Burada ece ve gecenin kına gecesinde giydiği kıyafetler
Ecenin teyzesinin kınası varMultimedya - Gece, Ece
İyi okumalrr......
Gecenin ağzından devam
Uyandığımda herkez başımda toplanmış ece ağlıyo ece beni görünce mutlu oldu ne kadar sevenim varmış yaa.
"Gece iyimisin bitanem"dedei ece.
"İyim ece yok bişeyim"dedim.
"O pislik sana bişe yaptımı"dede emre.
"Yok hayır bişe yapmadım"dedim
"Hee bişe yapmadı boynundan öptü gece o adam"dedi ege hangi yüzle konuşuyo bu ya aptal .
"Sanane seni ilgilendirmiyo ege"dedim benim gözümden bi yaş aktı ve egeninde aktı inanamıyorum.
"Siz niye ayrıldınız bakim"ecenin annesi dedi.
"Bi sürtükle ege bey öpüştü yani beni aldatmış oluyo dimi ege"dedim.
"Hayır ben seni aldatmadım o öptü beni ben deyil nolur bana inan nolur"dedi ege gercekten öylemi oldu of kendimi kandırıyorum ya.
"İnandır bunu bana kanıtın varmı ege yok"dedim.
"Var"dedi biri ecenin teyzesi ve sevgilisi nişanlandılar evlencekler.
"Ne kanıt göster defne teyze hani"dedim.
"Benimde sevgilimi öptü sürtük şuan bende senin gibiydim inanmıyodum ama sonra eren bana inandırdı"dedi.
"Gercekten öylemi düşünüyosun"dedim.
"Evet bence sevgilini affet bi şans daha ver ha"dedi.
"Çok uğraşması lazım ben onu affetmem için cünkü egenin dudakları deydi o kıza ya ben nasıl affedebilirim sizce ha tamam inandım ona ama affetmem icin uğraşcak ben kuru kuru afetmem"dedim herkez şaşkın şaşkın bana bakıyodu.
"Tamam affetiricem kendimi sana yeterki gittme sen hep kalbimdesin gece sen gidersen ben yaşayamam anla bunu ben sana aşığım bi tek sana"dedi ege icemden havaları ucuyorum ama belli etmiyorum ona bende seni seviyorum hala nasıl unutabilirim seni haa.
"Gece yarın kına var hemen giyin gel alış veriş zamanı"dedi ece.
"Tamam tamam hemen geliyorum"dedim. Sonra biride dedi eceye.
"Bende gelebilirmiyim canım"dedi almina sürtüğü.
"Hayır canım biz sürtüklerle gezmiyoruz"dedi ece aferin benim biricik kardeşim ya.
"Tamam bende egeyle giderim o zaman"dedi benim tepem atı yaa. Ege bakalım ne dicek.
"Hayır gelemem sevgilimle gidicem"dedi ege aşkım ya biricik aşkım be buu.
"Ay ne anormalsiniz"dedi almina.
"Asıl sen anormalsin gitde biraz şu kücük beynine baktır"dedim egede güldü.
"Ay senle uğraşamam salak şey"dedi bana salak dedi ha.
"Bence git burdan yoksa o kücük beynin olmucak sürtük"dedim ve sonunda gitti ya yapıştı resmen. Neyse üstümü değiştirdim ve aşağaya indim ve arabaya bindik egeyle ben arka kotuktaydık ece ve emre ön koltukta. Belimde bi el hissetim bu egeyidi hiç bişe yapmadım sonra alış veriş merkezine geldik ve hemen mağzalara girdik ilk önce ben kırmızı bindal denedim ve kabinden cıktım ecede cıktı ve oda bindallı giyindi gercektende hoş sonra ege ile emre bize doğru geldiler.
"Gece çok güzel olmuşsun"dedi ege
"Teşekkür ederim ege"dedim.
Sonra bindallı aldım ve kasaya gittim ama ege almış çoktan bindallıyı bnede yanına gidip.
"Teşşekür ederim ege"dedim.
"Rica ederim sevgilim ne demek"dedi sonra eve gidip ütümü değiştirdim ve makyajımı sildim bugün olanları düşündüm sonra yatağa yattım ve kendimi uykunun kollarına kendimi bıraktım...Sizi seviyorum umarım beyenmişsinizdir hadi yorumlar gelsin bakim...
"