Gözlerimi actığımda sabah olmuş tam kalkcaktım ege beni sımsıkı sarmış kalkamıyorum bende bida yatdım o kadar masumki ama normalde böyle deyil teşki masum olsa egem. Of kalksamda süper kahvaltı hazırlasam ya. Ege bunu anlamış olcakki kollarını gevşetdi.
"Git kahvaltı hazırla kedicik"dedi kedicik ne be.
"Başka isteğin beyfendi"dedim.
"Git"dedi ay kendi sevgilim bana emir veriyo. Bende kalkıp banyoya girdim yüzümü yıkadım sacımı topuz yaptım. Ve mutfağa girdim ve cayı yaptım cay fokur fokur kaynıyodu sonra portakal suyu sıktım bardaklara koydim. Bende masayı düzenledim ve herşeyi koydum. Ay ne adar hamaratlıyım beni alan erkek yaşadı valla :).Gercekten süper gözüküyodu hemen gidip egeyi kaldırmam lazım.
"Uykucu kalk hadi"dedim resmen kış uykusunu yatdı kalkmıyo resmen.
"Uykucu kalk aclıktan ölücem"dedim.
"Of tamam kedicik"dedi hala kedicik diyo ya of neyse desin napim. Hemen aşağıya indim ege de geldi. Ben cayları döktüm evi yeni almıştık ama ege herşeyi ayarlamış resmen. Hemen oturdum ve yemeğe başladım gercekten çok actım .
"Boğulcaksın kedicik yavaş"dedi.
"Sen benom lokmoloromımı soyoyosın"dedim ağzım doluydu.
"Sayıyodum ama yetişemedim kedicik"dedi ah bana şişko dedi salak sevgilim ya. Bakın kızlar bu erkekler hep öküz odun geldiler odun gitcekler ya. Bende kızıp yemeyi bıraktım.
"Bak burda recel var ye onu az kalmış kedicik"dedi ayı ya öküz.
"Yemicem"dedim oda recelli ekmeği ağzıma soktu hayvan ya.
"Öküzmüsün sen ya"dedim.
"Hayır senin odununum"dedi. Ay romantik sevgilime bak ya süperiz ama dimi acayip. Ege kalktı ve sigara yaktı ilk defa gördüm ictiğini. Bende kalkıp bulaşıkları makineye dizdim ve masayı sildim. Yukarı cıkıp yatağı topladım.
"Kedicik çok hamaratlıymış"dedi.
"Öyleyimdir uykucu"dedim ve yanıma geldi belimden tutdu ve dudağıma kücük bi öpücük bıraktı. Ve sonra ütünü giyindi ve benim gözümün önünde ya allahım görmez olaydım. O cıktı bende dünkü giydiklerimi giydim ve odadan cıktım.
"Uykucu beni eve bırak"dedim.
"Tamam kedicik"dedi. Ve evden cıktık arabaya bindik ve ege eve doğru sürmeye başladı. Eve geldiğimizde.
"Görüşürüz uykucu"dedim.
"Görüşürüz kedicik"dedi ve onun yanağını öptüm. Ve arabadan indim. Eve girdim kimse yoktu masanın üstünde not vardı."Kızım biz annenle şehir dışındayız bi kaç gün ece yada meliste kal tamamı yavrum seni çok seviyoruz"
Of yinemi ya bıktım artık neyse hemen odama cıktım üstüme pijamalarımı giydim ve mutfağa indim mısır patlatdım cips kola ne varsa elime aldım ve bi tane filim actım onu izlemeye başladım.
&&&&&&&&&&&&&&&
Filim çok korkunctu hava kararmış akşan olmuş bende odama cıktım telefonumla takıldım ve bıraktım telefonu tam yatcaktım babam aradı.
"Kızım anneni hastaneye gitirdik cabuk gel"dedi.
"Baba noldu anneme ya"dedim.
"Kızım kanser bütün hücrelerine sarılmış"dedi. Ve telefon elimden düştü olamaz annem ölemez olmaz böyle bişe başım döndü ve yere düştüm etraf karanlık...Sizleri çok seviyorum okuyucularım... 😘😘