Ichiya: Skoro wszyscy są mogę mówić.
Na północy stąd w Lesie , została zapięczętowana niezwykle silna magia. A nazwano ją... NIRVANA!Lucy / Natsu: Nirvana?
Lyon: Nigdy o takiej magii nie słyszałem.
Cherie: A ty Jura, wiesz coś?
Jura: Ja także nic nie wiem.
Ichiya: Dowiedzieliśmy się tylko że Nirvana jest destrukcyjną magią.
Stałam nie wzruszona,zaś inni byli zszokowani tą wiadomością.
Natsu: Destrukcyjna Magia.
Eve: Tak naprawdę nie wiemy jaką jest magią.
Hibiki: Podejrzewamy że celem Oracion Seis jest właśnie Nirvana.
Ichiya: Naszym zadaniem jest umożliwienie jej zdobycia przez mroczną gildie.
Hibiki/Ren/Eve/Ichiya: Dlatego musimy zaatakować Oracion Seis!
Lucy/ Gray: Znów głupie pozy!
Ren: Jest nas 14 a ich jest 6.
Hibiki :Każdy z nich jest naprawdę potężny.
Hikari: Jeżeli to prawda o tej Nirvanie to coś powinnaś wiedzieć na jej temat Sandra. - Po jej słowach wszyscy skupili swój wzrok na mojej osobie.
- Masz całkowitą rację Hikari.
Lyon: O czym ty mówisz?
Hibiki: To niemożliwe żebyś wiedziała coś na temat tej magii.
Erza: Wiesz coś?
Gray: Powiedz nam Sandra!
Wszyscy zniecierpliwieni spoglądają na mnie.
Wendy: Sandra-san?
Carla: Wysłów się w końcu!
- Nirvana to żadna magia destrukcyjna tylko mroczna magia, pozwalająca zamienić dobro na zło, światło na mrok itd. Chyba wiecie czym takie coś grozi nieprawdaż? - Po moich słowach Hibiki z Blue Pegazus aktywował swoją magię Archiwum i pokazał wszystkim nagrania które zdobył na temat każdego członka mrocznej gildii Oracion Seis.
Wyłączyłam się z rozmowy z pozostałymi aby obmyśleć samodzielnie inny plan ochrony każdego a wszczególności
Wendy Marvell...
Wiem że magia jednego z Oracion Seis jest podobna do magii Lucy.
Po kilku minutach Natsu rozwalił ścianę budynku i biegł przed siebie z zapałem do walki. Zobaczyłam że Gray, Erza i Lucy biegną za magiem ognia. Ja wolę natomiast poczekać na rozwój wydarzeń. Odczekałam parę sekund i skierowałam swoje słowa do mojej małej szarej exeedki.- "Hikari pilnuj Wendy i uważaj na pozostałych." - powiedziałam do niej za pomocą jej magii telepatii.
Hikari się na mnie spojrzała pokiwała głową na znak że zrozumiała przekaz i używając swojej magii skrzydeł czyli Aery skierowała się w stronę gdzie pobiegli wszyscy.
CZYTASZ
Fairy Tail I Smocza Córka ( ZAKOŃCZONE)
FanfictionNazywam się Sandra Urie i jestem wychowanką Smoczycy Wszechświata. Adulruny. Żyję już 600 lat. Gdy miałam 18 lat stałam się nieśmiertelna, przez konsekwencje pewnej magii. 10 lat później spotkałam Boga Życia i Śmierci, który nauczył mnie swej magii...