Sabah kalktım ve başımda ece duruyo noldu acaba.
"Gece kalk artık kına var bugün"dedi.
"Tamam kalktım"dedim. Sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve kına gecesi için bindallıyı giydim sonra makyajımı yaptım sacımı maşa yaptım ve hazırım oda kapısına biri vurdu 'gir' dedim. Ve ege girdi.
"Çok güzel olmuşun prenses"dedi.
"Teşekkür ederim prens"dedim. Sonra ege gelip belime ellerini sardı ve dudaklarımı öpmeye başladı bende ona karşılık vermedim ama bi an karşılık veriyomuşum bende ellerimi onu boynuna doladım. Birbirimizden ayrıldığımızda.
"Seni seviyorum nolur affet beni"dedi.
"Ege bende seni seviyorum ama dedim ya cabalaman lazım şimdi gittmem lazım"dedim.
"Tamam affetiricem kendimi sevgilim"dedi. Ve sonra odadan cıkıp aşağıya indim ece çok güzel olmuş yaa sonra emreyle ege indi.
"Çok güzel olmuş benim sevgilim"dedi emre eceye.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun canım"dedi ece. Sonra biz bahceye cıktık herkez vardı ya sonra defne teyze geldi gerçekten çok güzel olmuş. Sonra oyunlar oynandı öyle işte sonra kına yakılcak diye biz gittik ve tac aldık kafamıza taktık ve mumları aldık sonra tek sıra olup cıktık en önde ben ve ece emreyle ege bize bakıyolardı. Neyse sonra şarkı calındı ve defne teyze iceri girdi bizde onun peşinden gidip dayre oluşturduk ve dönmeye başladık. Sonra herkez yere diz çöktü bende çöktüm o sırada biri gelip benim kulağıma bişey dedi ve gitti ama ben bunu nasıl dicem sakin ol gece ve şimdi de.
"Bu kızın kaynanası nerde gelsin yaksın kınayı"dedim herkez gülmeye başladı bende güldüm sonra kaynana gelip kınayı yaktı ve zaten defne teyze ağlamış ben selpak alıp defne teyzenin makyajını sildim ve sonra.
"Hadi kalkın kızlar göbek atmaya"dedi dj ben atamam yok artık ya ece beni elimden tutup göbek atmaya başladı ece bende göbek atım oda zorla ama egede bana bakıp gülüyodu ben fazla utanmıştım of ece ya. Sonra horon caldı egeyi elinden tutup horon oynamaya başladık ikimizde çok mutluyduk. Neyse herkez dağıldı bizde yorgunluktan koltuklara düştük benim o kadar uykum vardıki sonra ege ve emre geldi bizle oturdular sonra sohbet ettmeye başladık sonra benim uykum gelmezmi kafamı egenin omzuna koydum eve zaten gerisi karanlık...Evet bu bölüm kısa oldu çünkü ilham gelmedi ve yorumlarınız beyenileriniz yok ya o yüzden kısa yazdım neyse okuyanlara
İyi okumalar...