59. Bölüm "Benim Olmazsan Kime Verirdim Elma Suyu'm?"

651 41 31
                                    

Multimedia: Gizem ve Bumin gerizekalıları öff sjeiendkskfksnc

Multimedia: Ariana Grande-You Don't Know Me

N'olur bu şarkıyı dinlerken okuyun bakın nooooolooooooooor

Gizem, kapının çalmasıyla gözyaşlarını sildi. Kapıya adımladı. Kapıyı açtığı sırada göz göze geldiği polislerle kaşları çatılırken tuttuğu kapı kolunu daha sıkı kavradı.
"Gizem Hepcan?"
"Benim?" dedi Gizem yerinde huzursuzca kıpırdanırken.
"Bumin Kağan'ın eski sevgilisi misiniz?" diyen polis memurunu onayladı Gizem.

"Gizem Hanım, Bumin Bey intihar etmeye kalkışmış. Sizi istiyor. Şuan hastanede."

Gizem'in dünyası tepetaklak olurken hemen vestiyerdeki anahtarlığını alıp kapıyı kapattı ve kitledi.
"Beni ona götürün n'olur."
***
Gizem'in seri adımları hastane koridorunda yankılanırken görüş açısına Kağanlar girdi. Kültigin ve Bumin öylece oturuyor, İlbilge ve Asena ağlıyordu. Onların dışında kimse yoktu.

"Bilge?"

Gözler Gizem'e dönerken İlbilge hırsla ayağa kalkıp Gizem'in yanağına okkalı bir tokat indirdi.

Anlayamıyordu. Abisi onun yüzünden ölebilirdi ve o ne hakla buraya gelebilmişti?! 'Orospu!' diye geçirdi içinden. Kesinlikle sinirlenmişti.

"SEN NE HAKLA GELİRSİN BURAYA?! ABİM SENİN YÜZÜNDEN ÖLECEKTİ! SENİN YÜZÜNDEN!"
Gizem'in gözyaşları dudağında İlbilge'nin tokadı yüzünden oluşan patlağa geliyor ve orayı yakıyordu. Umursamadı.
"Beni buraya o çağırmış." diye mırıldandığında İlbilge bağırdı.

"DEFOL BURADAN!"

"Yeter İlbilge!" diye bağırdı Gizem.
"BEN SEVGİLİM İÇİN BURADAYIM! ONDAN AYRILMAYACAĞIM! KAPA ÇENENİ!"
İlbilge kaşlarını iyice çatarken Kültigin ayağa kalkıp Gizem'i Bumin'in odasına yönlendirdi.
"Burası. Sen gir."

Minnetle ona baktı Gizem. Kültigin ise sadece gülümsedi.

Gizem içeri girdiğinde öylece gözleri kapalı yatakta yatan Bumin'e baktı. Onun uyuduğunu düşünmüştü ama Bumin onu yanılttı.
"Her kimsen defol git!"
"Elma Suyu'nu da mı istemiyorsun Bumin?" dedi Gizem. Kafası önüne eğilmişti, parmaklarıyla oynuyordu.

"Güzelim?" dedi Bumin hızla gözlerini açarken.
"N'aptın sen kendine Bumin? Ya ölseydin? Vicdan azabından gebertecek miydin beni?"
Bumin suçlanırken kafasını önüne eğdi.
"Hâlâ bana kızgın mısın?" dediğinde Gizem olumsuz şekilde kafa sallayıp cıkladı.
"Hayır..."

Gülümsedi Bumin. İki yana açtı kollarını. Gizem de hafif bir tebessümle Bumin'in kolları arasına girdi.

"Benim olmasaydın kime verirdim Elma Suyu'm?" dediğinde Gizem kısaca kıkırdadı.
"Seni seviyorum..." dedi Gizem başını Bumin'in omzuna yaslarken.
"Ben de seni çok seviyorum Elma Suyu'm..."
Bumin, Gizem'den ayrılıp Gizem'in yüzünü avuçları arasına aldı. Dudağındaki patlağı gördüğü de kaşları çatıldı ve patlayan yere ufak bir öpücük kondurdu.

"N'oldu oraya?"

"Sana gelirken düştüm." dedi Gizem yalan söyleyerek.
"Bana gerçeği söyle Gizem. Mümkün değil düştüğünde bu şekilde bir patlak oluşmaz." dediğinde Gizem omuz silkti.
"İlbilge... Beni suçladı."
Bumin oflayarak gözlerini devirdi.
"Acıyor mu?" dediğinde Gizem gülümseyerek cıkladı. Onun bu hali Bumin'i de güldürdü.

Alınlarını birbirlerine yasladılar. Burunları birbirlerine değerken ikisi de gülümseyerek gözlerini kapatmıştı. O sırada İlbilge ve Bilge odayı bastı. İlbilge hızla abisinin gözlerini kapatırken Bilge'nin bağırırşı yüzünden Gimin çiftinin Grey fantazisi yarıda kesildi.

"AY HOŞT ULAN!"


Biliyorum kısa bölüm sjfjejcnksnxskxj uzun bir aradan sonra ilk defa bölüm sonu not bırakıyorum. Neyse kısaydı ama 60. bölümde bomba gibi olaylarla geri döneceğim.

Byüğ

Limon Çiçeği'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin