Sabah kalktığımda ege yoktu yanımda hayret neyse bonyoya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra dolapa gidip kıyatet seçitim ve bugün hava sıcak olduğu için uzun çicekli elbisemi giydim ve makyajımı yapıp sacımı at kuyruğu yaptım ve aşağa indim herkez beni bekliyodu.
"Hele şükür uyandın uykucu açlıktan öldük burda"dedi ece.
"Beni niye beklediniz yeseydiniz siz"dedim.
"Olmaz sensiz kavhaltı yapmak sensiz olmaz"dedi ece bende yerime gecip yemeye başladık.
"Sabahmı akşamı yola cıkcaz"dedim.
"Şimdi cıkarız akşam olmaz"dedi ege.
"Tamam"dedim. Ve yemeğimizi yedik ben giyinmek icin odaya cıktım valizi topladım icinden kot ve salaş tişort aldım ve onları giyindim ege odaya geldi bende sacımı yandan örüp omzumdan aşağaya bıraktım.
"Şey ben üstümü giyinmeye geldimde benim kıyafetlerim hani"dedi.
"Benim valizimde 2. Gözü ac ordan al"dedim.
"Tamam"dedi.
"Imm... Ben cıkim sen giyin"dedim. Kolumdan tutdu ve.
"Cıkmana gerek yok prenses"dedi.
"Rüyanda gör"dedim. Ve aşağaya inmeye başladım.Egenin Ağzından
Üstümü giyindim ve saclarımı taradım parfümümü sıktım istambula gitmek icin çok heycanlıyım çünkü geceye süpriz yapıcam o yüzden ve çok beyencek beni hemen affeder beni ve eski halimize döneriz inşallah çünkü ben onu çok seviyorum onsuz nefes alamam ben onsuz hayat bile düşünemiyorum o yoksa bende yokum demktir ve onunla evlenmeye düşünüyorum ve evlenicemde onu asla bırakmıcam neyse işte öyle aşkınıza her zaman sahip cıkın ben ne ara bu kadar duygusal oldum lan.
Gecenin Ağzından Devam
Evet yukardan valizimizi indirdi ege ve ecenin annesi bizle gelmedi biraz daha durcakmış bizde vedalaşıp onlarla arabaya bindik bu sefer biz egeyle arkada onlar önde oturuyodu.
"Bu nasıl yolculuk ya şarkı acınnn"dedim.
"Tamam kardeşim"dedi ece. Şarkıyı actı Nil - Kanatlarım var ruhumda calıyodu bizde eceyle bağrıp söylüyoduk.
"Ay bi susun başım ağrıdı"dedi emre.
"Of ne var eyleniyoruz şurda aşkım ya"dedi ece. Ve biz yine bağrıp söyledik sonra akşam oldu yemek yemek için mola verdik ve iceri girdik bi masaya oturduk ve gorson geldi.
"Ne alırsınız efendim"dedi garson köfteli ekmek vardı yaşasın bura o kadar lüks deyil kücük şirin biyer .
"Ben köfteli ekmek istiyorum"dedim.
"Bende"dedi ece.
"Abicim bize o zaman köfteli ekmek getir"dedi emre.
"Tamam efendim icecek bişe alırmısınız"dedi garson.
"Ben kola alıyım"dedim herkez kola diyince garson gitti bizde sohbet muhabet ettik.
"Ah nerde kaldı ölcem şimdi aclıktan"dedim.
"Ay biraz sabret prenses"dedi ege sonunda geldi ekmeklerimiz ben tabi hemen yemeğe başladım ama boğulcak gibi yiyodum.
"Yavaşla prenses boğolcaksın"dedi.
"Napim çok acıktım"dedim.
"Beli beli"dedi.
"Ya sen bi susana"dedim ve onun ekmeğini alıp kırıp onun ağzına tıktım ona gülüyodu sonra kolasını aldım ona icirdim.
"Senin elinden yemek çok güzel oluyo prenses"dedi.
"İstediğin zaman yediririm"dedim. Sonra yemeklerimiz bitti ve hesapı ödedik arabaya bindik ve benim çok uykum vardı bende başımı egenin omzuna koydum onu kokusunu icime cektim ve kendimi uykunun kolarına bıraktım...Ama oylarınızı bekliyorum beyendiyseniz ne mutlu bana sizi seviyorumm....😘😘
Devam edecek.....