Fotoğraftaki ömer gecenin eski sevgilisi
Multimedya:Ömer
İyi okumalar...
Gözlerimi actığımda hertaraf karanlık bi odadaydım ellerim bağlanmış gercekten çok acıyodu öyle bi sıkılmışki ipler kacmam imkansız beni ömer kacırmıştı bunu bana nasıl yapabilir ya nasıl o bana daha kıyamasken beni kacırmıştı. Kapı acıldı ve bilin bakalım ömer girdi iceri.
"Oooo uyanmışsın güzellik"dedi ömer yüzündeki sırıtışıyla.
"Bırak beni ömer"dedim çok sinirliydim gercektende öyleydi.
"Ooo bu daha ne ki güzelim"dedi.
"Ne demeye calışıyosun bırak beni"dedim.
"Oyun daha yeni başlıyo bebeğim"dedi. Of ege beni bulsun nolur ya. Ömer gelip yanıma kolumu actı ve iğne vurdu hemen gözlerim kapandı ne vurmuştu bana...*******************
Egenin ağzından:)
Akşam olmuştu ama gece hala dönmedi of onunla gitmem lazımdı kaybolmuş olabilir ya of hemen gidip armam lazım ama ahmet hoca seslendi ve oraya gitdim.
"Çocukalar herkez burdamı"dedi nur hoca.
"Hocam gece yok"dedi melisa.
"Nasıl yok ya"dedi ahmet hoca.
"Yok hocam işte arasakmı hocam dağılıp"dedi kürşat.
"Hayır çocuklar karanlık oldu yarın ararız inşallah başına bişe gelmemiştir"dedi ahmet hoca. Bizde cadırlarımıza gectik her ne kadar aramak istesem ama işte napalım. İnşallah sevgilimin başına bişe gelmemiştir.😋😋😋😋😋😋😋
Gecenin Ağzından ;)
Gözlerimi actığımda yine herşey aynıydı bu sefer ellerim cözülmüştü ve önümde sabah kahvaltısı vardı kesin ömer koymuştur kesin başka kim koycakki kapı acıldı bilin bakalım kim ? Tabiki ömer.
"Günaydın bebeğim"dedi allahım şuan ondan nefret ediyorum hemde çok😈😈.
"Beni çabuk bırak ya"dedim.
"Aaa olmaz bu gece benim olcaksın"dedi yani bu şey anlamına geliyo.
"Seni pislik adi herif"dedim kalkamadım çünkü ellerimi tekrar bağlamıştı pislikk.
"Ama yapma böyle güzelim"dedi ve bana yaklaşıp dudağıma kücük bi öpücük kondurdu bende onun suratına tükürdüm iyi olmuştu hemde çok iyi. Ama o daha çok sinirlenmişti hemde acayip sirnirlendi yanıma gelip yüzüme tokat atdı gözümden yaş aktı resmen.
"Aa yapma böyle ama güzelim"dedi.
"Ya yalvarırım bırak gidiyim"dedim gercekten yalvarmıştım çünkü canım çok yanıyodu ve dayanamıyodum.
"Olmaz bırakamam bu gece tamamen benim olcaksın"dedi aptal ya seninle asla olmam.
"Seninle hayatda olmam orospu çocuğu"dedim. Ama sinirim artık tepeme cıkmıştı yani en sonda patladım yine yüzüme tokat attı ve yine.
"Ya vurma sen bana hani kıyamazdın"dedim canım o kadar çok acıyoduki.
"Yanılıyosun bebeğim ben öyle bişe dedim evet ama bak sözümü tutmadım"dedi pis sırıtışıyla aşağılık herif.
"Evet sana bi elbise getircem onu giyceksin"dedi.
"Tamam giyicem"dedim artık dayanamıyodum. Yanıma gelip yine o iğneden vurdu ama bu seferki fazla sertti zaten köz kapaklarım kapandı.😝😝😝😝😝
Evet bu bölüm kısa oldu çok üzgünüm gercekten sizleri seviyorum ve oylarınızı yorumlarınızıda bekliyorum....😘😘😘😘