Ecenin ağzından :)
Sabah kalktığımda yanımda emroşum vardı. Biz birmirimize aşağız ulannn yakarımm lann bu semtii. Çok ironik oldu arkadaşlar biliyorum ama napimm bebekler öyle konuşurum ara sıra. Arkadaşlar şimdi emroşaa bi kötülük yapalım kötülük başlasın. Emrenin üstüne cıktım karnına oturdum ve zıplamaya başladımm.
"Ucurr benii kalbimm"dedim bağırarakk.
"Yaa siktir kızımm napıyon amk"dedi emoşş.
"Emoşşşş"dedim.
"Emoş ne kızım yaa"dedi.
"Üffff"dedim.
"Napıyon sen orda"dedi.
"Zıplıyom, sen bi ayağa kalksana"dedim gülmemek için kendimi zor tutuyodum. Emreye benim geceliğimi giydirdim yaşasın kötülük.
"Neden"dedi.
"Kahvaltı hazırlayalım"dedim.
"Öpüşekmii"dedi.
"Piss sapıkk"dedim.
"Ama hadi be yavrumm"dedi.
"Evlenmeden olmaz emree"dedim türk filimlerinde konuşuyolarlaya bende öyle konuştum.
"Off tamam kalktım cadı"dedi ve kalktı ben güle güle öldüm hala gülüyorum.
"Nee gülüyon kızım"dedi ben kameraya alıyodum ama hahahah.
"Hahah emre hahaha üstün süper ahaha"dedim ayy gülmükten karnım ağrıdı yaa. Emre hemen üstüne baktı.
"Hasiktirr"dedi.
"Ayy emoşş"dedim.
"Kızım naptın sen böyle amk"dedi.
"Ne yaa iddayı ben kazandım cicimm"dedim.
"Hımm demek öyle gel sen buraya ufaklık"dedi ben direk ucmaca merdivenlerden aşağıya indim. .
"Salakk gelde yakala beni salakk"dedim.
"Sen bana salakmı dedin"dedi.
"Ne anladıysan conumm"dedim. Hala beni kovalıyodu en son koltuğa düştüm oda üstüme cıktı.
"Yakalandın yavrumm"dedi.
"Yaa emoşş kalk"dedim.
"Hayır"dedi ve boynuma öpücük kondurdu.
"Yaa yapmaa"dedim. Ama sanki anın büyüsüne kapılmış gibi durmuyo....&&&&&&&&
Melisanın ağzından :)
Sabah yüzüme konulan öpücüklerle uyandırıldım.
"Kürşat rahat dur sevgilim"dedim. Sonra bebeğimizi öptü yani karnımı.
"Sevgilim sence kızmı erkekmi olcak"dedi.
"Bilmem hayatım ama sağlıklı olsun yeter bana"dedim. Kürşat karnıma doğru eğildi.
"Oğlum bi doğ sana maçlar izletcem bak anneni fazla yorma tamamı oğlum aslan parcası"dedi.
"Sevgilim erkek olcağını nerden biliyoruz"dedim.
"Ben bilirim hayatım hissediyorum"dedi.
"Aşkım sen sanki hamilesin haa"dedim.
"Yuhh aşkım hamile deyilim ama babalar hisseder"dedi.
"Kız olucak, böyle mini etekler felan"dedim.
"Yokk lann ne mini eteği"dedi.
"Aşkım daha doğmadı bebeğimiz. Bebeğimize yasaklar koymaya başladın resmen"dedim.
"Ben iyi bi baba olucam çünkü"dedi. Ama sanki sesi fısıltı gibi cıktı.
"Aşkım pardon yaa gercekten özür dilerim"dedim. Kürşatın babası kürşatı terk etmiş ve hergün kürşata şiddet uyguluyomuş ondan üzgün canım yaa.
"Önemli değil bitanem"dedi. Onun dudaklarından öptüm.
"Daha fazlasını isterim ona göre"dedi.
"Sapıkk"dedim.
"Senin sapığınım"dedi. Ve benim yüzümde sırıtma oldu.
"Seninleyken mutluyum. Seni seviyorum kadınım"dedi.
"Seninleyken huzur doluyum. Seni seviyorum herifim"dedim. İştee mutluluk buydu...Gecenin ağzından :)
Sabah uyandığımda yanımdaki çokk tatlı insana baktım. O kadar huzur doluyduki burdan o kadar masum. Biz diğerleri gibi deyiliz bizim aşkımız çok farklı kelimeler yetmez bazen. Arkadaşlar aşk farklï bi duygu ama aşk yoktur herkez inanmaz cünkü onun yerine sevgi vardır. Aşk sadece bize acı veren bi şey ama ben egeyle o kadar mutluyumki insan bakmaya kıyamaz o kadar tatlı. Evet ben hep acı cektim şimdi mutlu olma zamanı. Karnïmda bebeğim, hayat dolu kocam olucak herifim ben daha başka ne isterimki işte huzur budur sevgi budur.
Egenin yanağını öptüm oda yüzündeki gülümseme vardï. Bu gülümsemeye kimseye değişmem.
"Günaydın aşkım"dedim.
"Günaydın bebeğimm"dedi.
"Çok tatlı uyuyosun bitanem"dedim.
"Sende öyle. Öyle masumsunki ben seni hak edecek naptım güzelimm"dedi.
"Hımm çokk şeyy yaptın bitanem seni çokk seviyorum benn"dedim.
"Bende seni bitanem hemde çokk"dedi.
"Çok romtik oldu bura"dedim ve kıkırdadım.
"Yok yaa ateş bastı birden"dedi piç simali yaptï.
"Sapïkk"dedim.
"Aşkïm şu çocuk doğsa şu balayı geceseni tekrarlıcaz"dedi.
"Yaa sapık sapık konuşma"dedim.
"Neee ben acık sözlüyümdür"dedi.
"Bilmezmiyim aşkım"dedim.
"Bitaenm"dedi.
"Hayatım"dedim.
"Neşemm"dedi.
"Yaşama sebebim"dedim.
"Sol yanım"dedi yani kalbi.
"Aşkım tamam yeter bu kadar"dedim.
"Bencede biraz kızımızla konuşalım"dedi ve karnïma hafifce kafasını koydu.
"Kızım prensesim çabuk gel olurmu seni çok seviyoruz minak kızım benim babasının gülü"dedi.
"Aşkım ikinizde çok tatlısınız"dedim.
"Öyleyizdir annesi"dedi.
"Immm gel buraya"dedim. Oda geldi onun dudaklarına yapıştïm....