43.Bölüm Kına Gecesi

171 12 2
                                    


Sabah çok güzel uyandım sanki içimde tarif edemediğim bi duygu var. Babamın evinden gidiyorum artık. Artık evli bi kadın olucam,ve gözlerimi bu güzel güne actım. Bugün kına gecem vardı. Kınam yakılıcaktı,ve çok heycanlıyım. Telefonumu elime aldım ege mesaj atmış.

Kimden:Yakışıklı Odunum❤❤

Günaydın herşeyim,bu güzel güne beraber uyanalım dedim. Seni seviyorum...Ege

Yerim ben bunu yaa o kadar mutlu ediyoki beni anlatamam. Teşki herkezin sevgilisi böyle olsa.

Kime:Yakışıklı Odunum❤❤

Günaydın sevdiğim,senin o kokunla uyanmak isterdim,Seni seviyorum...Gece

Hemen yataktan kalktım camımı actım o kuşların cıvıl cıvıl sesleri icimi rahatlatıyo. Camımdan temiz havayı icime cektim,ve artık banyoya girme zamanı. Banyoya gitdim ve küveti köpükle doldurdum ve icine girdim sanki kedimi bulutda hissediyorum. Banyodan cıktıktan sonra üstümü giyindim sacımı düzleştirdim ve hafif makyaj yaptım,işte hazırım. Odamdam cıktım ve aşağıya indim ama kimse yoktu bahceden gülüşme sesleri geliyodu bahceye cıktım egenin ailesi ve bizimkiler vardı. Batu elayla konuşuyodu hemen sofraya gitdim.
"Günaydınn"dedim.
"Günaydın gelinim"dedi sarah enne.
"Günaydın kızım"dedi babam. Herkez dedikten sonra oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.
"Eee abi bekarlığa veda partisi bu akşam"dedi emre. Hemen lafa atladım.
"Yokkk bekarlağa veda partisi"dedim.
"Aynen, emrecim boşuna hayallaer kurma"dedi ece.
"Yaa aşkım ama"dedi emre.
"Yaa gece yapma aşkım ama"dedi ege.
"İyi gitt!!"dedim. Sonra yemeyi bıraktım.
"İzninizle keyfim kaçtı"dedim. Ve kalktım batunun yanına gitdim.
"Sevgilimmm!!"dedi batu sofradaki herkez bize bakıyodu.
"Aşkımmm!!"dedim bende koşarak boynuma sarıldı. Batu yanağımdan öptü, ege geldi yanımıza ama onu kırgındım onun suratına bile bakmadım.
"Ufaklık ben sana demedimmi bu kızdan uzak dur diye"dedi ege.
"Aşkım beni verme ona"dedim.
"Kız seni istemiyo yüyü git"dedi batu.
"Ahh yeterr be kadın gel buraya"dedi ege ve beni sırtına aldı.
"Ege bırak yaa!!"dedim. Ama cevap vermedi ve beni odama götürdü kapıyı kitledi. Off off yaa,
"Ege bırak ya cıkıcam"dedim. Ama beni dolabın arasına sıkıştırdı ve kafasını boynuma soktu. Off gene morartcak zaten fon detenle kapatıyomd.
"Ege yapma"dedim.
"Cezanı cekceksin"dedi ve beni kucağını aldı biliyorum kendisini tutamıyo. Ege beni yatağa atdı ve üstüme cıktı.
"Ege gidicem bırakk!!"dedim emir verici sesimle ama o beni dinlemedi. Kendini iyicene bana bastırıyo. Allahım yardım ett. Birden egenin annesini sesi geldi.
"Gelinim hadi gel kına hazırlıkları var!!"dedi.
"Tamam annecim geliyorum!!"dedim bağırarak.
"Ege kalk"dedim ve birden dudaklarıma yapıştı anlaşılan kendini kaybetdi. Ama bende ellerimi boynuna doladım ve onu kendime cektim şimdide şok sırası ondaydı. Ege dudağımı dişlediği icin biraz inledim ama sonradan utanıcama eminim. Nefessiz kalınca ondan ayrıldım.
"Ege gitmemiz lazı-"dedmeden yine dudaklarıma yapıştı. Bu sefer onu üstümden atmayı başarabildim, cantamı,telefonumu alıp hemen odadan cıktım.
"Ben hazırım"dedim. Egede merdivenlerden iniyodu. Ege kulağıma eğilerek şunları dedi pis sapık.
"Evlenince görceksin sen daha fazlasını yapıcam"dedi. Ve yanımdan gitdi mal yaa piss sapıkk.

£££££££££££

"Annecim bu nasıl olmuş"dedim. Evet şuan kına alışverişindeydik.
"Güzel olmuş onu alalım"dedi. Ve elbiseyi aldık. İşte gezdik dolaştık eve vardık, hemen yukara cıktım duş aldım ve hazırlanmaya başladım.
"Ece saclarımı yaparmısın"dedim.
"Yaparım kuzum"dedi. Ve saclarımı kıvırcık yapmaya başladı. İşte makyajda bitdi aynanın karşısına gectim elbise harikaydı yaa.

"Kızım çok güzel olmuşsun"dedi annem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kızım çok güzel olmuşsun"dedi annem. Ve gözleri dolmuştu gerceği üvey annem olsada yinede ben onu gercek annem olarak yerine koyuyorum. Gidip anneme sarıldım.
"Anne ağlama bak benide ağlatcaksın"dedim.
"Tamam tamam ağlamıyorum"dedi.
"Hadi kızlar kına başlasın"dedi sarah anne. Hemen aşağıya indik acaba egeler napıyo off yaa.
"İlk önce eğlenelim sonra kınayı yakalım"dedi sarah anne çok enerjik bi kadın. Hemen müzik actı (mutimedyadaki müzik) ve çoşmaya başladılar beni kalkdırdılar bende çoşmaya başladım öyle gecti işte. Evet sıra kınaya geldi.
"Gelinim otur şu sandalyeye"dedi. Bende sandalyeye oturdum ve müzik calmaya başlar yüksek yüksek tepelere el kurmasınlar. Diye calıyodu ve herkez eşlik ediyo gözümden bi yaş aktı sonra o yaş devam etdi. Off annemi özlüyorum teşki oda görseydi bu mutli anımı. Artık baba evinden gelinlikle cıkıcaktım ve tamamen egenin olcaktım şu balayı gecesi çok korkuyorum. Evet ailemden ayrılıcam ama ben buna nasıl dayanıcam, ben o kadar batuya alışmışken gidemem bu evden olmaz yapamam. Düğenden kacsammı ama bu kadar insan benim için uğraşmışken nasıl yaparım. Artık hıckırarak ağlıyodum başımdaki tül gibi bişey kaldırıldı.
"Anne"dedim ve anneme sarıldım oda ağlıyodu.
"Şşş güzel kızım ağlama"dedi annem ama en son gözlerim karardı ve gerisi karanlık...

Ecenin ağzından :)

Gece bayılmıştı annesini kollarında o çok acılar cekmişti artık mutlu olması lazımdı ahh benim yaralı kardeşim. Hemen egeyi aradım. Calıyor calıyor ve ulaşılamıyor. Emreyi aradım işte benim aşkım actı.
"Efendim bitanem"dedi emre.
"Emre.. Gece.. Bayıldı"dedim.
"Noldu bişeyi varmı"dedi.
"Yok şuan hastaneye gidiyoruz"dedim.
"Hangi hastane biz hemen geliyoruz"dedi.
"********hastanesi hemen gelin"dedim. Ve telefonu suratıma kapatdı hödükk. Hstaneye geldiğimizde hemen geceyi sedyeye koydular. Ve onu iceri aldılar ama biz giremedik ben artık ağlıyodum yaa ona bişe olursa.
"Gece nerdee!!"dedi ege bağırarak.
"İcbunu. "dedim. Ve beklemeye başladık, off off tam 2 saat oldu sadece bayılmıştı oysaki. Hemen hemşire cıktı bizde ayaklandık.
"Noldu kızım iyimi"dedi babası.
"Acelem var hastayı kaybediyoruz"dedi ve gitdi hayır gece ölemez olmaz öyle bişe.

Geceden devam :(

Gözlerimi actığımda annemi gördüm onu o kadar çok özlemiştimki. Anneme sarılmaya gitdim ama o gidiyodu beni bırakıp bende peşinden gitdim. Annem durdu ve o güzel gül kokusu burnuma geldi.
"Anne benide götür"dedim.
"Olmaz yavrum senin önünde koskocaman hayat var. Bak kuzum umudu kaybetme tamamı ben senin hep yanında olucam güzel kızım. Gece şimdi hayata dönme vakti kızım"dedi annem.
"Anne hayır benide all"dedim.
"Hayır kızım hadi geri dön gelinliğini giy görüm seni prenses kızım benim"dedi ve gitdi annem benim gözlerim kapandı...

Egeden devam

Hayır o ölemez o yaşıcak o benim herşeyim o bana yapmaz bunu. Olmaz gidemez hadi güclü kızım benim uyan ve ben seni sinir edim sen bana kız yine. Hadi sevgilim hayata geri dön.

Geceden devam :)

Gözlerimi actığımda hastane kokusu burnuma deyiyodu rüyamda annemi görmüştüm meleğimi.
"Hasta geri döndü"dedi hemşire kadın.
"Gece hanım iyimisiniz"dedi.
"İyim"dedim.
"Hemen sizi odaya alalım"dedi. Ve odaya aldılar benim gözlerim yine kapandı.

&&&&&&&&"&&

"Anneeeeee gitmeeee!!"dedim bağırarak sonrada uyandım yine annemi görmüştüm onsuz yapamıyodum işte olmuyodu.
"Şşş kızım ben burdayım"dedi sıla anne.
"Seni istemiyorum ben gercek annemi gül kokulumu istiyorum!!!"dedim bağırarak. O sırada herkez odaya girdi.
"Gece iyimisin neden bağırdın kızım"dedi babam. Sıla annenin gözlerine baktım nerdeyse ağlıcaktı. Babam yanıma geldi oturdu.
"Baba ben annemi özledim"dedim.
"Şşş kızım yapma ama"dedi. Sonra tekrar gözlerim kapandı...

Yakışıklı Odunum (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin