Gecenin ağzından 💜💜
Sabah kalktım hava çok güzeldi hemen banyoya koştum elimi yüzümü yıkadım sonra dolaptan kombin yaptım aşağıya indim. Mutfağa girdim tuhaf duruyodular.
"Doğum günün kutlu olsun ablaşimm"dedi batu ve elindeki pastayla doğruya bugün benim doğum günüm acaba ege hatırlıyomu :(.
"Yaa unutmamıssınız"dedim.
"Unuturmuyuz kızım hiç"dedi babam. Bende onlara sarıldım ve pastayı üfledim. Hemen egeyi aradım bakalım unutdumu. Calıyor calıyor calıyor...."Prenses"
"Bitanem napıyosun"
"İşlerim var prenses"
"Hımm peki bugün günlerden ne"
"Hımm prenses bugün bişe yok"
"Unutdunmu yani"
"Neyi prenses"
"Bay ege bay"dedim ve kapatdım unutmuş olamaz ya.Egenin ağzından ❤❤
Birden hatunum aradı doğum gününü unutdum sanıyo prensesim ama ben unuturmuyum tabi unutmam hemen kargoyla onun elbisesini gönderdim işte mekanda hazır off çok heycanlıyım sonucta herşeyim olcak. Hemen bende duşa girdim ve hazırlanmalar başlasın.😜
Gecenin ağzından💅💅
Öyle salak gibi oturuyodum kimse hatırlamazmı doğum günümü ya off off. Öyle düşünürken kapı caldı gidip actım.
"Buyrun kime baktınız"dedim.
"*********korgodan geliyorum şurayı imzalarmısınız"dedi.
"Tabi"dedim ve imzaladım ve kutuyu verdi bende içeri gectim. Odama cıktım ve kutuyu actım ohaaaaaaa😱😱 bu çok güzel ama. Kart vardı içinde."Bu giy hazırlan ben seni alıcam prenses seni çok seviyorum hatunum" Ege Taylan....
Ahhh şu sevgilim ve süprizleri yerim onu ben yaa ama ben elbiseye aşıkk oldum ya...
Tam duşa gircektim zil caldı hemen aşağıya indim.
"Buyrun"dedim.
"Biz sacınızı yapmaya geldik"dedi.
"Tabi buyrun odama cıkalım"dedim ve odama cıktık.
"Siz oturun ben bi duş alim"dedim.
"Tabi gece hanım"dedi bende herşeyi alıp banyoya girdim...&&&&&&&""&&&&&
"Nasıl model istersiniz gece hanım"dedi kadın.
"Immm topuz olabilir yada kıvırcık ta olabilir"dedim.
"Bu elbiseye en güzel kıvırcık yakışır"dedi kadın. Bende başımla onayladım ayy ege naptı acaba catlıcam şimdi. Biri ojemi sürüyo birimi makyajımı yapıyo. Off ne zaman bitcek.
"Gece hanım bitdi"dedi gercekten süper gözüküyodum elbiseyle tabi taş gibi kızım.
"Biz artık gidelim"dedi kadın.
"İyi günler teşekkür ederim"dedim. Ve onlarda gitdi telefonumu elime aldım ve bekledim evet mesaj geldi.Gönderen: Yakışıklı Odunumm❤❤
Bitanem hazırsan dışarı cık taksi bekliyo ona bin... EgeHemen dışarı cıktım taksi coktan bekliyo hemen bindim. Evet gidiyoruz neden kalbim küt küt atıyo off çok heycanlıyım .
"Abla geldik"dedi.
"Teşekkür ederim"dedim ve taksiden indim ve yürümeye başladım. Kuş kafesleri vardı ve sahildeydik.Gönderen:Yakışıklı Odunumm❤❤
Hatunum kuş kafeslerinin içini aç ve şebeğine gel bekliyorum çabuk ol... Ege
Deli ya hemen önümdeki kuş kafesini actım. Ve not,
"Sevgilim dünyam huzurum"yazıyodu diğer kafesi actım.
"Hayatımın anlamı hatunum"_yazıyodu diğerini actım.
"Yakında benim olcaksın hadi cabuk bana gel"
"Hayıma girdin mutlu oldum şimdi hatunum kadınım ol" yazıyo ve öyle öyle gitdim bi yol vardı ordan geciyodum ohaaa masa çok güzel bura çok güzel.
Akşam olduğu içinde çok hoş duruyodu işte ege takım elbise giymiş çok yakışıklı olmuş.💜💜 İşte bana doğru geliyo. Ellerimi tutdu.
"Bitanem prensesim hoşgeldin"dedi.
"Aşkım bunlar çok gü-"demeden öptü beni aptal nefessiz kalınca ayrıldım ondan.
"Bugün çok özel"dedi.
"Niye aşkım"dedim.
"Hadi gel yemek yiyelim"dedi.
"Peki beyfendi"dedim. Ve masaya gectik sandalyemi cekti.
"Çok naziksiniz"dedim oda gülümsedi ve oda oturdu yemek yedik öyle gecti sonra yerinden kalktı yanıma geldi ellerimi tutdu ve benide kaldırdı sonra müzik calmaya başladı (Önce kalbime sonra evime) bu şarkıya bayılıyorum sonra ege önümde diz çöktü ayy o şeyy olcak dimi 🙊🙊🙊."Bitanem hayatım benim. Artık benim olmanı istiyorum bana sarıl, beni öp, çocuklarımızın annesi ol istiyorum. Aşkım artık kadınım ol ben seni asla bırakmıcam seni deliler gibi seviyorum benim prensesim kalbimin hırsızı kalbimi caldın. Artık sen olmasan ben nefes alamam yaşayamam sen tek benimsin benden başka biri yasak sana. Sana sadece ben dokunabilirim. Bu gün aynı her zamanki gibi melek olmuşsun. Hatunum meleğim benimle evlenirmisin"dedi ben şokkk kalbim sanki göğüs kafesimi kıracak şekilde atıyo gözümden bi yaş düştü.
"Evet evet sonsuza kadar evet herifimm erkeğim"dedim ve yüzüğü parmağıma taktı ve ona sarıldım ayrıldığımızda bu sefer ben öptüm onu.
"İyi doğdun iyi varsın sevgilim"dedi ege.
"Sende iyiki varsın şapşal"dedim. İşte o an huzuru buldum mutluluğu buldum bugün benim içi çok özel bi gün.
"Hadi gel bakalım pastanı üfle"dedi masaya tekrar gitdim omg çok güzel ohaaa ya.
Mumları üfledim ve kescem ama kesemiyorum çok güzel.
"Meleğim kessene pastanı"dedi ege.
"Ama aşkım nasıl kesim çok güzel duruyo kıyamıyorum"dedim.
"Ben sana daha güzelini yaptırıcam hadi kes"dedi bende kestim. Ve tabaklara koyduk yemeye başladık yerken fotoğrafcı geldi.
"Bitanem gel bu anı ölümsüzleştirelim"dedi bende onun yanına gitdim o arkamdan belime sarıldı öyle cekindik sonra birden ege duduklarıma yapıştı adam bide öyle cekti sonra baya bi cekindik. Evet şimdi arabadayız eve dönüyoruz. İşte geldik.
"Bitanem çok teşekkür ederim herşey çok güzeldi"dedim.
"Rica ederim müstakbel karıcım"dedi.
"İyi geceler müstakbel kocacım"dedim.
"İyi geceler sevgilim"dedi ve dudağına kücük bi buse kondurdum ve indim kendi evine gitcekmiş. Hemen eve girdim odama cıktı hala yüzümde istemsiz bi gülüş vardı çok güzeldi kimse beni bu kadar mutlu etmemişti. Hemen üstümü cıkardım makyajımı sildim sacımı topladım ve yatağıma yatdım. Ve elimdeki yüzüğe baktım çok güzel bi duyguydu sevdiğim adamla evleniyorum. Off çok yorgunum kendimi uykunun kollarına teslim etdim...