Multimedia: Gizem
90. Bölüm final çükübikler haberiniz olsun nxowiendksowjdşuriekdünfkzoqjendöbxlwiendmae
Gizem içeri bir hayvan edasıyla girdi.
"AÇIM LAN BEN!"
Bumin güldü.
"Ye beni Gizem."
Yüz buruşturdum.Çok iğrençti amına koyduğumun evlatları.
Gizem Bumin'e öpücük atıp koltuğa kuruldu. Bugün Gizem'in evinde toplanmıştık Gizem rahat rahat tıkınabilsin diye. Gizem hızla masaya uçup ağzına ne bulduysa tıkarken üstten üstten Kültigin'e baktım.
Bu herif niye gün geçtikçe yakışıklılaşıyordu lan?
"Ateş bebeğim n'apıyorsun?"
Kültigin'in sesiyle ona dönerken kaşlarım çatıldı.Ellerim mi Kültigin'in yanağında, yanak mı elimde?
Aklımda deli sorular...
"Ha ben şey... Fark etmemişim." dediğimde Kültigin gülerek avucumun içini öptü. Karnıma ağrılar girerken elimi onun yanağından çekip karnıma koydum.
Bana ne oluyor ya?
Tabiki demeyeceğim.
Aşık oluyordum.
Kaşlarımı hızla çatıp elimi saçımdan geçirdim. Bu hiç iyi değildi. Sonuçta o benim manevi ailemi, ben de onun kardeşini öldürmüştüm.
Bizim aşkımız; imkansız olamayacak kadar mümkünatlı, beyazın siyaha aşık olması kadar kusursuz, deniz ile gökyüzünün birleşmesi kadar olanaksızdı.
İkimizi de yakardı.
Ayağa kalktığım sırada çalan kapıya göz devirdim. Şansım yoktu abi. Sıfırdı yani.
Kapıya adımladım. Kapıyı açtığım sırada gördüğüm kişiyle kaşlarım çatıldı.
Bu kim amına koyayım?
"Pardon kimsiniz?" dediğimde öksürdü.
"Aşkım ben. Gizem'i görecektim ama?"
Kaşlarımı çattım.ULAN BİR SANİYE...
'AŞKIM' MI DEDİ LAN BU BANA?
"Siz kime 'Aşkım' diyorsunuz beyefendi?" diye çirkefleştiğimde çocuk güldü.
Ay bir de gülüyor puşt!
"Benim ismim Aşkım hanımefendi."
Kaşlarım çatıldı.
"Ha... Peki."
Kapıyı kapatıp öküzce tıkınan Gizem'in yanına gittim."Kız sümük kafa bir çocuk geldi ismi Aşkım mıymış neymiş seni soruyor."
Gizem hızla masanın altına girip bağırdı.
"SAKLAYIN LAN BENİ!"
Bumin gözlerini kıstı.
"O çocuk kim Gizem?"
Uzun bir sessizlik oldu.
"Eski sevgilimdi."Bumin'in gözü seğirdi lan oha.
"Sikerim."
Kısa bölümler ❤ Ben
Geleceğim en kısa zamanda.
Lan Teog'lular yarın başarılar size❤
Byü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Çiçeği'm
فكاهةEn yüksek kademe: Mizah içinde #51 Onlar, kimsenin yüzünü görmediği katiller. Onlar, herkesin korktuğu psikopatlar. Onlar, düşmanlarının sekreterleri olacaklar. Ölüm kaçınılmaz. Daha önce sekreterlik kadar masum bir mesleği bu kadar karanlık gör...