Multimedia: Sucuk djfjjefjdx
Bilge'den...
"Su?! Karıcığım nerede lan?!" diye böğürerek hızla kendimi yataktan attım ve aşağı koştum.Karım.
Oradaydı.
Kahvaltı masasında...
'O bir melek seni sürtük!' diye bağırma hissimi gönderip aşağı düzgünce inmeye başladım.
"Git üstünü giyin len 'me ka'!" diyen Su'ya baktım.
"Tripli sana kanka ondan." dedi Toprak beni yanına çekip ağzıma simit tıkarken.
"Sen iyice çekilmez bir adam oldun Bilge! Tatsız, tuzsuz, nalet!" dedi Su burun kırıştırarak.
"Almila'ya yavşamışsın?" dedi Ateş tek kaşını kaldırırken. Kahkaha attım.
"Lan saçmalamayın! Kankam o benim!" dediğimde Su kafasını kaldırıp gözlerini kocaman açtı."Valla mı?"
Güldüm.
"Valla."
Koşarak yanıma geldiğinde ayağa kalktım. Hızla bana sarıldı.
"Sen gelsene bir." deyip beni yukarı çekiştirdiğinde onu durdurdum.
"Nereye?" dediğimde sırıttı.
"Stanley Kubick filmi çekeceğiz." demesiyle Kültigin ağzındaki çayı püskürtürken Toprak domuz sesi çıkardı. Ateş ve Emirhan kahkaha atarken Bumin Gizem'in kulaklarını kapatmıştı. İlbilge ise ağzı açık şekilde bana bakıyordu.N'oldu lan?
Kafamı anlamamış olsam da sallayıp onu takip ettim. Odama geldiğimizde kapıyı kapatıp yanıma geldi.
Siktir!
Su Hanzade.
Az önce.
Göğsümü öptü.
"Su?" dediğimde kollarını boynuma sardı. Kollarım belini kavrarken alt dudağını dudaklarımın arasına aldım. Karşılık verdiğinde onu daha çok kendime bastırdım.
Bu kız... Kesinlikle kendime hakim olmamı zorlaştırıyordu.
Dudaklarımı dudaklarından ayırıp çenesine bastırdığımda eli çıplak göğsümdeydi. Yavaşça adem elmamı öptüğünde gülümsedim.
"Seni seviyorum." diye mırıldandı dudakları tenime değerken.
"Ben de seni Hanzade." dediğimde dudak büzdü.
"Ben Su Kağan olmak istiyorum!" dedi küçüklar gibi omuz silkerken. Eğilip boynuna bir öpücük kondurdum.
"Ateşlerden isteyeyim mi seni?" dediğimde ağzıma vurdu.
"Dalga geçme!" dediğinde sırıttım.
"Dalga geçmiyorum." dediğimde çığlık attı."CİDDİ MİSİN SEN?!!" dediğinde kahkaha attım.
"Oldukça, güzelim." dediğimde hızla dudağını dudağıma bastırdı. Birkaç saniye sonra benden ayrılırken tekrar çığlık atıp boynuma sarıldı. Kollarımı beline sarıp onu döndürmeye başladım."SU KAĞAN OLUYORUM!"
"KARIM OLUYORSUN!"
"KOCAM OLUYORSUN!"
"ÇOCUK YAPACAĞIZ!"Oflayarak bana baktığımda umursamazca omuz silktim.
Çocuk istiyorum ben.
Yedi tane.
Basketbol takımı kuracağım.
"Sana benzeyen yedi tane küçük basketbolcumuz olsa fena mı olur?" dediğimde güldü.
"Düşünsene çocuğumuz olmuş böyle. İkimiz de uzun boyluyuz ya o da uzun boylu böyle. Benim gözlerim mavi, seninki yeşil. O da böyle Ankara Kedisi gibi!" dediğinde oflayarak güldüm.
"Allah aşkına sen kızsın ben erkeğim diye çocuk trans mı olacak?" dediğimde yüzünü astı."Sıçtın! Vallahi billahi sıçtın! Hayır yani tam 'romance' oluyoruz içine ediyorsun! Ne biç-"
Lafını tamamlayamadan onu öptüğümde benden ayrılıp ayakkabılarını çıkarttı ve ayaklarımın üzerine bastı. Aynı boya gelmiştik hemen hemen. Kolları boynumdayken kollarım belindeydi. Gülümsedi. Burnumu burnuna sürttüğümde kıkırdadı. Gözleri kapalıydı. Sırıttım. Burnunu ısırdım hafifçe. Gözlerini açıp bana pis pis baktığında gülerek burnunu rahat bıraktım.
"İstersen ye. Bol sümük deposu kendisi." dediğinde burnunu öptüm.
"Karım değil misin? Yerim!" dediğimde ağzıma vurdu.
"Pisleşme."O dakikada aklıma dank etti.
Benden baba olur mu acaba?
"Benden baba olur mu?" dedim suratımı asarak. Moralim bozulmuştu. Fazla sorumsuz birisiydim ve bu beni korkutmuştu.
"Sen, dünyamın en iyi babası olacaksın. Ama sadece dünyamın. Dünyanın olmak yok, paylaşamam seni." dedi ve yanağımı öptü. Kollarımı ona doladım ve saçını öptüm.Tabi aşağıdan gelen bağırışlar Su'nun deyişiyle bizim 'romance'in içine sıçmıştı.
"Gel bakalım şu salaklara." dediğimde Su kıkırdayarak elimi tuttu. El ele aşağı indiğimizde Ata, bir kıza kolunu atmıştı.
Su "N'oluyor?" dediğinde Ata sırıttı.
"Su yenge, bu benim helalim Defne!" dediğinde Defne el salladı.Ben de o sırada Defne'yi inceledim. Kesinlikle Ata'nın kız haliydi. Sürekli gülümseyen yüzü, özgüveni ve neşeli halleri bunu kanıtlıyordu.
"Selam!" dediğinde hepimiz aynı şekilde karşılık verdik.
"Şimdi siz sevgilisiniz öyle mi?" dedi Ateş ikisini göstererek.
"Evet." diyerek onayladılar.
"Aynı anda iki Ata birden yani?" diyen İlbilge cevabını 'Ruh eşim benim! Aşkiletam ya!' diyerek sevgilisinin yanakları sıkan Ata'yla aldı.
"Bu çok kötü... Bu bir afet... Bu şey gibi..." diyerek ifade edecek kelime bulmaya çalıştı Kültigin.Toprak ise sertçe yutkunup Kültigin'i tamamladı.
"Twerk yapan Ümmiye teyze gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Çiçeği'm
HumorEn yüksek kademe: Mizah içinde #51 Onlar, kimsenin yüzünü görmediği katiller. Onlar, herkesin korktuğu psikopatlar. Onlar, düşmanlarının sekreterleri olacaklar. Ölüm kaçınılmaz. Daha önce sekreterlik kadar masum bir mesleği bu kadar karanlık gör...