hissetdim bana vurmuştu bunu yapmıştı onu asla affetmicem hemen merdivenlerden koşarak indim oda peşimden geliyodu, kolumu tutdu.
"Bırak beniiiii!!"diye tüm gücümle bağırdım.
"Gitme gedemessinnn!!"dedi oda bana bağırarak.
"Bitdi artık ayrıldık herşey bitdi bunu kafana sok"dedim. Ve kolumu ondan kurtardım anahtarı ona atdım. Ve koşarak arabama bindim ağlıyodum bunu bana nasıl yapardı hatda güzel bi ilişkimiz varken neden. Herşey üst üste geliyodu artık yoruldum bitdim tükendim. Erkeklere güvenilmicekmiş bunu anladım o an hala aklım ondaydı. Eve geldim ve kapıyı actım direk odama cıktım kapıyı kitledim. Ve hala ağlıyodum nefesim gidiyodu birini aldatmak ne demek biliyomusunuz siz. Kapının oraya cöktüm ve kafamı bacaklarıma gömdüm ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...Umarım beyenmişsinizdir bu bölümü oylarınızı yorumlarınızı bekliyorum...😘😘