Multimedia: Bizim şebekler
İlbilge'den...
Ağzıma son bir zeytin atıp Kültigin abimin yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
"Ben gidiyorum abi." dediğimde kafasını gazeteden kaldırmadan kafa salladı. Ona gözlerimi devirip mutfağa, Hanzade ablaların yanına gittim. Toprak abla yumurtaları soyarken ona arkasından sarıldım."Kız bıcırık çıkıyor musun?" diye sorduğunda Toprak abkaya güldüm.
"Evet."
"Yumurta koyayım mı yer misiniz Emirhan'la?" diyen Su ablaya güldüm. Toprak abladan ayrıldım ve Su ablanın yanına gidip onun beline sarıldım.
"Sen beni tanımıyor musun be abla? Tabi ki hayır." dediğimde Ateş abla kahkaha atıp elini sildi. Yanıma gelip alnımdan öptüğünde ona sarıldım.
"Hadi güle güle git ablacığım. Emirhan'a da selam söyle." dediğinde ona kafa sallayıp kapıya koştum.Ayakkabılarımı giyip üstümdekileri düzelttim.
Siyah bir body, siyah bir kot pantolon, siyah paltom, uzun zincir kolyem, çürük vişne mi öyle bir renkteki fularım ve siyah topuklu ayakkabılarımla şıktım. Saçlarımsa her zamanki gibi açıktı.
Bir İlbilge klasiği.
Kapıyı açtığımda Emirhan kapıya yaslanmış bana sıkılgan bakışlar atıyordu.
"Ne oyalandın be güzelim." dediğinde kıkırdayıp çantamı düzelttim.
"Geldim işte yahu." dediğimde gülüp kolunu omzuma attı. Kollarımı ona sardığımda gülüdüğünü kalkıp inen göğsünden anlamıştım.Ya o değil de erkeklerdeki göğüs ayıp olmasa da söyleyince tuhaf oluyor lan. Düşünsenize bir; 'güldüğünü kalkıp inen memesinden anladım'
Tövbe.
"Binsene." diyerek beni dürten manda yavrusuna baktığımda Emirhan olduğunu gördüm.
Bizim servis ne çabuk geldi ulan?
Kendi kendime omuz silkip servise bindiğimde Emirhan da arkamdan binmişti. Boş bir çiftli koltuğa oturdum. Yanıma Emirhan'ın oturmasını beklemeye başladığımda onun arkadaşı Ata'yla bir şeyler konuştuğunu gördüm. Onu pek umursamayıp kafamı cama çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Çiçeği'm
HumorEn yüksek kademe: Mizah içinde #51 Onlar, kimsenin yüzünü görmediği katiller. Onlar, herkesin korktuğu psikopatlar. Onlar, düşmanlarının sekreterleri olacaklar. Ölüm kaçınılmaz. Daha önce sekreterlik kadar masum bir mesleği bu kadar karanlık gör...