SPOİLER

672 37 24
                                    

Naber len!

Aym hiyır sjckekskkdf

Spoi getirdim.

Gelecek bölüm hacı yağı sürmüş amcalar misali bol bol aşk kokusu içerecek.

Bumin'in Gizem'e şirinliklerinden Kültigin'in Ateş'e yavşamasına, Su'nun Bilge'ye kıskançlık krizlerinden Asena ve Giray'ın Fifth Shades of Asena'sına.

Bir de gelecek bölüm bol Emirİlge kavgalı olacak sjfjejfksd

İlbilge iyice şansını zorlayacak. Emirhan'ı ezecek yani bayağı. Hakaret filan edecek. Bkz spoi;

"Ben olmasam sen bir hiçsin Emirhan! Eğer şuan insana benziyorsan benim sayemde. Eğer ben olmasam senin o babanım anca Türkiye'de 20. sırada kalan holdingi 10'a zor yükselirdi!"

Haa bir de karakter analizi yapcam size len
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
İLBİLGE
Şımarık, ukala, kendini beğenmiş bir kız ama şeytan tüyü var. Her türlü sevdiriyor kendini.

EMİRHAN
İlbilge'yle sevgili olduklarından beri onun doğrularına göre yaşamış, bir nevi kuklalık yapmış birisi. Son zamanlarda yavaş yavaş kendini İlbilge'ye ezdirmemeye başlıyor.

BUMİN
Öncelikle Bumin yavşak filan değil len mQ. Bumin zaten bir yıldır Ecem'e platonikti. Ama Su'yu beğenmeye başladı. Ecem'i unutayım diye Su'yu sevmeye çalıştı sonradan kanka oldular. Ecem'in sevgilisi olduğunu öğrenince onu hem aklından hem kalbinden sildi. Şuan Gizem'i beğeniyor.

GİZEM
Bumin'i beğeniyor. Havva'yla ve Ecem'le kardeş gibiler. Ecem'in sevgilisi olduğundan Gizem işi devraldı. Bumin'in evinde çalışması gerekiyordu sadece o da oldu. Havva'yla Hanzadeler'i bir araya getirmeye çalışıyor.

HAVVA
Kitabın en garibanı. Küçüklükten beri Emirhan'ı seviyor ama Emirhan'la İlbilge çıkmaya başlıyor. İlbilge'yle olan kavgalarını Emirhan ona anlattığında sırf Emirhan üzülmesin diye Emirhan'ı yumuşatıp ikisini barıştırıyor. Emirhan mutlu diye hep kendi eliyle sevdiği çocuğu İlbilge'ye itiyor. Ve bence kitapta en sevilen isim olmalı.

YANİ KISACASI DİYORUM BUMİN YAVŞAK DEĞİL. GİZEM BUMİN'İ KULLANMIYOR, SADECE ORADA İŞE BAŞLAYIP HANZADELER'İ BİRLEŞTİRECEK. İLBİLGE EMİRHAN'I SEVİYOR AMA EMİRHAN'I SÜREKLİ KENDİ DOĞRULARINDA YAŞATIP ONA KÖLESİ GİBİ DAVRANIYOR. EMİRHAN'A ÖZGÜR İRADE BIRAKMIYOR. HAVVA İSE SEVGİSİNİ İÇİNDE BÜYÜTÜP EMİRHAN İLE İLBİLGE'NİN ARASINI BOZMAYA FİLAN ÇALIŞMIYOR. KİTABIN ALİKUŞU GİBİ BİR ŞEY İŞTE AMK SJFUEKCJSKCJ

Bitti dağılın.

Limon Çiçeği'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin