Multimedia: İlbilgesiz bir Emirhan
Bu bölüm bayaaaaaa bi' kısa oldu sori 🙏🙏🙏
Neyse okuyun sjfegevx
Ateş'ten...
Omzuma yatmış, sessizce gözyaşı döken Kültigin'in saçlarını okşadım.
"Biz..." diye konuşmaya başladı birden.
"Yani Kağan Kardeşler olarak hiçkimseyle o anlamda beraber olmadık Ateş. Bizim için bir günahtı bu. Hep öyle baktık. Asla da birisiyle evlenmeden bu şekilde bir şey yapmazdık. İlbilge beni hayal kırıklığına uğrattı. Tabi destek olacağım. Kardeşim o benim. Ama acı çekiyorum." dediğinde ofladım.Bu gerçekten Kültigin için bile çok ağır bir durumdu. Dolan gözlerimi kapattım.
"Üzgünüm. Bu gerçekten çok kötü bir durum." dediğimde benden ayrılıp alnımı öptü.
"Sağol." dediğinde gülümseyerek yüzümü boynuna gömdüm.
"Çözeceğiz bu işi de." dediğimde kollarını bana sardı.
"İnşallah."Havva'dan...
"Abilerim benden nefret ediyor." dediğinde İlbilge'nin sırtını sıvazladım.
"Onlar senin abilerin İlbilge. Kıyamazlar sana." dediğimde yaşlı gözlerini bana çevirdi.
"Valla mı?"
Güldüm.
"Valla.""Emirhan'a aşık olduğunu biliyorum. Ama buna rağmen hep onun mutluluğu için acı çekiyorsun. Sen... İyi birisin Havva." dediğinde gülümsedim ve ona kolumu attım.
"Mutlu olmaya bak sen. Düşünme bunları. Bebeğe zararlı" dediğimde gülüp başını omzuna yasladı.
"Emirhan'ı bırakma olur mu?" dediğinde kafa salladım."Olur."
Gizem'den...
"Bu ona hiç yakışmadı. Hiç!" dediğinde ofladım.
"Sen sanki başka bir kızla yatmadın." dediğimde tek kaşını kaldırarak baktı banam
"Yatmadım tabi Gizem." dediğinde ona baktım.
"Ben... Üzgünüm." dediğimde gülümseyerek alnımı öptü.Su "İlbilge'yi affedeceksiniz değil mi?" dediğinde Bilge kafa salladı.
"Affetmezlik olur mu Su? Kardeşim o benim. Tabi destek olacağım ona." dediğinde Bilge'ye gülümseyerek kafa salladım."Aferim, adam olun."
"Hadi ama! İlbilge altı üstü hamile! Ölmedi ya! Hemen karalar bağlamayın!" dedi Su da. Onu onayladım.
"Aynen!""Haklısınız." dedi Bumin de sıkıntılı şekilde kafa sallayarak.
"Bunu da atlatırız!" dediğimde Su bana kolunu attı.
"Aferim kanki, çok doğru!" dediğinde kıkırdadım."Peki, öyle olsun."
Defne'den...
Şuan resmen bok çukuruna düşmüş gibiydik. Emirhan ve İlbilge benim çok eski arkadaşlarımdı. O bir şey değil 'Ataşkileta'mın canı çok sıkılıyordu bu işe. Kısır bile yememişti namussuz. O kadar uğraşmıştım ben o kısırı yapmak için!"Sıkma canını be Emirhan!" dediğimde ofladı.
"Aldatması çok koydu Defne."
"Aşkım bana bak, sen de İlbilge'ye özenirsen ağzına sıçarım senin!" diyen Ata'ya kaşlarımı çattım.
"Ulan manyak madem aldatacağım niye çıkayım seninle?" dediğimde güldü.
"Doğru."
Güldüm."Çok tatlısınız lan... Allah belanızı versin sizin!" deyip bize yastık fırlatan Emirhan'a dil çıkarttım.
Sevgilisi yok ya bizi kıskanıyor puşt.
Sonra gitti ve köşedeki numaralı gözlüğü taktı.
"Emirhan senin gözün bozuk değil ki? Önünü göremezsin öyle!" dedi Ataşkileta'm gülerek.Çok zekiydi benim canım sevgilim.
"O yüzden taktım zaten Ata. HİÇBİRİNİZİ GÖRMEK İSTEMİYORUM!" diye bağıran Emir'e götümü döndüm.
"Ay aşkım boşver şunu gel biz gidelim!" dediğimde Ata burun kıvırıp elimi tuttu.
"Haklısın aşkım. Hadi gidelim!"İlbilge Urazlarda kalıyordu hâlâ. Emirhan ise kendi dairesine geçmişti.
"Aşkım n'olacak bunların hali?" dedi Ataşkileta'm.
"Ayrıldılar ya Ata. Bir daha birleşemezler bence." deyip alt dudağımı sarkıttım.
"Doğru valla eheheh." diye güldüğünde ben de ona güldüm.
"Hehehe."O sırada Havva beni aradı.
"He yavrum?" dediğimde ofladı.
"Emirhan yanınızda mı kanka?" dediğinde cıkladım.
"Az önce çıktık. Niye?"
"Hiç. İyi mi diye merak ettim de..." dediğinde 'Hı-hı.' gibi bir ses çıkarttım onu onaylamak amacıyla."Tamam neyse akşam Kağanlar'da buluşacakmışız. Gizem söyledi." dediğinde onu onayladım.
"Tamam yavrum hadi bay bay." dediğimde sıkıntılı şekilde 'Bay.' dedi."N'oldu Defoy'um?" dedi Ataşkileta'm bana bakarak. Donukça baktım ona.
"Akşam hepimiz Kağanlar'da buluşacakmışız." dediğimde Ataşkileta'm yutkundu."Aha sıçtık. Akşama fena kavga çıkar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Çiçeği'm
HumorEn yüksek kademe: Mizah içinde #51 Onlar, kimsenin yüzünü görmediği katiller. Onlar, herkesin korktuğu psikopatlar. Onlar, düşmanlarının sekreterleri olacaklar. Ölüm kaçınılmaz. Daha önce sekreterlik kadar masum bir mesleği bu kadar karanlık gör...