Rozdział 32 Akcja i Walki

1.3K 76 8
                                    


Zapomniałam wspomnieć że przed walkami odbyła się pierwsi za konkurencja zwana " Ukrycie "
W tej konkurencji uczestnicy zostali przeniesieni do różnych lokalizacji w Magicznym mieście, po którym spacerują ich klony.

Wyjaśnienia :

1. Mag zdobywa 1 punkt kiedy zaatakuje innego uczestnika.

2. Mag straci 1 punkt kiedy zostanie zaatakowany lub sam wyceluje zaklęcie / magię w klona.

3. Po 10 sekundach od zaatakiwania Mag zostaje przeniesiony do innej części miasta.

4. Zwycięży ta drużyna która uzbiera najwięcej punktów w ciągu 30 minut.

Niestety w tej konkurencji jesteśmy na dwóch ostatnich miejscach.
Na pierwszym oczywiście jest Rufus z Sabertooth, następnie na drugim miejscu Nullpuding z Raven Tail i trzecie miejsce należy do Lyona Vastii z Lamia Scale. Teraz zaczynają się pierwsze walki tego dnia.

Fairy tail A - Lucy Heartfilia vs Flare Corona z Raven Tail. Pojedynek wyglądał tragicznie dla Lucy która odniosła poważne rany. Co skończyło się zwycięstwem Raven Tail. Miałam taką ochotę wytrzeć nimi ziemię ale musiałam się powstrzymać.

Następny pojedynek odbył się pomiędzy Renem Akatsuki z Blue Pegazus i Aranią Web z Mermaid Heel. Zwyciężył Chłopak z Pegaza.

Trzecia walka tego dnia odbyła się pomiędzy Orgą z Sabertooth który jest Zabójcą Bogów Błyskawic oraz jakimś gościem z Quatro Cerberus.

Wynik wiadomy wygrali Sabertooth.

Następnie ostania walka tego dnia.
Fairy tail B - Sandra Urie vs Jura Neekis z Lamia Scale.

Komentator: Zapraszamy uczestników ostatniej walki tego dnia.
SANDRA URIE Z FAIRY TAIL B!
JURA NEEKIS Z LAMIA SCALE!

Już chciałam ruszyć na arenę walk lecz zostałam zatrzymana przez mistrza.

Makarov: Nie zabij go. - Powiedział, wciąż patrząc na arenę walki.

- Nie martw się Makarov'ie. - Westchnął a następnie swój wzrok skierował na mnie.

Makarov: I nie przesadzaj z magią. - Powiedział z tonem nieznoszacym sprzeciwu.

- Obiecuję. - zakończyłam naszą rozmowę i zaczęłam się kierować na pole walki. Ale za nim byłam na arenie musiałam pokonać wiele korytarzy. Po chwili wyszłam na duże pole specjalnie przygotowane do walk magów. Obydwoje stanęliśmy naprzeciwko siebie.

Jura: Nigdy bym nie przypuszczał że będę walczył z tobą Sandra-dono. Ale się cieszę z tej walki. - Powiedział jeden z dziesięciu świętych Magów.

- Masz całkowitą rację Jura. Jednakże chciałabym cię uświadomić że przegrasz. - Powiedziałam z powagą w głosie.

Jura: Zobaczymy Sandra-dono. - Przygotował się do ataku.

Pochwili jego atak w postaci wielkiej kamiennej pięści kierował się w moją osobę.
Westchnęłam...
Spojrzałam na mojego przeciwnika,
a następnie przeniosłam wzrok na zbliżający się atak kamieni.
Skupiłam się oraz czekałam aż atak wystarczająco się do mnie zbliży.
Wystawiłam prawą rękę przed siebie gdy atak był blisko.
Skoncentrowałam magię w dłoni i wypuściłam lekki promień energii magicznej który trafił w kamienny atak Jury , a następnie zniszczył go całkowicie. Pojawiła się olbrzymia chmura dymu z piasku i kurzu. Ludzie na arenie ucichli. Tak samo jak pozostali uczestnicy.

Fairy Tail I Smocza Córka ( ZAKOŃCZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz