İrem dericiyi secme sebebim çünkü ikisini anlatıyo ve bu çok hoş.
Multimedya=Ege, Gece
İyi okumalar...
Birazdaha bekledim egeyi ve sonunda geldi hele şükür azdha şükür namazı kılcaktım ha. Sonra kapı calındı gelen egedi kapıyı açıp beni belimden tutup koltağa yatırdı noluyo lan napıyo bu piç ben seni amk ya aptala bak sen.
"Napıyon kalk üstümden salak, öküz ya kalksana"dedim.
"Napim seni çok özledim"dedi ben şokk.
"Tamam kalk hadi"dedim sonunda kalktı sanki üstümeden bi yük aldılar oh be dedim kendime " Bu çocuk seni seviyo gece hala anlamadın aptal"dedi ic ses "kes sesini iç sen biliyorum bana aşık olduğunu"dedim iç sese neyse ben egeye dönüp sarıldım yüzü bembeyazdı noldu acaba sorsamı tabi sorim .
"Noldu ege bişemi oldu"dedim.
"Yok bişeyim sen hazırsan gidelim o zaman"dedi noldu acaba merak ettim ha ?.
"Ben hazırım ama bişeyi unutmadınmı prens"dedim.
"Ne unutdum acaba prenses"dedi. Nasıl diçem ya kızarırım of ya neyse dicem.
"Beni öpmedenmi gittceksin"dedim oda şaşırdı tabiki.
"Olurmu öyle şey sultanım tabikide öperim istediğin zaman"dedi ve geldi belime elini doladı ve yanağımı öptü ve sonra bende onun yanağını öptüm noluyo lan napıyoruz biz delirdik heralde.
"Şimdi gide bilirmiyiz prenses"dedi.
"Gide biliriz prens"dedim ve arabaya bindik ve sürmeye başladı hiç konuşmadık. Ve sonunds bi cafeye geldik şimdi daha çok mutlu oldum ya. Bi masaya oturduk garson gelip ne içemizi sordu ben
"Ben late alim"dedim egede aynı şeyi istedi ve garson gitti bizde sohbet ettik ve içeceklerimiz geldi. Onlarï içerkende sohbet ettmeye devam ettik ege bana soru sordu.
"Sevgilin varmı şuan"dedi.
"Hayır yok senin varmı"dedim.
"Yok olmadığına sevindim"dedi ay yerim onu ben ya tabi beni seviyoya ondan sormuştur. Sonra öyle oturduk bi kız gecti mini ettekle egede ona baktı öldürcem ben bu çocuğu ya salak ne bakıyon ya aptal.
"Ege kıza niye bakıyosun cevap verirmisin"dedim.
"Gözüm kaymış prenses özür dilerim"dedi.
"İyi öyle olsu ege"dedim. Sonra bi şarkı caldı İrem derici kalbimin tek sahibi calıyodu herkez dansa kalktı bizde onları izlerken.
"Benimle dans edermisiniz prenses"dedi ege.
"Tabi seve seve perens"dedim ve beni kaldırıp nazikce belimden tutup kendisine cekti bende ellerimi omzuna koydum. Ve dans ettmeye başladık ay şu hangi halimi kimseye değişmem. Ege kulağıma eğilip şöyle dedi.
"Kalbimin tek sahibi"dedi ben fiyasko şok şok ben çok heycanlandım ve kalp ritmim hızlandı.
"Öyle miyim acaba"dedim.
"Öylesin güzellik"dedi ama ben bu çocuğu çidden yerim ha. Sonra şarkı bitti bizde yerimize oturduk sonra kalkıp sahile doğru yüremeye başladık. Sahil o kadar rüzgarlıki üşüdüm nerdeyse.
"Üşüdünmü sen bakim"dedi ege.
"Evet üşüdüm"dedim.
"Pekala bi yöntemimiz var"dedi ve bana sarıldı sonra ceketini çıkarıp bana verdi. Ceketi kendi kokuyo kokusunu iyice içime cektim. Sonra bi bankta oturduk sahili izlemeye başladık. Onun bana baktığının farkındayım ve bu çok hoş biliyomusunuz. Sonra başımı onun omzuna koydum ve o belimden tutup kendine iyice cekti beni .
"Böyle daha rahatım"dedim.
"Sen yanımdayken huzurlu buluyorum kendimi"dedi.
"Bende senin yanındayken huzrlu buluyorum şey ege artık gitsek olurmu saat çok gec olduda annemler merak eder beni"dedim.
"Pekala gidelim o zaman prenses siz nasıl isterseniz"dedi sonra kalkıp arabaya doğru yürümeye başladık. Arabaya bindik eve doğru sürmeye başladı. Eve geldiğimizde ona sarıldım ve yanağına küçük bi buse kondurdum.
"İyi geceler prens"dedim.
"İyi geceler prenses rüyanda beni gör"dedi.
"Tamam sende beni gör o zaman"dedim ve o arabada indi ve evlerim zaten yakın hemen yanım evlerimize girip yukarı cıkıp üstümü değiştirdim makyajımı sildim ve yatağa yatıp bu gün olanları düşündüm ve sonrada kendimi uykuya bıraktım.Umarım güzel olmuştur bu bölüm yorumlarınızı bekliyorum
Sevgiler sizi çok seviyorum...