Rozdział 7 # Mroczne Jednorożce?!?

1.9K 129 5
                                    

Będę po prostu pisać Mag lub Zły. Żeby nie potrzebnie powtórzenia były #-# życzę miłego czytania XD
~~~~~~~~

Jakieś 3 godziny później
Okolice Królestwa Fiore

Mroczna Gildia Dark Unicorn

Stałam na środku nielegalnej gildii i rozglądałam się wkoło

- "Oki, dużo magów ale mnie nie dadzą rady, szybko to zakończę i wracam do Magnolii"

Zły Szef : brać ją!!!

Źli :Tak jest!!

- Jeśli dacie mi rady!

Ruszyli wszyscy magowie ze swoją magią na mnie. Na mojej twarzy wykwitł uśmiech szaleństwa , ustawiłam się w odpowiedniej pozycji i pochwili wykrzyknęłam.

- Magia Zabójców Boga Śmierci : Krwawy Taniec

Źli: Niemożliwe. Nie może być. To demon.

Uwolniłam swą magię śmierci i używając jej, zabiłam wszystkich mrocznych magów, przyokazji rozwalając ich budynek gildii .

- No dobra , robota wykonana i chyba już pora wracać do domu. - Skierowałam się w drogę powrotną do miasta Magnolia.

- Ciekawe, co tam u Drużyny Natsu, hmm pewnie jak zawsze robią rozpierdol na całe miasto, a później Makarov musi przepraszać Magiczną Radę.

Po jakiś 2/3 godzinach minęłam bramy miasta. Szłam w kierunku gildii, po jakiś 10 sekundach przekroczyłam drzwi budynku Fairy tail. Już chciałam ruszyć do tablicy zleceń, tak z nudów gdy usłyszałam.

Laxus: A więc to prawda że Sojusz Balam składa się z 3 mrocznych gildii.

Mistrz: Niestety tak, wszystkie inne pomniejsze nielegalne gildie pracują właśnie dla nich.

Mira: Mistrzu dostaliśmy zlecenie z prośbą aby utworzyć drużynę Światła, która pomoże pokonać jedną gildie z Sojuszu Balam .

Natsu: Dziadku zgłaszam się, chcę iść na tą misję!!!

- "Ah ten Natsu i jego entuzjazm do rozwalania wszystkiego wokoło."

Happy: To ja także idę Natsu!

Gray: Jak płomyczek idzie ja także!!

Lucy: Hej uspokujcie się, to misja zapewne dla magów S.

Mira: Akurat ta misja jest dla ochotników.

Erza: Wydaje się być bardzo interesująca.

- Sojusz Balam, możecie już wymazać niektóre z nazw gildii które im służą , w szczególności te z Oracion Seis  ( Niewiem czy dobrze napisałam )





Fairy Tail I Smocza Córka ( ZAKOŃCZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz