27.Bölüm Hastane (I)

219 12 1
                                    

"Paha biçilmeyen tek şey anne sevgisidir"

İyi okumalar...

Gözlerimi actığımda hastanedeydim annem acaba durumu nasıldır ya odaya ege girdi.
"Kedicik nasılsın bakalım"dedi.
"Annem nerde ege"dedim.
"Annende bu hastanede yoğum bakımda"dedi.
"Durumu nasıl"dedim.
"Kıratik"dedi olamaz annem güclü bi kadın asla böyle bişe olmaz annem ölemez.😭😭
"Ege beni anneme götür lütfen"dedim.
"Tamam kedicik"dedi. Ve beni kaldırdı elimi omzuna koydu ve odadan cıktık işte geldik ' Yoğum Bakımı' yazıyodu annem orda üşür ora soğuktur. Babm bi köşede ağlıyo babam ağlıyo arkadaşlarım desen perişan olmuş egenin aileside burdaydı onlarda aynı.
"Baba"dedim herkez bana döndü babam kalktı yanıma geldi ve ona sarıldım oda bana sımsıkı sarıldı ben ağlamaya başladım babamında gözünden bi yaş aktı babamla annemin yanına yani camdan baktık ölü gibi yatıyo olamaz ya annem ölmaz kücük kızını bırakmaz o yapamaz. Babam çok yorgun o kadar yorgunki ama onların aşkları bu kadar çok güzel bi aşkları var.
"Baba sen git benim odamda dinlen ben dururum burda"dedim.
"Tamam kızım"dedi. Ve gitdi sonra egenin ailesi kafeye indceklerdi annesi yanıma geldi.
"Kızım sen bişe istiyomusun"dedi.
"Hayır ac deyilim"dedim. Ve onlar gitdi evet anne baş başa kaldık. Etrafa baktım kimse yoktu bende yoğum bakımına girdim gercekten çok soğuk hemen annemin yanına oturdum ve yumuşacık ellerini tutdum ve kokusunu icime cektim.
"Anne bak kızın geldi uyan hadi ama anne uyan sana ihtiyacım var anne bak sana bi masal anlatcam"dedim gözyaşlarımı sildim burnumu cektim.

"Bir varmış bir yokmuş eskiden bi tane kücük bi kız vermış annesini o kadar severmişki çok severmiş bir gün bu kız bi gün kaybolmuş kacırdılarmı haberleri yokmuş. Sonra bu kız bulunmuş annesine gitmek istiyomuş annesine getirmişler bu kücük kızı ama mezara o kücük kızın dünya başına yıkılmış bu kücük kızın gözlerinden yaşlar akıyomuş ve o kücük kız annesinin mezarına oturmuş ve annesinin topraklarını sıkıyomuş o kız o kadar acı cekiyomuşki tek annesine güvenirmiş ve annesine şöyle demiş 'mekanın cennet olsun meleğim bende yanına gelicem kızın seninle olcak' demiş bu kücük kız hep gündüzleri, geceleri annesinin yanından ayrılmamış işte anne bak bu kücük kızın annesine ihtiyacı varmış benimde sana ihtiyacım var anne hadi kalk meleğim kalk"dedim gözyaşlarımı hıckırıklara dönüştü annemin gözünden yaş aktı annem yaşıyomu ben biliyodum annem yaşar o güclü bi kadın. Annemin oo pamuk ellerini bıraktım ve odadan cıkıyodum.
"Dııııttttt"sesi geldi annem ölemezz hayır beni bırakma anneeeeee.....

Yorumlarınızı bekliyorumm ...😘😘😘

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin