Rozdział Bonus: Listy Dawno Zapomniane

224 24 1
                                    

Jak sam rozdział wskazuje .... Jest to rozdział Bonusowy na zakończenie tej książki. Akurat Manga Fairy Tail się skończyła i tak samo ta książka z FT.
Jednakże fani tej historii nie martwcie się,  ponieważ wpadłam na inny pomysł odnośnie kolejnej książki z postaciami FT. Jednakże nie mam pojęcia kiedy się ona pojawi.
Ponieważ chcę teraz skończyć Jigoku Hime oraz Świat Ninja moimi oczami.
Dobra koniec tego....
Zaczynamy ...

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Dzień po domniemanej śmierci Sandry.

Listy Dawno Zapomniane

Kupka różnokolorowych kopert leżała na machoniowym biurku w jej sypialni, w jej domu.

Tej samej jej która oddała swe życie aby inni mogli żyć bezpiecznie.

Natomiast wróćmy do tajemniczych kopert. Listy te były kolorowe i zakurzone. Jakby Dawno Zapomniane przez światło dzienne jak i sam świat.

Wśród tych kopert z tajemniczą zawartością i treścią, wyróżniały się trzy z nich.

Czarny, Złoty i Biały.

Jednakże ten najbardziej niewinny kolor jakim był biały. Był splamiony ciemno czerwoną cieczą o intensywnym metalicznym zapachu.

Jedno słowo...

Krew...

Krew która nie zaschła...

Autor, a raczej Autorka tego listu już go nigdy nie dokończy. Ponieważ zebrała ją sama śmierć.

Nagle, nie wiadomo jak w domu tej kobiety, pojawiła się tajemnicza postać.

Postać odziana w długą czarną i poszarpaną pelerynę. O długich błękitnych włosach i niebieskich świecących tatuażach na ciemnym opalonym ciele. Jego zielone smocze oczy wędrowały po pomieszczeniu aż zatrzymały się na meblu z pisemną zawartością.

Tak.

Sam Acnologia, Król Smoków przyszedł w swojej ludzkiej postaci do miejsca zamieszkania swojej dawnej miłości którą prawie pozbawił życia.

Nie bacząc na kurz i inne takie rzeczy. Wziął białą kopertę upapraną we krwi w swe dłonie.

Rozerwał mały kawałek koperty i wyjął jej zawartość.

Białą złożoną kartkę na pół z dużą ilością kropel krwi.

Otworzył ją i jego oczy wyrarzały gniew i dezorientacje.

Dla Acnologii.

Mój drogi.

Wybacz że już nigdy mnie nie ujrzysz, ale tak musiało się stać.

Dobrze wiedziałam na co się piszę.
Moje życie to wieczna udręka.

Może tak będzie lepiej dla wszystkich w okół. W końcu moja wieczność to początek tego Przekleństwa które także was dopadło.

Fairy Tail I Smocza Córka ( ZAKOŃCZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz