Öhöm.
Öncelikle telefonum Abdulrezzak kafayı yedi. Wattpad'e yalnızca tabletten girebiliyorum ama şu fakık klavyede yazmak çuk ama çuk zur. WhatsApp'a giremediğimi de Defoy, Nöhöl, Elöf ve Night (Gece malı fhgj) yani Defoyistan halkına duyurulur!
Yanicim yazamadığımdan artık benden çok uzun bölümler beklemeyin.
Bu da uzun zamandır Wattpad'e giremediğimden bir ara bölüm size!
Multimedia: İlbilge bebeğim
Ateş'ten...
Tek kelimeyle; 'beyaz bi' ışık gördüm sanki'.Tamam bu bir kelimeden fazlaydı.
Bu koma bana hiç iyi gelmedi lan.
Siktir.
Gözlerimin üzerindeki fillerin götlerine iğne batırıp gözlerimi açmayı başardım. Bir elimi tutmuş bana bakan Kültigin'e gülümsedim.
Kesinlikle elimi kesecektim.
"N'aber kız yumurta sarısı?" diyerek bana kızarmış gözlerle bakan Vusat malına güldüm. Bana ve Vusat'a kötü bir bakış atan Kültigin de gözümden kaçmamıştı tabi...
"Sen siktir gitsene ya?" dediğimde gülüp kenara çekildi ve ağızına yapma bir fermuar çekti. Toprak ve Su üzerime atladığında çığlık attım.Ne? Canım acıdı it!
"Sikeydiniz?" diyen Kültigin'e 'NAMUSLUYUM HACIG' bakışımı attım. Bence plan tıkırındaydı, yani bence. Evet ölümden dönmesine rağmen daha hâlâ intikam peşinde olan bir muhteşemim... Kesinlikle!
"Kızım ödüm bokuma karıştı lan! Eğer bi' daha böyle birşey olursa terciyen ultra kalın ve tırtıklı bir şişin bir tarafını iyice ısıtır, bir tarafını daha iyice soğuttuktan sonra şişin soğuk tarafını götüne sokar, sıcak tarafı dışarıda olduğundan şişi çekip çıkaramazsın da seni pazarda 'Kevaşe Şiş' diye satarım!" diyen Su'ya bakıp sertçe yutkundum. Vallahi yapardı bu götoş!
"Yav de get!" dediğimde dil çıkartıp Bumin'in yanına sindi.Bilge yanıma gelip saçımı karıştırdı. İt. Piç!
"Ne bozuyorsun oğlum saçımı?!"
Çemkirdiğimde sırıttı.
"Lan kankam yeni uyanmış. Bırak da bir iki ibnelik yapayım!"
Nah kankanım ben senin! Orospu!
"Sen tam bir pezevenksin!" diyerek her bir kelimeye baskı yaptım.
"Ben 'pezemenk diyilim'." diyerek çocuk gibi konuşarak Toprak'a sinen Bilge inanmazcasına baktım.Bu 24 yaşındaydı şimdi değil mi? Götümle gülerim ayol!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Çiçeği'm
HumorEn yüksek kademe: Mizah içinde #51 Onlar, kimsenin yüzünü görmediği katiller. Onlar, herkesin korktuğu psikopatlar. Onlar, düşmanlarının sekreterleri olacaklar. Ölüm kaçınılmaz. Daha önce sekreterlik kadar masum bir mesleği bu kadar karanlık gör...