49.Bölüm ÜVEY OĞLUM

330 10 2
                                    


Gecenin ağzından :)

Şaun kahvaltımızı yaptık oturuyoruz mal gibi off çok sıkıcı yaa, egede maç izliyo. Allahım bu erkeklerin sorunu ne acaba. Off offf.
"Egeeeee"dedim.
"Efendim"dedi yüzüme bile bakmadı hayvann yaa.
"Hadi denize gidelim"dedim.
"Hayır daha maç bitmedi"dedi.
"Ama denizden sonra belkii"dedim.
"Tamam tamam gidelim"dedi. Anladı zaten salak öyle bişe olmucam hahaha.
"O zaman ben üstümü giyinim"dedim.
"Bende gelim bende giyim"dedi. Ve birlikte odaya cıktık. Telefonumu alıp kızlara erkeklere haber verdim onlarda geliyo yaşasın. Dolaptan bi tane bikini aldım banyoya girip onları giydim kot şort giydim tamam. Banyodan cıktım egede giyinmiş.
"Hadi ben hazırım"dedim.
"Tamam cıkalım o zaman"dedi. Ve arabaya doğru yürüdük, arabaya bindiğimizde plaja doğru sürmeye başladı ege....

&&&&&&&&&&&

"Immm siz girin ben biraz günüşlenicem"dedim.
"Çok fazla güneşlenme 1 gün kaldı evlenmene kızım"dedi melisa.
"Off tamam biliyorum"dedim. Onlar denize girdi egeyle ben kaldım sadece.
"Sen niye girmedin hayatım"dedim.
"Seni böyle bırakmam"dedi.
"Tamam hadi kalk"dedim.
"Nere"dedi.
"Yüzmeye denize girelim"dedim. Elinden tutdum ve kalkdırdım biraz zor oldu ama neyse. Deniz buz gibiydi resmen hemen balıklama atladım alışim diye. Egede benle beraber atladı ege denizin icinden bana gülüyodu evet deniz çok temiz. Hemen onunla ortada buluştuk, ve ege dudaklarıma yapıştı.

 Hemen onunla ortada buluştuk, ve ege dudaklarıma yapıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok güzel dudakları vardı. Suyun yüzeyine cıktık, bizimkiler deve güreşi yapıyodu.
"Ege beni sırtına all"dedim.
"Olmaz sen hamilesin"dedi.
"Off yaa"dedim. Gerceği melisada hamile o neden oynuyo. Hemen onların yanına gitdom gıcıklarr.
"Melis inn aşağıya hamilesin"dedim.
"Aaaa doğru"dedi mall.
"Hadi ben acıktım"dedi ece.
"Bende"dedik melisayla ikimiz.
"Tamam bayanlar gidip yiyelim"dedi emre. Denizden cıktık ve büfeye yürüdük yemekte vardı orda ama ben hamburger istiyorum. Masaya oturduğumuzda garson geldi.
"Hoşgeldiniz ege bey ,emre bey,kürşat bey. Ne alırsınız"dedi
"Imm ben hamburger alim yanınada ko-"demeden ege atladı lafa?
"Meyve suyu getir ona kola deyil"dedi.
"Bende hamburger kola"dedi ece tabi rahat oo.
"Bende hamburger meyve suyu"dedi melisa. Herkez hamburger istedi. Ege sacımla oynamaya başladı sonra boynuma öpücük kondurdu bu beni çok fazla tahrik ediyodu. İştee yemeklerimiz geldi, ege benim meyve suyumu actı sanki yapamıyorum ben yaa. İştahla hamburgerimi yemeye başladım yanıma 5 yaşlarında bi çocuk geldi hamburgerime baktı. Üstü başı yırtık peki onu nasıl iceri aldılar.
"Ben sana demedimmi işini yap!!"diye bağırdı ona adam gözlerim doldu karnı ac onun. Hemen ayağa kalktım.
"Ona bida bağırmıcaksınız!!"dedim. Bizim gurup direk kalktı.
"Peki gece hanım özür dilerim"dedi. Aferinn ayağa gel işte. Adam gitdi ama çocuk hala ağlıyo kıyamam onun yanına gitdim.
"Bişeyin varmı tatlım"dedim.
"Yok o adam pişş"dedi peltek konuşuyodu.
"Gel bakalım"dedim ve onun elinden tutup bizim guruba götürdüm yerimize oturduğumuzda garsonu cağırdım.
"Bi hamburger bi kola istiyorum cabuk oll!!"dedim. Garson gitdi.
"Senin annen baban yokmu canım"dedi melisa.
"Yok onlaş ölduu"dedi. Ayy kıyamam sana ben masumum benim. Garson gelince hamburgeri ona verdim acarak. Oda yemeye başladı yani başlaya bildiyse.
"Ver ben yedirim canım"dedi ece.
"Tamam guzelikk"dedi.
"Yerimm seni benn yaa"dedim.
"Bende senuu"dedi. Batuyuda özlemiştim, ece ona yemek yedirmeye başladı ege kulağıma eğiler.
"Meleğim benim"dedi. Bende gülümsedim ona.
"Eee senin şeyy kesildimi"dedi emre. Mal bu çocuk yaa.
"Hayayyy"dedi.
"Biz seni sünnet yaparız"dedi kürşat.
"Siz malmısınız amk"dedi ege.
"Ne varr abi yaa"dedi emre.
"Lann kücücük çocuğa dediğiniz şeye bakın"dedi ege. Off biz bu çocuğu nere bırakıcaz şimdi en iyisi yetimhane ona orda iyi bakarlar.
"Hadi geç oldu bu gecelik misafirimiz var egecim"dedim.
"Tamam bitanemm"dedi.

&&&&&&&&&&&&&&&

Eve geldiğimizde çocuğu yıkadım batunun kıyafetlerinden giydirdim çok tatlıydı.

Eve geldiğimizde çocuğu yıkadım batunun kıyafetlerinden giydirdim çok tatlıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Uyudumu aslan parcası"dedi ege iceri girdi yanıma geldi.
"Uyudu bitanem"dedim.
"Aşkım napıcaz o minağı"dedi.
"Yetimhaneye vericez"dedim.
"Peki ona özel doktor ve özel oda tutarız daha iyi olmazmı bitanem"dedi.
"Ahh düşünceli sevgilim tabi süper olur"dedim.
"Baba anne"dedi çocuk. Uyanmış bizi izliyo bana anne dedi egeyede baba dedi. Egeye baktım gülümsüyodu.
"Senin adın ne ufaklık"dedim.
"Benımş adış yoj"dedi. Ahh çok üzücü nasıl adı olmaz.
"O zaman biz koyalım sevgilim"dedi ege ona şaşırarak baktım.
"Ne bakıyosun, adı uzay olsunmu gece"dedi ege.
"Olsun bitanem"dedim.
"O zaman uzay bizim üvey çocuğumuz olsun mu?"dedi ege.
"Olsun bitanem"dedim.
"Uzay oğlum hadi uyu bizde yorgunuz"dedi.
"Tamam baba"dedi uzay. Sacını okşadı ege onun hemen uyudu oda. Bizde egeyle odamıza cıktık.
"Çok mehametlisin aşkım"dedim.
"Sende öylesin aşkım"dedi. Sonra ben geceliğimi giyip yatağa yatdım oda yanıma yatdı beni kendine cekti.
"İyi geceler karıcım"dedi.
"İyi geceler kocacım"dedim. Ve ikizmizde kendimizi uykunun kollarına bıraktık....

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin