Sabah çok güzel uyandım direk elimdeki yüzüğe baktım ve gülümsedim. Hemen telefonumu aldım ohaa mesaj ve egeden. Actım ve okumaya başladım.
Gönderen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Günaydın bitanem. İstersen bugün bi yemek verelim ve herkeze diyelim evlenceğimizi ne dersin... Ege.
Off çokk mutlu oldum ya yani evet acıklıcaz tabikide.
Gönderilen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Aşkım sanada günaydın. Evet acıklayalım off çok heycanlandım. Neyse sen restorantı ayarla bende elbise bakim seni çokkk öptüm müstakbel kocam❤❤... Gece.
Hemen yatağımı topladım ve banyoya girdim rutin işlerimi halletdim ve dolabımın karşısına gectim. Evet giyceklerimide aldım ve giydim süper bi kombin yaptım ya👏👏.
Ama topuklu ayakabılarla yürürüm heralde of hemen aşağıya indim.
"Günaydınnn"dedim en neşeli sesimle.
"Günaydın kızım"dedi annem. Sonra batu geldi.
"Abliş ne bağrıyo yaa"dedi oyy yerim onu ben ya.
"Tamam yakışıklım bağırmıyorum"dedim oda koşarak üstüme atla ve yeri boyladık off batu ya.
"Batu yaa"dedim.
"Ablişş"dedi.
"Batu gece hadi kahvaltıya gelin"dedi annem hemen kahvaltıya oturduk ohh mis herşey var ben bu aralar çok yiyorum ama kilolu deyilim. Yemeğimi yedim ve dışarı cıkmak icin izin alıyodum şimdi.
"Baba bugün alışveriş merkezine gidicemde şeyy ımm... Bab-"dedim sözüm yarıda kesildi.
"Alabilirsin kızım kıredi kartını limitsiz"dedi o an masadan kalktım babama sarıldım ve öptüm.
"O zaman ben cıkıyorum biricik ailemm"dedim ve evden cıktım ve karşımda müstakbel kocam vardı.
"Günaydın prenses"dedi.
"Günaydın bitanem sen restoratda yer ayırdınmı"dedim.
"Evet herşeyi halletdim ben hadi gel alışverişe gidelim"dedi.
"Sıkılırsın sen ama"dedim.
"Sıkılmam ben gel hadi"dedi ve arabaya bindik.***
"Bitanem bu çok kısa ama"dedi off kaç tane mağza gezdik beyfendi bişe beyenmiyo.
"Aşkım sen giymiceksin ben giyicem zaten"dedim.
"Olsun bu çok kısa olmazzz!"dedi bağırdı yaa bende bu elbiseyi sana aldıttırırım. Hemen yanına gitdim ve onu elinde tutup kabine soktum 😏. Ve elimi göğsünün üzerinde gezdirdim. İştee ben yaa. Sonra oda beni kendine çekti ve dudağıma yapıştı, sonra ayrıldım ondan.
"Alıyoruz dimi"dedim.
"Off tamam ya"dedi ve onu kabinden dışarı atdım. Ha ha işte kötülük yaşasın. Hemen ödedik şimdi takım elbise bakıyoruz egeye. Evet onuda aldık şimdi eve gidiyoruz.
"Aşkım geldik. Akşam fazla güzel olma"dedi bende kıkırdadım.
"Sende çok yakışıklı olma"dedim. Ve onu öpüp arabadan indim. Ve eve girdim.
"Anne baba akaşama hazır olun biliyosunuz yemek var"dedim.
"Biliyoruz kızım"dedi annem.
"O zaman ben odamda hazırlanıyorum"dedim, ve yukarı odama çıktım. Hemen bi duş aldım sacımı kıvırcık yaptım makyaj yaptım bu seferki daha güzel dudağıma kırmızı ruj off be süper oldum. Elbisemde süper. Cantamıda alıp aşağıya indim evet bizimkilerde hazırdı.
"Kızım çok güzel olmuşsun"dedi babam.
"Teşekkür ederim,sizde çok yakışıklı olmuşsunuz"dedim.
"Ablişş çokk güzelsin"dedi.
"Soğol batu sende çok feci yakışıklı olmuşsun ve annem sultanım sizde süpersiniz"dedim.
"Kızım sende ortalığı yakıyosun"dedi annem hep pozitiftir neşeli,cılgın,eğlenceli, eski annemde öyleydi ahh anne neden öldün sen ya ağlamamak için kendimi zor tutuyodum. Off zaman gecsin diye öyle oturuyoduk bende telefonumla uğraşıyodum. İşte mesaj geldi sevgilimden.Gönderen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Bitanem çok heycanlıyım...
Gönderilen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Evet bitanem bende çok heycanlıyım ve seni çok özledim aşkım...💞💞
Gönderen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Bende seni özledim o kokunu,gülüşünü,güzelliğini, herşeyini ama yakında kuvuşcaz düğünden sonra o gecenin adı neydi ya💏💏....
Gönderilen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Ege kafana bişemi düştü ya. Yani hayır o geceyi niye düşünüyon sen pis sapık...🙈🙉🙊
Gönderen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Tamam şimdi biz evden çıkıyoruz görüşürüz orda bebeğim...😘😘
Gönderilen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Tamam canım bizde cıkıyoruz şimdi...😘😘
Off yaa şuan yanaklarım kızarmıştır piss sapık nolcak.
"Hadi çıkalım"dedim ve evden çıktık arabaya bindik işte başlıyoruz.*******
Herkez gülüp eğleniyodu off off (bu arada egenin annesinin adı sara babasının adı okan. Gecenin annesinin adı aslı babasın adı kenan) egeye kaş göz işareti yapıyodum oda sıkılmıştı.
"Bana bi bakarmısınız"dedi ege ve bizde ona baktık.
Beni yanına cağırdı ve gitdim sonra elimi tutdu işte şimdi başlıyoruz."Biz evlenmeye karar verdik tabi sizinde izniniz olursa zaten okullar bitdi mezun olduk yani bi sakınca yoksa biz hemen evlenmek istiyoruz"dedi ege.
"Tabi oğlum evlenin"dedi babası.
"Bizden izin var gelip karşılamıştı."dedi babam. Evet hepsi normal karşılamıştı. İşte öyle sohbetler felan derken kalktık artık onlar sarıldılar ve gitdik. Eve geldiğimizde direk odama cıktım ve üstümü değiştirdim,makyajımı sildim ve o güzel yatağıma yatdım ve telefonumdan mesaj geldi telefonumu aldım ve ege mesaj atmıştı.Gönderen:Yakışıklı Odunum ❤❤
İyi karşıladılar bitanem hee bu arada orda sana çok güzel olmuşsun diyemedim. Çok güzel olmuşsun meleğimm....💕💕
Odun işte ya ben diyorum bana inanmıyosunuz arkadaşlar.
Gönderilen:Yakışıklı Odunum ❤❤
Odunsun aşkım ben yatıyorum iyi geceler sende çok yakışklı olmuşsun djdjdj...💕💕
Dedim ve kendimi uykunun kollarına teslim etdim...😴😴
Umarım beyenmişsinizdirr sizleri seviyorum...😘😘