3.Bölüm Bar

772 33 6
                                    

Gecenin ve Ecenin giydiği kıyafetler yukarda neyse sizi bekletmim
İyi okumalarr...

Sabah kalktım ve bonyoya girdim rutin işlerimi halledim. Sonra üstümü giyindim saclarımı yaptım makyajım hazır. Merdivenlerden indim anneme babama sarıldım öptüm.
"Günaydınn canım ailem"dedim.
"Günaydın kızım hayırdır noldu sana"dedi annem ne yani illa bişe isticem zaman yalakalık yapmam aslında yaparım neyse.
Annişim babişim bara gide bilirmiyiz ece ben nolur lütfen"dedim yalakalıkta üstüme yoktur.
"Tamam ama fazla içmek yok kızım"babam dedi inanamıyorum ben şokk şokk.
"Tamam ben okula gidiyorum seviyorum sizi"dedim öptüm onları çıktım. Arbama bindim okula tabi sürmedim ilk önce eceyi alıcam . Ecede arabaya bindikten sonro okula sürmeye başladı.
"Kızım bugün bara gittcez ha unutma"dedim.
"Tamam tamma unutmadım"dedi.
"Kızım cenkle berke bilmesin valla bize çok kızarlar ha"dedim.
"Tamam kızım ya benden sır cıkmas"dedi bu kızı çok seviyorum bee. Neyse okula geldik sınıfen çıktık sırama oturdum.
"Selam cenk"dedim cenk benle birlikte oturuyo.
"Bize selam yokmu prenses"dedi berke.
"Aşgolsun ya tabi sanada var selam kıskanç ya"dedim.
"Evet kızım kıskancım varmı bi itirazın" dedi. Ay ben bu çocuğun korumalarına bayılıyorum ya.
"Yok kardeşim bi itirazım ya senin sözünden asla cıkmam ben"dedim.
"İyi yaparsın güzellik"dedi. Neyse zil caldı ders başladı of çok sıkıcı neyse bende kafamı sıraya yatırdım uyumaya başladım.Sonunda ders bitmişdi "oh be"dedim.
"Ece hani bahceye inelim"dedim.
"Tamam olur"dedin. Ve bahceye inmeye başladık. İndiğimizde bi bank bulup oturduk. Sonra sohbet ettik.
"Kızım dün bana emre cıkma teklifi etti"dedi ben şok ya şok.
"Ne dedin kızım sen cevap ne"dedim.
"Kabul ettim sevgiliyiz aha bak geliyo sevgilim"dedi baktım egeyle geliyo (ege, emre,yeliz,derya aynı sınıfta unutmayalım) ya bu ege niye benim cevremde pis sapık gerceği sapıklığını görmedim de neyse.
"Selam sevgilim meraba gece"dedi ay birbirlerine çok yakışıyolar yerim sizi ben ama olan var olmayan var ayıp yani.
"Selam sevgilim"dedi ece sonra emre ecenin yanağına küçük bir buse konudurdu sonra sarıldılar.
Ege gelip kulağıma bişey dedi.
"Sabah çok seksi gözügüyodun dayanamadım"dedi ben şok ay salağa bak piç ya şerefsiz.
"Ya sen beni merden gördün salak beyinli piç öküz ya"dedim. Sonra ece konuştu.
"Aşkım biz bara gitcez sende gelsene"dedi ha salak kız aklına tükürüm.
"Yok ya sizin gelemenize gerek yok"dedim herkes bana şaşkın şaşkın bakıyo.
"Olmaz bizde gelcez başnınıza bişey gelirse uğraşamam"dedi ege salak ya başımda zaten senin gibi bi bela var aptal.
"İyi o zaman ben seni alırım gece 7:00 da hazır ol"dedi ege.
"Tamam"dedim.Sonra zil caldı öyle gecti sonunda okul bittmişti oh be dünya varmış. Eve gidip hemen üstümü giyinip makyajımı yaptım saçlarıma maşa yaptım. İşte hazırım biraz televyzon izledim. Sonra kapı çaldı ege gelmiştir gidip kapıyı açtım.
"Üstün olmamış git değiştir"dedi salağa bak ya.
"Sanane seni ilgilendirmez hadi gidelim"dedim.
"Of gece of ben senle napca ya"dedi ah salağa bak ya ne diyo.
"İstediğini yap" dedim.

Egenin ağzından

Ben acaba bu kızdan hoşalnıyorum ve benim olması için elimden geleni yapıçam çünkü onu seviyorum acaba o beni seviyomu ? Neyse bara geldik iceri girdik herkez geceye bakıyo salaklar amk.

Gecenin ağzından devam
Evet bara geldik içkilerimizi aldık ve içtik sonra öyle sohbet muhabet ettik durduk çok gec olmuştu artık eve dönmeliyiz.
"Çok gec oldu eve dönsek"dedim herkez beni onayladı ve eve döndük. Tam incektim kolumdan biri tutu egeydi tabiki sonra beni kendine çekip belimden ellini doladı ve yanağımı öptü ve sarıldı.
"İyi geceler prenses"dedi.
"İyi geceler prens"dedim. Sonra beni bıraktı eve girdim odama çıkıp üstümü değiştirdim makyajımı sildim ve yatağa yatım zaten sonra uyumuş.

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin