Uyandığımda egeyle ben koltukta sızmışış. Ayağa kalktım her yerim ağrıyodu, mutfağa gitdim akşam olmuştu hemen tavuk sote, pilav,corba,salata yaptım sofrayı kurdum. Egeyi uyadırmak için iceri gectim yanına gitdim yüzüne bib pap bob diye oynamaya başladım.
"Rahat dur"dedi.
"Hayır"dedim ve onun yüzüyle daha çok oynamaya başladım birden beni altına aldı.
"Herkez sevgilisini öpücükle uyandırır sen bib pap bob yapıyon"dedi.
"Ayy aşkım çok tatlıydın ama"dedim.
"Napalım yaa allah bi yakışıklılık vermiş bana kimsede yok"dedi.
"Oo yakışıklıyı yerim ama benn"dedim.
"Bence kim kimi yer acaba"dedi.
"Hadi yemek hazır"dedim.
"Tamam elimi yüzümü yıkim geliyorum"dedi ve merdivenlerden cıktı. Bende mutfağa gitdim oturdum onu bekledim, off aclıktan ölcem.
"Sonunda aşkım"dedim.
"Nold- senmi hazırladın bunları!"dedi şaşkınca.
"Yok aşkım biri gelip hazırlamış bırakmış böyle"dedim.
"Tamam bee"dedi.
"Hadi otur şapşal"dedim. Ods oturdu, onun corbasını koydum ve öyle yiyoruz sesiz sakin bi yemek ama ben bu sezsizliği bozarım arkadaş.
"Ege bugün napalım bara felan gidelimmi"dedim.
"Hımm hayırr!!"dedi.
"Neden ama"dedim.
"Kısa giymiceksen gideriz"dedi.
"Tamam giymicem söz"dedim aslında etek kombini yapıcam.
"Aşkım ben giyinim sende kızlara haber ver"dedim.
"Tamam bitanem"dedi. Bende onun dudaklarını öptüm ama ege bunla dururmu beni kucağına oturtdu. Sonra dudaklarıma yapıştı sert öpmeye başladı dudağımı ısırdığında inledim ama utanıcamm yaa. Ondan ayrıldığımda koşarak odaya cıktım. Sonra dolabın karşısında durdum, buldum bunları giyicem.(Multideki gibi giyindi)
Giyindim ve makyaj masama oturdum, bordo ruj sürdüm eylaynır cektim ve rımel sürdüm çok abartıya gerek yok. Hazırlanıp aşağıya indim ege koltukta oturuyo beni görünce hemen ayağa kalktı.
"Buu nee lannn!!!"dedi bağırarak resmen evi ayağa kaldırdı.
"Ne bee"dedim.
"Hemen üstünü değiştir kot bişe giyy"dedi. Bende takmayarak dışarı cıktım arabaya bindim egenin gelmesini bekledim. Oda sinirle arabaya bindi, resmen öküz gibi burnunda soluyodu aptal.
"Ege sür"dedim.
"Sen beni delimi etceksin kadın!!"dedi.
"Bağırma bana"dedim.
"Nasıl bağırmim ben haklıyım!!"dedi. Benim sinirler tavan yaptı.
"Offf ne giyceğimi sanamı sorcam!!"dedim bende bağırarak.
"Tabi doğru ben senin hiçbişeyinim zaten!!"dedi.
"Ben öyle bişe demek istemedim!!"dedim bağırarak ikimizda bağırarak kavga ediyoduk.
"Ne demek istedin sürtük!!!"dedi ne bana sürtük demişti hemen tokadı bastım eve koşarak gitdim odaya cıkıp kendimi banyoya kitledim yüzüğüde parmağımdan cıkardım. Sonra dizlerimi cekip hıckıra hıckıra ağlamaya başladım...Egenin ağzından :(
Ona sürtük demiştim. Ama ağzımdan istemeden cıktı, ama öyle giyinince ne bilim ya. Hemen arabadan indim eve girdim odaya cıktım banyodan ağlama sesi geliyodu ahh be güzelim senin o gözyaşların için binlercekez özür dilerim bitanem. Hemen kapıya vurdum.
"Gitt burdan lanet olası heriff!!"dedi bağırarak off yaa ona öyle dememem lazımdı.
"Bitanem,prensesim,aşkım,güzelim, gül kokulum benim. Ben öyle demek istemedim aç kapıyı hadi bitanem"dedim. Onun ağlayışı canımı yakıyodu gözümden yaş aktığını farketdim ben ağlıyodum.
"Hayır seni asla affetmicem!!"dedi. Ve banyodan cıktı beni itdi dolaptan bavulunu aldı, eşyalarını doldurmaya başladı. Hayır o gidemez olmazz, hemen eşyalarını alıp yere atdım.
"Napıyosun senn!!"dedim.
"Gidiyorum artık!!"dedi. Bende onu odada bırakıp odadan cıktım kapıyı kitledim. Ooo gidemezdi izin veremezdim.
"Aç şuuu kapıyı!!!!"dedi hemde vuruyodu kapıya.
"Gitmene izin vermicem. Sen benimsin lann!!"dedim. Aşağıya indim elime icki aldım onu icmeye başladım. O benim nefesimdi gidemezdi giderse ben ölürdüm biterdim.***********
Sabah uyandığımda hemen yukarı cıktım kapıyı actım yatakta gece uyuyodu ahh bee güzelimm. Hemen onun yanına gitdim saclarını okşadım kokusunu icime cektim, sonra gece uyandı uyandırmak istemiyodum onu.
"Günaydın bitanem"dedim.
"Ege sen dalgamı geciyosun bırak benii!!"dedi.
"Bırakmam kızım ben seni. Sen benim ilacımsın"dedim. Sonra onun dudaklarına yapıştım karşılık vermedi ama sonradan verdi. Onu kendime daha çok cektim oda kollarını boynuma doladı beni yatağa cekti bende birden yatağa düştüm yani onun üstüne iştee olan oluyorr ;).************
"Napmak istersin prenses"dedim.
"Hımm filim izliyebiliriz"dedi.
"Pekala ben mısır patlatim sende filim seç"dedim.
"Tamam sevgilim"dedi. Ben mutfağa gitdim evet onunla yine birlikte olmuştu bu çok hoşuma gidiyodu napim. Hemen mısırları patlatdım ve kolayı mısırları alıp iceriye gectim.
"Hayatım buldunmu"dedim.
"Evet bitanem korku filimi"dedi. Hayret gece korku filimlerini sevmez. Onun yanına oturdum.
"Aşkım sen korku filimlerini sevmessinki"dedim.
"Sen verken korkmam ben"dedi. Onun dudağından öptüm tam şey yapcaktım itikledi beni.
"Rahat dur daha yeni duş aldım beyfendi"dedi. Bende güldüm.
"Tamam hanım efendi"dedim. Sonra korku filimini izlemeye başladık gece öyle bi tırsıyoki gülmemek icin kendimi zor tutuyodum. Birden kadın cığlık atdı gece elindeki mısırı havaya atdı ve mısırlar yerde.
"Tamam sorun yok toplarız"dedim. Sonra ben yere oturdum oda koltuktaki mısırları topluyodu o kadar güzeldiki çok saf. Onu kucağıma cektim.
"Ama sen böyle fazla tatlısın hayatım"dedim.
"Sende çok yakışıklısın"dedi. Sonra onu öpcek gibi yaklaştım ama öpmedim. Sonra kalktık aşk yenideni actık cilek kıram şantiyle yemeye başladık. Gece benim ağzıma verdi. Sonra kendi yedi ama dudağında kıram şanti kalmıştı onun cenesinden tutup kendime cevirdim dudağının kenarını öperek gecirdim oda gülümsedi. Bal dudak yaa. Sonra gece başını dizime koydu bende onun yumuşacık saclarını okşadım. Bi baktım gece coktan uyumuş onu kucağıma aldım odaya cıkardım onun üstünü değiştirdim bende değiştim ve onun yanına yatdım onu kendime cektim saclarına öpücük kondurup onun kokusuyla mayıştım...❤❤❤