36.Bölüm Piknik :)

223 12 1
                                    


EMRE ECE KARAKTERİ DEĞİŞTİ.
İYİ OKUMALAR...

GECEDEN DEVAM....

Sabah kalktım çok güzelde erkeksi kokusu burnuma geliyodu yüzümde bi sıratma oldu dün o alminanın yalanlarını öğrendim. Ah öldürcem o kızı ama daha sonra. Şimdi güzel bi kahvaltı hazırlim o kadar mutluyomki bu anımı kimse bozamaz. Yanıma baktığımda ege çoktan uyanmış beni izliyo şapşal ya.
"Günaydın sevgilim"dedim.
"Günaydın hatunum"dedi. Ayy yerim bunu ben ya ama siz yemeyin😏😏.
"Aşkım bırakta kahvaltı hazırlim"dedim.
"Tamam aşkım"dedi. Yanağını öptüm ve kalktım bonyoya girdim yüzümü yıkadım sacımı dağınık topuz yaptım. Hemen inip mutfağa girdim zaten dün temizlemiştim, cay yapmak icin su koyup kaynatdım. İşte cay oldu, sıra krepte hemen krepi yaptım patates soydum onları kızartdım, sonra hamur pişi yaptım ve kahvaltılıkları koydum herşey çok güzel görünüyodu. Hemen çayları döktüm ve ege tam zamanında geldi.
"Oooo neler yapmış benim güzel sevgilim"dedi.😍😍.
"Yaa hadi gec otur"dedim ve masaya gectim bende hemen yemeye koyulduk sanki ege hiç yememiş gibi.
"Bitanem yavaş ol boğulcaksın"dedim.
"Amo nopom çok gozol olmoş"dedi ağzı doluyken ama ben seni cidden yerim yaa. Kahvaltı bitdi sofrayı topladım ve oturma odasına gectik ve koltağa oturduk.
"Aşkım benim gitmem lazım annem merak etmiştir"dedim.
"Tamam bitanem ben seni bırakırım"dedi. Ona sarıldım. Ve dudağıma yapıştı

Sonra ege beni koltağa yatırdı of yine başlıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra ege beni koltağa yatırdı of yine başlıyoruz. Ege üstüme cıktı ah onu ayırmam lazım.
"Ege dur gitmem lazım"dedim. Sesim boğuk cıkmıştı hala dudakları benimkiyle. Bi baktım dudaklarımdan ayrılmış.
"Tamam hadi bakalım"dedi .Ve arabanın anahtarlarını aldı ah bu arabaya bayılıyorum.

Heralde yeni aldı hergün araba değiştiriyo tabi zengin çocuktan ne beklersinki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heralde yeni aldı hergün araba değiştiriyo tabi zengin çocuktan ne beklersinki.
"Ege bu arabayı yenimi aldın aşkım"dedim.
"Evet bitanem süper dimi"dedi ah şapşalım.
"Çok güzel aşkımm"dedim hemen arabaya bindik ve sürmeye başladı.
"Bitanem"dedim.
"Efendim aşkım"dedi.
"Imm... Şeyy bugün pikneğe gidelimmi hem batunun evde canı sıkılıyo ben sen çocuklar işte"dedim.
"Aslında olur güzel fikir"dedi.
"O zaman gidiyoruz"dedim.
"Gidiyoruz bitanem"dedi ve onun yanağını öptüm.
"Aşkım in"dedi.
"Efendim"dedim.
"Bitanem geldik"dedi yuh ne çabuk geldik hemen arabadan indim ona el sallayıp eve giridim.
"Ablaaaa"dedi batu bana koşarak hemen kucağıma aldım ve onu öptüm.
"Nasılmış benim aşkım"dedim.
"İyim sen güzelim"dedi ay konuşmalara bak ya şeker seni.
"İyim ablacım bak sana ne dicem"dedim.
"Ne dicen abla"dedi.
"Bugün piknige gidiyoruz"dedim oda sevincinden zıpladı ve beni öptü.
"Hadi hazırlan bakalım"dedim.
"Tamam abla"dedi. Bende mutfağa girdim aslı anne yemek yapıyodu.
"Meraba annecim"dedim ve sarılıp öptüm.
"Meraba kızım nere borcluyuz bu neşene"dedi.
"Hiççç annecim"dedim sıratarak.
"He anne bugün batuyla pikniğe gitcez"dedim.
"Çok güzel fikir kızım"dedi.
"Neyse ben hazırlanim annişkoo"dedim artık kendi annem gibi benimsiyorum. Hemen odama cıktım bonyoya girip duş aldım. Bonyadan cıktım ve iç camaşırlarımı giydim. Dolabın karşısına gectim ve süper bi kombin yaptım.

 Dolabın karşısına gectim ve süper bi kombin yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saclarımı topladım hafif makyaj yaptım süper oldu. Hemen batunun odasına gitdim çok güzel giyinmiş kücüğüm. Hemen onla aşağıya indik ve piknik icin bişeler hazırladık. Ve oturma odasında oturduk. Telefonumla uğraşırken mesaj geldi kesin ege.

KİMDEN:YAKIŞKLI ODUNUM

AŞKIM BEN GELDİM SİZİ BEKLİYORUM...

KİME:YAKIŞIKLI ODUNUM

TAMAM AŞKIM CIKTIK :).

"Hadı batu gidiyoruz"dedim ve onun elini tutdum piknik sepetini aldım ve evden cıktık. Ege arabasına yaslanmış bizi bekliyo hemen yanına gidip onun yanağından öptüm.
"Hey hayırdır kardaş sorun ne"dedi batu.
"Bişe yok abi sevgilim öptü"dedi ege.
"Olsun o benim sevgilim"dedi batu ben artık dayanamayıp gülmeye başladım.
"Eee hadi gidelim"dedim ve hepimiz arabaya bindik tabi batu arkada oturuyo.
"Aşkım cağırdınmı bizimkileri"dedim.
"Evet bitanem cağırdım, şey melisanın kuzeni geliyomuş kücük kız batuyla oynar"dedi.
"Tabikide getirsin aşkım ee nere gidiyoruz"dedim.
"Bekle ve sus"dedi bende koltuğa yaslandım geri camdan izlemeye başladım araba durdu hemen aşağıya indik ve bizimkileri öptük ve masaya oturduk.
"Hadi beyler mangalın başına"dedim.
"Tamam biz yaparız"dedi emre. Onlar kalktı ve bizde salata yaptık masayı kurduk işte tavuklar geldi off harika gözüküyo. Hemen oturduk ve yemeye başladık tabi batu kendi yiyo.
"Off dudum ben"dedi elay melis kuzeni.

 "Off dudum ben"dedi elay melis kuzeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Allahım yerim onun ağzını.
"Tmam canım batu sen doydunmu ablacım"dedim.
"Doydum güzelim"dedi ve herkes gülmeye başladı bende dahil. Batuyla elay kalktılar onlar top oynamaya gitdi bizde çay yaptık ve sohbet etmeye başladık. Hava kararmaya başladı batuyla elay uyudu zaten.
"Çocuklar hadi kalkalım"dedim.
"Tamam canım"dedi ve toparlanmaya başladık.

&&&&&&&&&&&&&&&

Eve geldiğimizde batuyu yatağına yatırdım ve bende üzerimi değiştirdim makyajımı sildim ve o güzel yatağıma yatdım. Ve kendimi bıraktım uykuyaa...

Umarım güzel olmuştur oylarınızı yorumlarınızı bekliyorumm😉😉...

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin