40.Bölüm Maç

172 11 8
                                    


Sabah biri heryerimi öpüyo kim bu ya gözlerimi araladım bi adet egeyle karşılaştım.
"Günaydın prenses hadi kalkta kahvaltı edelim bizi bekliyolar"dedi.
"Günaydın sevgilim tamam hemen hazırlanim"dedim ve yataktan kalkmaya calıştım ama ege izin vermedi.
"Ege bıraksana"dedim.
"Bi öpücük almadan gidemessin"dedi bende onun yanağını öptüm ve sonuç yine kalkamadım.
"Bu ne bee"dedi ve dudaklarımı sömürdü resmen. Ve kalkabildim hemen bişeler uydurdum ama yine süper ya.

Makyaj masama oturdum ve makyaj yaptım sacımı saldım zaten dünden kıvırcık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj masama oturdum ve makyaj yaptım sacımı saldım zaten dünden kıvırcık. Hemen ayakkabılarımı giydim ve aşağıya indim. Herkez bahcedeydi tabi hava mis gibi. Onların yanlarına gidip.
"Günaydınn"dedim en neşeli sesimle.
"Günaydın prensesim"dedi babam. Sonra herkez günaydın dedi ve kahvaltı yapmaya başladık babalarımız bişeler konuşyo herkez kendi kafasında bende egeye döndüm onunla konuşmaya başladım.
"Gece"dedi.
"Efendim bitanem"dedim.
"Oo şortların hepsi çöpe"dedi. Yuhhhh ben onları atmam canım onlar benim. Ama ben şimdi pantolon giydim şort ne alaka.
"Aşkım,müstakbel kocacım, ben onları atamam kıymetlim onlar benim"dedim.
"Sevgilim sen beni katil etmeyemi çalışıyon"dedi.
"Yoo"dedim.
"Çünkü başarıyosun beni sinir etmeye"dedi. Ayy ben bunun kıskançlıklarını napıcam.
"Sen fazla tatlı oluyosun ama"dedim.
"Sende fazla güzel oluyosun ama"dedi. Bende dayanamayarak yanağını öptüm. Aaaa bugün maç var nasıl unuturum. Galatasaray ölümünee👏👏.
"Aşkım bugün maç var emreleri felan cağralımda izliyelim"dedim.
"Tamam aşkım olur"dedi bidakka ege hangi takımlı?.
"Sen hangi takımlısın aşkım"dedim.
"Ferbahçe ölümünee tatlım"dedi offf yaa aynı takım deyiliz.
"Off aşkım aynı takım deyiliz"dedim.
"Merak etme evlenince fenerbahçe olcan canım"dedi. Allah allah ne alaka havan kime lan senin.
"Yoo ne alaka havan kime senin yaa ölümüne cimbomm"dedim. Bana ters ters baktı sonra kalktı off yaa şimdi tiripmi atcak. Suyun yanına gitdi hayır dediğim şey olmasın hayır.
"Ege sakın"dedim. Tam tutcaktı kalkıp kaçtım oda hortumla peşimden koştu bizim kahkalarımız vardı sadece o ve ben vardık artık o kadar mutluydumki bu anı kimseyle değişmem. Sonra ege beni ıslatdı tabi gıçık ya bende hortumu yakaladım ve onu ıslatmaya başladım o kadar gülzeldiki. Batu geldi yanımıza ve onu ıstlatmaya başladım oda kaçıyodu sanki aile toblosu gibiydik işte yaşama sebebim bu adam o olmassa ben ölürdüm onunsuz ben bi hiçim. Ege batuyla oynuyodu ama eve girip üstümüzü değiştirmemiz lazımdı yoksa hasta oluçaz.
"Beyler hasta olcaksınız üstünüzü giyinin"dedim.
Ve iceri girdik egenin vardı kıyafetleri ve çok güzel ben onun evinden almıştım bi ara yedek ;).
Hemen odama geldik.
"Aşkım bunları giy"dedim önce bi şaşırdı.
"Sen bunları nerden aldın"dedi.
"Senin evinden gizli gizli yedek dursun diye"dedim. Sonra bende mavi tulum ama kısa şort gibi onu aldım ve banyoya yürüdüm. Kıyafetlerimi cıkardım ve yenilerini giydim. Banyodan cıktığımda ege çoktan giymişti çokk yakışıklı yerim ben seni.

 Banyodan cıktığımda ege çoktan giymişti çokk yakışıklı yerim ben seni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ama yaa offf"dedim.
"Noldu bitanem"dedi.
"Ama sen çok yakışıklı olmuşsun"dedim. Oda güldü yanıma geldi belimden tutdu.
"Sende çok güzel olmuşsun bitanem o şortlu kıyafetmi gece ben sana ne dedim şort yok dedim"dedi. Ahh şapşalım benim yaa.
"Ama aşkım ya yapma böyle"dedim ve dudaklarına yapıştım çok güzel tadı kokosu. Kokusu insanı uyuşturuyo. Oda karşılık verdi tam kucağına aldı yatağa atdı.
"Böyle yaparsan bu işi geciktirmem"dedi. Sonra üstüme çıktı.
"Evlenmeden olmaz in üstümden"dedim ve kıkırdadım ha ha ha.
"Evlenince altımda inliceksin merak etme bi o gün gelsin"dedi. Sonra üstümden kalktı ve aşağıya indik...

**************

"Ege şu cikolatadanda alsana"dedim. Evet maç icin alışveriş yapıyoruz. Evet herşeyi aldık ve kasaya gitdik kasacı gecirirken egeyi süzüyodu yonar8m kızım seni orospu dur bakim sen ben seni işten attırtmıyomu.
"Patronunla görüşmek istiyorum"dedim evet bu market tanıdığımız.
"Ama neden cağ-"dedi kestim lafını.
"Hem cağır diyorum sana!!"öyle bi bağırdımki herkez bize baktı.
"Bi sorunmu var gece hanım"dedi patron.
"Evet var bu kız sevgilimi süzüyo!!"gene bağırdım.
"Tamam efendim. Kovuldunn!"dedi adam bağırarak.
"Allah razı olsun sizden!"dedi bütün kadınlar sonra bi kadın dedi.
"Benim kocamıda süzüyo iyi yaptın kızzzz"dedi bende öyle bi kahkaha atdımki. Herşeyi alıp eve geldik hemen mutfağa gectim cipsleri bi tabağa,cerezleri bi tabağa,sonra cikolataları. Tepsiye kolayı bardak koydum ve iceri gitdim hemen formamı giydim. İşte herkez geldi felan. İşte maç başladı egeyle iddaya girdik kazanırsam istediğim herşeyi yaptırıcam ona. Evet galatasary atdı gol oldu.
"Laaaa laaa laaa laaa ooooo galatasaray en büyük cimbom sarı kırmızı sarı kırmızı!!!"dedim bağırarak sonra maç bitdi ve ben kazandım yaşasın.
"Egecim isteğime başlıyorum hadi uyuyalım"dedim o zamanda herkez gitdi. Ve egeyle yatağa yatdık.
"İyi geceler sevgilim"dedim.
"İyi geceler hatunum"dedi ve kendimi onun kokusuyla uyudum...💘💘

Umarım beyenmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Umarım beyenmişsinizdir....

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin