1 HAFTA SONRA..GECENİN AĞZINDAN :)
Sabah mide buluntısıyla uyandım hemen banyoya koştum ve icimdekileri boşatdım off. Aynanya baktım yüzüm kirec gibi olmuş hemen hastaneye gitmem lazım, hemen egenin yanına gidip onu kalkdırmaya calışıyodum.
"Egeee kalkk"dedim.
"5 dakka daha"dedi.
"Egee kendimi iyi hissetmiyorum"dedim. Dediğim gibi yataktan fırladı.
"Noldu yüzün bembeyaz olmuş tatlım"dedi.
"Onu diyorum hastaneye gitsek"dedim.
"Tamam bitanem üstünü giyin sen"dedi anlımdan öpüp banyoya girdi ege. Bende dolabımın karşısına gecip elime geleni aldım ve giydim.(Gecenin giydiği).
Off gene başladı mide bulantım elimi ağzıma götürdüm of ege banyoda nere gidicem mecburen banyoya girdim ege duş alıyo yine içimdekileri boşaltım ıyy çokk kötü yaa.
"Hayatım iyimisin"dedi ege.
"Off hayır ege biran önce gitsek"dedim.
"Tamam"dedi ve kabinden cıktı. Ege üstünü giyindi ve aşağıya indik arabaya bindik, ve hastanenin yolunu tutduk. Off çokk korkuyorum hastaneye geldiğimizde egenin zaten tanıdığı arkadaşı vardı. Hemen ege iceriye daldı yuhh yaaa.
"Oooo kardeşimm ve yengem gelmiş"dedi ozan.
"Kardeşim ya gece kusup duruyo bi baksana"dedi ege.
"Tamam kardeşim hemen tahlil yapalım"dedi. Ordan cıktık tahlil yaptık ve şimdi 2 saat bekledik.
"Kardeşim cıktı sonuclar"dedi ozan.
"Nolmuş"dedi ege.
"Oo yenge hamilesinn"dedi. Ben şok ben vefat ne ben biz daha evlenmemiştik. Karnımı tutdum ege bana bakıyodu ben ona.
"Sağol kardeşim biz artık gidelim"dedi.
"Tabi"dedi ozan. Bizde hastaneden cıktık of ege suratıma bakmıyo biliyorum istemiyo bebeğimizi. Eve geldiğimizden beri hic konuşmadık ben odaya cıktım,artık ağlıyodum bebeğimi aldırıcaktım ege istemiyo bende cocuğumu babasız büyütemem. Hıckırarak ağlıyodum artık. Kapı acıldığında bi gölge hissetdim.
"Neden ağlıyosun"dedi ege soğuk sesiyle.
"Yok bişe"dedim sesim fısıltı gibi cıkmıştı. Ahh lanet olsun yine mide bulantısı hemen banyoya koştum egede gelip saclarımdan tutdu. Off yaa iğrenc. Ayağa kalktım elimi yüzümü yıkadım ama yine ağlıyodum artık bu hayat beni yordu ama ben bi umut olucak ve o umut benim ışığım gibi parlıcak. Ege beni kendine cekti ve sarıldı.
"Ege"dedim.
"Efendim bitanem"dedi.
"Imm... Şeyyy sen bu bebeği istiyomusun"dedim.
"Tabiki istiyorum ben hep bunun hayalini kurdum bitanem"dedi. Niye ben boşuna ağlıyorum o zaman.
"Şeyy ben istemediğini düşündüm ege"dedim.
"Aklından öyle bişe gecirme, banyo yapcakmısın"dedi.
"Evet yapıcam ama tek deyill"dedim. Ege bana sırıtarak bakıyodu sonra burnuma öpücük kondurdu.
"Büyük bi zevkle prenses"dedi.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Egenin ağzından ☀
Sabah uyandığımda yanımdaki çocuğumun annesine baktım evet gece dün ben istemediğim için ağlamış ama ben o masuma kıyamam hem bende istiyorum bi kızım olmasını kızım olursa adını SU koyucam ama oğlum olursa adını UZAY koyucam onlar benim parcalarım olcak onlarsız ben bi hiçim. Yanımdaki güzelliğin saclarını öpüp kokladım onun gül kokusu beni mayışıtıyo sanki uyuşturucum gibi. Ben ne ara böyle oldum aşk adamı gibi ben evlenmem diyodum şimdiyse evleniyorum hatda sevdiğim çocuklarımın annesiyle. Sanki koca bi rüyadayım kimse beni uyandırmasın istiyorum. Yan tarafıma baktım gece beni izliyodu yerim onun o dudaklarını.
"Günaydın bitanem"dedim.
"Günaydın herifim"dedi. Ve onun o muhteşem dudaklarını öptüm.
"Hayatım ben banyoya giriyorum"dedim.
"Tamam hayatım"dedi. Onun son kez anını öptüm ve banyoya girdim.🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
"Gece"dedim.
"Efendim bitanem"dedi.
"Bence en kısa sürede evlenelim biz ha ne dersin hem çocuklarımız var"dedim.
"Tamam hayatım"dedim. Öyle kahvaltımızı yaptık ve oturma odasına gectim telefonum caldı. Emre arıyodu."Efendim emre"dedim.
"Yaa aşkım yapma böyle"dedi.
"Emre siktirtme kendini ha"dedim.
"Tamam tamam"dedi.
"Söyle uzatma"dedim.
"Adamı bulduk napalım"dedi.
"Depoya alın ben gelicem"dedim. Ve onun cevap vermesine kalmadan telefonu kapatdım geceden gizli yapıyorum bu işleri üzülmesin diye prensesimin.
"Gece hayatım ben cıkıyorum biraz işim var gelicem"dedim.
"Ne işi"dedi. Off bee güzelim bi kezde sorgulama.
"İş işte bitanem"dedim.
"Tamam cabuk gel akşam beklicem"dedi.
"Tamam hemen gelicem aşkım"dedim. Ve onun yanağını öpüp evden cıkıp arabama bindim ve depoya sürmeye başladım...🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
Gecenin ağzından 🌷🌷
Ege gideli 5 dakka oldu ama ben şimdiden sıkıldım. Mutfağa gidip en iyi pasta yapmak. Mutfağa girdim evet başlıyalım. Durrrr müzik acalım onsuz olmaz.
(Multideki şarkı) hem onu söyleyip pasta yapıyorum.Benim bura afet yeri
Yangında var depremde hangisini anlatayım ki
Kimmiş beni söndürecek
Ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerimAh başıma gelen benim
Aşk oyun ben oyuncak
Söyle, emrine amedeyim
Kimmiş beni susturacak
Duysun be dağlar taşlar
Çok seviyorum demiş miydim
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerimOhhhh beee icimm rahatladı ohaaa ne kadar pasta yapmışım. Evet kapı acıldı.
"Gece nerdesi-"demeden iceriye ve bana baktı gercekten çok pasta yapmıştım.
"Gece naptın sen böyle kim yicek bunları hayatım"dedi.
"Biz aşkım kim yicek başka"dedim.
"Biz bunların hepsini yicez"dedi.
"Hıhıhı"dedim. Offf esnemeye başladım zaman çok cabuk gecmişti yaa.
"Ege uyuyalım"dedim.
"Tamam bitanem uyuyalım"dedi. Ve odamıza doğru cıktık ben hemen üstümü cıkardım yatağa girdim egede girdi yatağa ve beni kendine cekti.
"İyi geceler bitanem... Seni seviyorum"dedi.
"İyi geceler herifim... Seni seviyorum"dedim.💞💞