Üsteki resim okula yeni gelenler
İyi okumalar...
Sabah kalktım yanımda ege vardı öyle tatlıki ben bunu nasıl uyandırıcam evet bugün okul vakti var ege kaldırmam lazım ilk önce suratını öptüm.
"Ege aşkım hadi kalk okula gec kalıçaz"dedim.
"Hıhı"dedi hala gözleri kapalı ben napcamı biliyorum hemen odadan inidim mutfağa gitdim ve bardağa su doldurdum ve yukarı cıktım egenin başından aşağıya suyu döktüm.
"Ahhhhh"dedi. Ohhh canıma deysin.
"Aşkım kalk dedim kalkmadın son yöntem buydu üzgünüm"dedim ama bunu derken güldüm.
"Gel buraya kaçma"dedi bende koşmaya başladım en sonda beni belimden tutdu kendine cevirdi.
"Ne ceza versem acaba"dedi.
"Aşkım napcan bana"dedim.
"Hımm ne ceza versem buldum öp beni"dedi egenin yapmadığı şeymi sanki.
"İyi tamam"dedim ve ona yaklaştım sonra dudağına kücük bi buse kondurdum.
"Oldumu ege bey"dedim.
"Oldu bitanem"dedi bende hemen hazırlanıp eve gitdim sonra okul formalarımı giydim ve evden cıkmadan tabiki annemi babamı öptüm sonra dışarı cıktım ege kapıda beni bekliyo ve motorla ohaa çok güzel mavi bi motor.
"Aşkım bu çok güzel seninmi"dedim.
"Evet aşkım"dedi.
"Bana hic söylememiştin ama"dedim.
"Öğrendin işte şimdi hadi atla bebeğim"dedi bana mavi bi kask verdi onu taktım ve arkasına atladım ellerimi onun beline sardım ve gitti saclarım ucuşuyodu yani biraz sonra okula geldik ve sınıfa cıktık bizimkiler aynı hallerinde ece ve emre uyuyolar.
"Selamm"diye bağırdım.
"Yaa gece kapa cenini ya"dedi emre.
"Ya of hadi kalkın benim sıramdasın emre"dedim. Kafasını kaldırdı bana.
"Artık senin sıran deyil canım benim sıram"dedi.
"Eee ben nerde oturcam manyakmısın sen ya"dedim.
"Egenin yanına aptal"dedi doğruya onlar birlikte oturuyolar cenkle berke yoklar cünkü burdan gittiler taşındılar yani (cenkle berke kardeş) bende egenin yanına oturdum tabi eli rahat dururmu hemen elini belime sardı kendine cekti of ege off. Sonra hoca sınıfa girdi ilk ders fizik.
" Günaydın çocuklar"dedi bu hocaya noldu acaba bişe oldu buna sonra kapı caldı hoca 'gir' dedi müdür girdi ve yanında iki çocuk yani biri kız biri erkek.
"Hocam bunlar yeni öğrencileriniz"dedi müdür.
"Hoşgeldiniz çocuklar"dedi.
"Hoşbulduk hocam"dedi erkek olan kız aldırmadı bile.
"Boş yer bulun gecin oturun"dedi hoca onlarda bizim önümüze oturdu tek boş yer orasıydı sonra müdür cıktı sınıftan.
"Evet yeni gelen öğrenciler kendinizi tanıtın"dedi hoca. Kız ayağa kalktı ve.
"Benim adım Melisa Atahan"dedi ve oturdu sonra erkek olan kalktı gercekten çok yakışıklı.
"Benim adım Kürşat Kaya" dedi ve oturdu sonra ders anlatmaya başladı hoca ama yeni gelenler birbiriyle kavga ediyo sevgililermi acaba olabilir neden olmasın sonra zil caldı.
"Aşkım kantine inelimmi"dedim.
"Tamam aşkım"dedi ege sonra biz tam ayağa kalkcaktiki melisa çocuğa.
"Öküz naptın sen yaa"dedi suyu dökmüştü sıraya kürşat.
"Napmış melisa"dedi bence bunlar sevgili. Gidip kızın yanına pecete verdim.
"Teşekkür ederim ya"dedi.
"Rica ederim bu arada ben gece"dedim.
"Bende melisa"dedi.
"Tanıştığıma memnun oldum"dedim sonra ege geldi.
Kız egeye yicekmiş gibi bakıyo.
"Bende ege "dedi gıcık nolcak allahım şimdiden kıskandım onu.
"Bende melisa tanıştığıma memnun oldum"dedi melisa ben şimdi seni bi memnun ederim görürsün.
"Evet buda işte benim sevgilim"dedim.
"Hımm"dedi kız üzülerek beter olsun.
"Selam bende kürşat"dedi erkek olan.
"Bende gece"dedim .
"Bende ege"dedi ege sinirlendi anlıya biliyorum.
"Şey bişe dicem siz sevgilimisiniz"dedim. İkisi birlikte.
"Yok artık"dedi vay canına.
"Ben bu aptala asla cıkmam"dedi melisa.
"Bende sana meraklı deyilim canım"dedi kürşat.
"Şey biz"demeden zil caldı off yaa.
"Neyse boşverin"dedim ve sırama gectim egeyle.
"Ege alışverişe gidelimi"dedim ece emre istemediler onlar gezcekmiş tek başlarına.
"Tamam aşkım"dedi ben şok ege ilk defa tamam dedi bende melisaya sorim belki oda gelir diye.
"Melisa biz alışverişe gitcez gelirmisin sende"dedim.
"Olur canım ya"dedi gercekten kafa dengi kız ilk önce kıza sinir oluyodum ama şimdi sevdim. Sonra dersler bitti bizde alışverişe gittik ve elbise denedik hemen ve kabinden cıktık tabi kürşatda gelmişdi.
"Bu ne lan götünü bile kapatmıyo melisa bunu hemen cıkart"dedi kürşat kesin melisaya aşık.
"Sanane seni ilgilendirmiyo"dedi melisa.
"Çok ilgilendiriyo beni kücük hanım"dedi.
"Sana-"demeden kürşat melisayı dudaktan öptü biz şok olduk sonra melisa geri cekildi.
"Naptını zanediyosun sen aptall"dedi melis.
"Napmışım öpüyorum"dedi.
"Sen benim neyim oluyosun ki acaba"dedi.
"Ben senin sevgilin oluyorum seni çok seviyorum melis"dedi kürşat biz şokk.
"Imm şeyy bende seni seviyorum kürşat"dedi melis. Ve sevgili oldular ne cabuk ya neyse alışveriş yerinden cıktık ve arabaya bindik sonra melisayı kürşatı evlerine bıraktık bende tabi evime geldim.
"Seni seviyorum aşkım"dedim ege beni belimden tutup yaklaştırdı ve öptü kimse görmesin diye sonra ikimiz arabadan indik evlerimize gittik ben direk odama cıktım ve üstümü değiştirdim direk yatağa girdim ve kendimi uykunun ellerine bıraktım...Oylarınızı bekliyorumm.....