23.Bölüm Kahramanım

268 16 0
                                    

Ömerin geceye aldığı elbise...

İyi okumalar...

Gözlerimde actığımda aynı yerdeydim gercekten her yerim acıyo ve işte başlıyoruz odaya biri girdi.
"Ooo uyanmışsın güzelim"dedi gelip yanağıma öpücük koydu of kırdadım ama ellerim bağlıydı hic bişe yapamıyodum.
"Allah belanı versin"dedim.
"Şiitt güzelim deme öyle ya bak şimdi kimi arayalım egeyimi arasak"dedi ege beni çok merak etmiştir acaba arıyomudur beni ?
"Ooo ege bey"dedi ömer egenin sesine o kadar çok ihtiyacım vardıki.
"Lan öldürcem seni bi bulim doğduğuna pişman etcem seni"dedi ege öyle desede sesi o kadar tatlı geliyoduki.
"Aaa böyle yapma ama bak bu gece sevgilin benim olcak ellini çabuk tutsan iyi olur"dedi ömer.
"Ona sakın elini sürüm deme öldürürüm seni!"dedi ege ama bağırmıştı. Sonra zaten ses gelmdi kapatmıştı.
"Şimdi şu elbiseyi giy makyaj yap alıcam seni"dedi sonra ellerimi cözdü ellerime baktım morarmış ve çok acıyodu.

Ecenin Ağzından :(

Sabah geldiğimizde telefonum caldı actım melisasın sesi geliyodu duyduğumda şok olmuştum gece kacırılmış kardeşim ya. Zaten hemen duş alıp üstümü giyindim hemen gecelerin evine gitdim. Geldiğimde zile bastım kapıyı emre acmıştï onun haberi varmıydı.
"Senin haberin varmıydı yani"dedim ona bakarak.
"Vardı sana söylemedim ama öğrendin"dedi. Ona çok kızmıştım çok. Emre belimi tutdu kendine cekti ve dudakalarıma yapıştı.
"Seni seviyorum onu bulucaz"dedi.
"Bende seni onu bulun aşkım"dedim. Sonra iceri girdim gecenin annesi perişan olmuş gözleri kızarmış ağlamaktın hiç uyumamış , babası desen oda aynı kızının resmine bakıyo of çok kötü ya , melisa yoktu kürşat burdaydı bende hemen biyere oturdum.
"Bi haber varmı"dedim.
"Ömer kacırmış geceyi bizde duyar duymaz kaptan geldik"dedi kürşat. Ömer böyle bişe yapardı galiba nere götürdüğünü biliyorum geceyle beraber dağ evine giderlerdi oraya gitmiş olabilirler.
"Ömer geceyi dağ evine götürmüş olabilir"dedim herkez bana baktı.
"Eminmisin"dedi ege.
"Eminim geceyle hep oraya giderler bende bi kez gitmiştim oraya ordalardır bi bakın oraya"dedim.
Ama ege çok sinirlendi bundan eminim.
"Tamam bakıyoruz şimdi"dedi ege. Ve emre gelip dudağımı öptü ve gitdiler.

Geceden Devam :)

Makyajımıda yapmıştım ve ömeri bekliyodum acaba bana napıcak çok merak ediyorum. Kapı acıldı işte başlıyoruzz.
"Çok güzel olmuşsun güzelim"dedi.
"Sağol"dedim. Sonra elimi tutup gitmeye başladık karşımda o manzarayı gördüm şok oldum

 Sonra elimi tutup gitmeye başladık karşımda o manzarayı gördüm şok oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ömer gercekten bunu yapmış olamaz.
"Ömer bu çok güzel"dedim sanki sevgiliyiz ama çok güzel.
"Senin icin güzelim"dedi ve elimden tutup masaya oturduk o kadar şık bi masaydıki ama ege daha güzelini yapardı egeyi o kadar çok özledimki çok.
Sonra yemeklerimizi yedik masadan kalktı filim izledik zaten saat baya gec olmuştu.
"Evet güzelim benim olmaya hazırmısın"dedi ömer. Off yaa ege gelip kurtarsa beni hemen ya.
"Ne demeye calışıyo-"demeden dudaklarıma yapıştı sonra beni kucağına alıp odasına götürdü ama ona karşılık vermiyodum çok korkuyodum gözümden bi yaş aktı. Ömer beni yatağa bıraktı.
"Karşılık ver güzelim"dedi.
"Hayır vermicem sana karşılık"dedim üstümde bi ağırlık hissetdim ömer üstümdeydi ve elbisemi cıkarıyodu of ege gel yaa daha çok ağlamaya başladım. Ömer hala dudaklarımı öpüyodu kapırdıyodum ama o beni tutuyodu. Bi an kapı acıldı iceri ege girdi ve ömeri üstümden alıp yumruk atmaya başladı ben o kadar kormuştumki ve emre girdi bana ceketini verdi beni arbaya soktu oda gitdi. Sonra polisler geldi ömeri aldılar çok kötü gözüküyodu. Ve işte ege emre arbaya bindi ama ege benim yanıma bindi. Hemen ona sarıldım kokusunu icime cektim.
"İyimisin prenses"dedi.
"İyim prensim"dedim ve onun omzuna yatdım o kadar uykum vardıki hic uyumamıştım egenin omzuna yatdığımda huzur buldum huzur doldu icime gözlerimi kapatarak şunu dedim.
"Sen benim kahramanımsın"dedim. Ve kendimi uykuya bıraktım.....😃😃

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin