3. Bölüm "Hanzade Sokırımı"

2.8K 136 46
                                    

Multimedia: Toprak ve kıyafeti
Toprak'tan...
Adrese uyan koca villanın önünde Phorche'mi park ettim. Ne? O kadar zenginiz ve tabi ki reklam yapacağım! Arabadan inip üzerimi düzelttim. Beyaz, sağ kolunda pırlantalar olan düz bir elbise giymiştim. Altına beyaz düz topukluları yakıştırıp saçlarıma dalgalı fön çekmiş ve yana atmıştım. Makyaj olarak da parlatıcı ve maskara sürmüş, eyeliner çekmiştim. Aksesuar olarak da büyük pırlanta küpelerimi ve inci kolayemi takmıştım. Villaya doğru ilerledim. Kapıdaki 10'a yakın koruma bana döndüğünde gülümsedim.
"Ben Bilge Bey'in yeni sekreteriyim de." dediğimde olumlu anlamda kafa sallayıp üstümü aradılar. Bir şey de bulamayınca geçmeme izin verdiler. Ama ayakkabıma bakmadılar değil mi? Sırıttım. Evet ayakkabımın içinde çakı vardı. Biliyorum fazla zekiyim. Kapıyı tıklattığımda kapıyı yaşını almış bir abla açtı.
"Buyur kızım?"
"Ablacığım ben Bilge Bey'in yeni sekreteriyim de." dediğimde bana gülümseyerek bakıp bana yol verdi.
"Gel kızım."
İçeri girdiğimde kapıyı kapatıp yanıma gelerek beni yönlendirdi.
"Kızım benim adım Ayşe. Bir şeye ihtiyacın olursa bana gel." dediğinde Ayşe ablaya gülümseyip kafa salladım.
"Sağol Ayşe abla."
"Bilge oğlum şurada kızım." dedi Ayşe abla salonu göstererek.
"Sağol abla." dedim kafa sallayarak.
Salonun kapısında durup etrafı inceledim. Bilge Kağan koltukta yayılmış telefonla uğraşıyor, Kültigin Kağan tekli koltukta gözlüklerini takmış gazete okuyor, Bumin Kağan ise camın kenarında dışarıya bakıyordu. İyi iyi. Keyfini çıkarın bu günlerin. Zehir edeceğim ben sana o koltuğu. Kendime gelip kapıyı tıklattığımda gözler bana döndü. Bilge bilmişçe sırıttığında onun kafasından ne kadar güzel kelle paça yapılabileceğini düşündüm. Sirkeli, sarımsaklı filan oh mis.
"Merhaba?" diyen Bumin'e gülümsedim.
"Merhaba. Ben Bilge Bey'in yeni sekreteri Toprak." dediğimde Kültigin gözlüğünün üzerinden bana baktı.
"Toprak Hanzade?" diyen Bilge'ye olumlu anlamda kafa atmak istesem de kafa sallamayı tercih ettim. Bilge yanını gösterdi.
"Gel bakalım Toprak." dedi Bilge. Yürüyüp Bilge'nin yanına hanım kız havasında oturdum. Plana göz atalım mı? Atalım bence. Hadi.
1. Hanım davran.
2. Kendini sevdir.
3. Kendini Bilge'ye âşık et.
4. Bilge'ye eziyet et.
5. Bilge'ye kim olduğunu açıkla.
6. Bilge'yi işkence ederek öldür.
7. İntikamını aldın, tebrikler!
Gülümseyerek Bilge'ye baktım. Bana bakıp yamuk şekilde güldü.
"Seninle bir soru cevap yapalım. Ad-Soyad?"
"Toprak Hanzade."
"Yaş?"
"23"
"Nerelisin?"
"İzmir."
"Kaç kardeşsin?"
"Üçüz kardeşlerimle beraber üç kardeşim."
'Vay be' mimiği yapıp bana baktı. Ben de seni gebertirken o mimiği yapacağım bekle sen. Piç.
"Anne-baba sağ mı?"
"Ailemden yaşayan tek kişi kardeşlerim."
"Um... Üzüldüm."
"Zaten sen öldürdün göt kime üzülüyon?" diye mırıldandım.
"Anlamadım?"
"Yok bir şey." dedim gülümseyerek.
"2. adın var mı?"
"Yok."
"Göbek adın?"
"Yok."
"Telefon numaran?" dediğinde kaşlarımı çatarak ona baktım. Yavşak herif yav.
"Anlamadım?" dediğimde güldü.
"Yok bir şey." dediğinde zorla kıkırdadım. Sana gülmek bile nimet ama katlanacağız mecbur.
"Peki o zaman. İşe 2 gün sonra gerçekten başlarsın. Ben ve Kültigin'in sekreteri de o zamana kadar anca başlar." diyen Bilge'ye kafa salladım.
"Seni nereden hatırlıyorum ben?" diyen Kültigin'e soğuk kanlılığımla gülümsedim.
"Sizi hatırkadığımı sanmıyorum Kültigin Bey." dediğimde gülümsedi.
"Grafikerim. Görsel hafızam iyidir." dediğinde güldüm. Geber o zaman. Hem Dünya'ya iyilik yapmış olursun ha? Ne alaka ben de bilmiyorum ama öl yani. Öl bence. Kesinlikle ölmelisin.
"Konservatuvar okuyorum. Görsel hafızam iyidir." diyerek onu kapak ettiğimde ellerini 'ben musumum' der gibi kaldırdı. He çok masumsun. Hanzade sokırımını da ben yaptım değil mi? Dümbük.
*****
Dün kendimi Kağan'lara oldukça sevdirmiştim ve şimdi de ikinci iş günüm için yine oraya gidiyordum. Su'nun odasına uğradım. Götünü devirmiş uyuyordu. Ayı. Su'nun yatağının başına oturdum.
"Pişt. Kız zilli ben gidiyorum gecikme, sikerim." dediğimde gözlerini açmadan güldü.
"Defol hadi. Gelirim 1-2 saat sonra." dediğinde gülüp odadan çıktım. Bugün beyaz bir body giyip bordo yüksek bel pantolonumun içine bodynin eteklerini sokmuştum. Siyah pantolon askılarımı da takıp omzuma sarı-bordo renklerinden oluşan çizgili ince panço yeleğimi giymiştim. Altına da sarı bilekli Converse'lerimi ayağıma geçirdim. Saçlarımı ev topuzu yapıp gözlerime eyeliner çekip pembe parlatıcı sürmüştüm. Sadece küçük pırlanta küpelerimi takmıştım ve sade ama şık bir görüntüye sahip olmuştum. Evden çıkıp arabaya atladım. Bugün Ateş evde tek kalacaktı. Çok kızacak!
Nasıldı sizce? Vote ve yorum eksik olmasın. Seviliyorum sizi♥

Limon Çiçeği'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin