7.Bölüm Şise Cevirmece

421 22 1
                                    

Gözlerimi actığımda ece vardı iyide o nasıl girdi buraya tabiya halının altında yedek anahtar bulundururum onla açmıştır kesin neyse .
"Selam ece "dedim.
"Kızım hadi kalk pijamalarını giy aşğadayım bekliyorum"dedi.
"Tamam canım hemen geliyorum"dedim. Ve üstüme pijamalarımı giydim ve aşğaya indim ve ecenin yanına oturdum.
"Eee napcaz bi fikrin varmı ece"dedim.
"Filim izliyelim olmaz mı? "Dedi.
"Olur hatta süper olur"dedim.
"O zaman ben mısır patlatim sende filim bak"dedi.
"Tamam"dedim. Ve filim bakmaya başladım en sonda korkulu bi filim buldum onu actım o sırada ece geldi mısırlarla ve kolalar cipsler oo baya şey getirdi.
"Kızım bunları kim yicek"dedim.
"Biz yiçez başka kim yicek"dedi. Sonra filimi izlemeye başladık en kokorkunç yeri biz eceyle ellerimiz birbirimizi sıkıca tutuk filimde kapı calındı ve bizim kapıda calındı eceyle birbirimize baktık tabi korkuyoduk sonra eceyle kapıya doğru yürümeye başladık kapıyı acıp
"Aaaaaaaaa"diye bağırdık ama ege ile emreydi onlarda şaşırdı tabi ben hemen egenin boynuna atladım.
"Noldu gece bişeymi oldu"dedi ege.
"Şey biz korku filimi izliyodukda kapıda calınca korktuk o yüzden ege ben çok korkuyorum"dedim. Ecede emreye sarılmış
"Tamam canım ben burdayım korkma artık"dedi ege. Sonra iceri gectik oturdu egeyle emre gülüyo neye gülüyo bunlar ya.
"Siz neye gülüyonuz"dedim.
"Canım üstündekiler çok güzel"dedi ege bende üstüme baktım ayıcıklı pijama ee nolmuş ki.
"Olsun bizi böyle beyenmiyomusunuz"dedim.
"Canım sen her halinle güzelsin"dedi ege ay yerim seni ben.
"Ay ege yerim seni ben ya"dedim ege şaşkın şaşkın bana bakıyo gidip kucağına oturdum oda elini belime doladı bana sarıldı. Biz napıyoz lan böyle.
"Siz sevgilimisiniz"dedi emre.
"Yo sevgili deyiliz"dedim.
"Neyse filimi izliyelim o zaman"dedi ece.
"Tamam bana uyar"dedi emre bizde de kafamızı saladık ve filimi izlemeye başladık korku yerleri olunca kafamı egenin omzuna koyuyorum ve bu çok hoş ya ege desen zaten havalara ucuyo neyse filim bitti.
"Hadi şişe cevirmece oynuyalım"dedim.
"Olur bana uyar prenses"dedi ege emreyle ecede kafasını salladılar
"Tamama o zaman ben gidip şişe alim siz burda bekleyin"dedim. Ve mutfağa gittim şişe aldım ve içeri girdim dayre oluşturduk ve oynamaya başladık ilk ece ve egenin arasında durdu ece sorcak ege cevaplıcak.
"Evet ege doğrulukmu, cesaretlilikmi"dedi ece.
"Doğruluk"dedi ege ne sorcak acaba ece egeye ay çok heycanlandım.
"Evet birini seviyomusun ve baş harfi ne"dedi ece inşallah beni söyler.
"Evet birini seviyorum baş harfi G" dedi kesin beni seviyo ya ama başka birileride olabilir sonucta. Şişe tekrar cevirildi emre ile benim aramda ben sorcam emre cevaplıcak.
"Evet emre D.mi C.mi"dedim.
"Cesaretlilik"dedi emre.
"Evet o zaman eceyi dudağından öp"dedim.
"Tamam"dedi emre sonra emre eceyi dudağından öptü ay çok tatlı yerim ben sizi ya neyse şişe tekrar cevirildi ve ege ile benim aramda ege sorcak ben cevaplıcam.
"Evet prenses D.mi C.mi"dedi ege.
"Doğruluk prens"dedim.
"Hayatında biriyle öpüştünmü"dedi ege.
"Hayır hiç öpüşmedim"dedim herkez yani ece haric bana bakdılar şaşırmış şekilde ne var ya olamazmı yani .
"Ne bakıyonuz doğru hayatımda biriyle öpüşmedim doğru adamı bekledim"dedim ege gülümsedi ne ya sanki ona dedim ben ha aptal. Neyse oyunu oynadıktan sonra oturup sohbet ettmeye başladık fıkralar öyle işte sonra.
"Hadi kızlar kahve yapında icelim"dedi ege mal ya kalk yap.
"Tamam ege bey başka emriniz varmı"dedim.
"Yok hayır hadi kalkın"dedi yine yok ya dövcem diyom ama kıyamıyomki bende gece deyilsem o kahveyi ona zehir ettcem. Mutfağa gidip fincanları cıkardık sonrz kahveyi yapmaya başladık.
"Kız ece ben bi plan düşündüm egenin üstüne kahveyi dökcem emreninkinede tuz dökelim ha nasıl fikir"dedim.
"Aslında süper bi fikir hemen yapalım"dedi ece sonra kahveleri fincanlara döküp emreninkine tuzu bastık sonra iceri gittik emre icerken.
"Bu ne be"dedi ben tam o sırada kahveyi egenin üstüne döktüm ohhh canıma deysin yağlarım eridi .
"Naptın sen seni küçük velet gel buraya kaçma"dedi ege beni kovalıyodu bende kacıyodum ege beni tutu ve gıdaklamaya başladı ben gülme kırizine girdim.
"Tamam tamam yeter dur"dedim oda durdu sonra onlar üstlerini değiştirdiler ben babamınkilerden verdim sonra odaları ayırıp onlara gösterdim. Tam yatcaktım ki kapıya biri vurdu 'gir' dedim egeydi .
"Yanına yata bilirmiyim prenses"dedi ege.
"Tamam gel hadi"dedim ve yanıma yatı ellerini belime doladı ve yatık bende kafamı göğsüne koydum ve artık kendimi uykunun kolarına bıraktım.

Hatalarım varsa lütfen affedin beni neyse bu bölümde güzeldi neyse iyi geceler size iyi uykular

Ve iyi okumalar...


Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin