Hani senini için ölürüm diyordun ya..
Evet BENİM İÇİN ÖLDÜN!!İyi okumalar....
Uyandığımda başımda egeyi gördüm en son ömer şey yapıyodu of o konuyu hiç acamak istemiyorum filim şeridi gibi geciyo gözümün önünden çok korkuyodum.
"Ege gelmedikmi eve"dedim.
"Geldik bende seni uyandırcaktım bitanem"dedi. Sonra araba durdu ve indik arbadan zile bastık kapıyı ece acmıştı resmen boynuma atladı yere serildik sonra annem babam herkez geldi bizi bu halde gördüler ve gülmeye başladılar sonra melisa atladı üstüme iyicene ezildim ya.
"Sakin olun ya ölüyorum burda kalkın üzerimden kızlar"dedim.
"Seni çokk özledikk!"diye ikiside aynı anda bağırdı sonra üzerimden kalktılar bende anneme babama sarıldım.
"Kızım çok korktuk bişe oldumu"dedi.
"Hayır annecim"dedim.
"Evet kızım çok korkutdun bizi o pislikle cezasını cekecek"dedi babam ve sinirli söylemişti.
"Artık iceri gecsek diyorum"dedim. Ve hepimiz iceri girdik işte olanlarları onlara anlatdım tabiki babam çok sinirlendi.
"Yarın pılaja gidiyoruz biraz eğlenelim"dedi ece. Aslında çok iyi olur.
"Ben varım çok iyi gelcek"dedim sonra ege emrede tamam dedi ama kürşat melisa gelmiceklermiş bu yüzden gercektende üzüldüm. Evet hemen odama cıktım soğuk bi duş aldım banyodan cıktım pijamalarımı giydim sacları kurutdum, sacımı ördüm ve çok yumuşak yatağıma yatdım. Zaten kendimi hemen uykuya bıraktım..&&&&&&&&&&&&&&&
Başımda biri bağrıyodu of ece bu kadar cırtlak sesle bağırmasa nolcak sanki.
"Kalk gece hadii ayı"dedi bana ayımı dedi salak şey seni.
"Ya bi git başımdan ruh hastası"dedim.
"Üstünü giyin gel plaja gitcez unutdunmu"dedi kafamı hayır anlamından salladım ve kalktım banyoya girdim rutin işlerimi halletdim üstümü giyindim ve merdivenlerden aşağıya indik. Ve kahvaltı masasına oturdum sonra kahvaltı etdik işte aynı sessiz gecmişti hemen kahvaltımızı yapıp çocuklar8 beklemeye başladık zaten hemen gelmişlerdi ege çok tatlı gözüküyodu hemen yanına gidip onun yanağını öptüm allahtan annemle babam yoktular sonra emreye hoşgeldin felan dedim. Ve arbaya bindik egeyle ben arkaya oturduk ege elini omzuma atıp kendine cekti.
"Çok çok güzelsin sevgilim"dedi.
"Yakışıklı odunum benim ya"dedim ve onun yanağını öptüm. İşte plaja gelmiştik hemen arbadan indik tabi ege yine elimden tutdu. Sonra iceri girmek icin parayı ödedik ve girdik ben eceyle soyunma kabinlerine gitdim. Ve hemen üstüm giyindim ve cıktık egelerde cıkmıştı yine belimden tutdu herkezd bakış atdı 'bu kız benim' diye bi bakış plaj gercekten çok güzeldi ilk defa gelmiştim burayahemen bi şezlong bulduk ve oturduk egeyle emre ece denize girdi ben girmedim. Ege gelip beni kucağına aldı ve denize yürümeye başladı ah bu çocuk beni deli etcek. Sonra beni suya atdı buz gibiydi su ya ama hemen ısındım sonra egeyle yüzdük denizde bile öpüştük sonra baya eğlendik. Evet en sona geldik ben egenin boynuna cıktım ecede emreninkine sonra savaş yaptık tabiki onlar kazanmıştı. Hava kararmaya başladı zaman çok cabuk geciyodu hemen havluya sarıldım kabinlere girdik üstümü giyindim ve plajdan cıktık. Arabaya bindik ben gercekten çok yorgundum başımı egenin omzuna koydum.
"Anın tadını cıkardınmı prenses"dedi sadece başımla onu onayladım. Sonra çok yumuşak bişe vardı gözlerimi araladım egenin kucağında beni odama götürüyo. Sonra beni yatağıma bıraktı anıma öpücük bıraktı ve gitdi bende bu gün gercekten mutluydum. Gözlerimi kapatdım ve uykuya daldım...Umarım beyenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum... Sizleri çok seviyorum😘😘