- Δείξε μου τι μπορείς να κάνεις. Τι δεν μπορείς το είδα.- greek_quotes
Το επόμενο πρωί ξύπνησα στον καναπέ. Τι κάνω εγώ στον καναπέ;
Πφφ...μάλλον θα με πήρε ο ύπνος. Πήγα να σηκωθώ αλλά κάποιος με τράβηξε πίσω. Γυρισα και είδα τον Γιώργο να κοιμάται.
"Κάτσε λίγο ακόμα. Είναι νωρίς ακόμη" είπε ο Γιώργος και με έσφιξε πάνω του.
"Γιώργο άσε με.Πρεπει να ετοιμάσω πρωινό για την μικρή." του είπα και άνοιξε τα ματια του.
"Η μικρή είναι στην μάνα μου, ήθελε να παει να παίξει με τις ξαδέρφες της και ήρθε και την πήρε το πρωι" μου είπε ενώ συνέχιζε να με κοιτάει.
"Κοιμήσου μικρή.Θα τα πούμε μετά. " μου είπε και με έφερε πιο κοντά του.
Εγώ δεν μπορούσα να κοιμηθώ έτσι έκανα μια προσπάθεια να σηκωθώ αλλά ο Γιώργος δεν με άφηνε.
"Γιώργο." του είπα αλλά δεν με άκουσε. Μετα από λίγο ακούστηκε του κουδούνι.
"Γιώργο άσε με να πάω να ανοίξω την πόρτα. " του είπα αλλά δεν με άφηνε.
"Ρε Γιώργο άνοιξε την πόρτα ρε μαλακά."ακούστηκε μια αντρική φωνή.
Ο Γιώργος σηκώθηκε πανω και με κοίταξε.Φορούσα ένα σορτσάκι και νια κοντή μπλούζα από το προηγούμενο απόγευμα.
"Ριξε κάτι πανω σου καλυτερα. " μου είπε και αφού έβγαλε την μπλούζα του μου την έδωσε για να την φορέσω.
Ήταν αρκετά μεγάλη και μου έφτανε μέχρι το γόνατο.
Εκείνος άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα ένας άντρας με πολλά τατουάζ.
"Ρε μαλακά μια ώρα περιμένω από έξω." είπε ο άντρας και μετά παρατήρησε εμένα στον χώρο.
"Η κοπέλα;" είπε.
"Είναι ή κοπελα μου."είπε ο Γιώργος και τον κοίταξα παραξενεμη.
"Μπράβο ρε φίλε.Επιτέλους.Μετά από αυτήν την κάρχια μόνο για πήδημα τις είχες. Ώρα να σοβαρευτείς και 'συ. Το ονοματάκι σου;" με ρώτησε.
"Ελλη." του είπα ψυχρά.
"Χάρηκα για την γνωριμία Έλλη." μου είπε εκείνος.
"Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο" του είπα και αφού κοίταξα τον Γιώργο ανέβηκα την σκάλα και μπήκα στο δωμάτιο μου.
Θα πάω στην μαμά του Γιώργου. Σίγουρα θα είναι εκεί η Βάγια με την μικρή. Έβγαλα τα ρούχα που θα φορέσω από την βαλίτσα και τα φόρεσα.
Πήγα μπροστά στον καθρέπτη , έβαλα λίγη μαύρη μάσκαρα , τόνισατα ματια μου με λίγο μολύβι και εβαλα και το μπορντό ένα απαλο κραγιόν.
Αφού πήρα το κινητό μου και τα κλειδιά της μηχανής μου κατέβηκα την σκάλα. Πλεον στο σαλόνι καθόντουσαν 4 άνδρες. Ενω κατέβηκα την σκάλα όλα τα βλέμματα είχαν πέσει πάνω μου.
"Που πας μικρή;" με ρώτησε ο Γιώργος.
"Στην Βάγια.Μετα να πάρω την μικρή ή να την αφήσω εκεί;" τον ρωτησα.
"Όχι θα πάω να την πάρω εγώ αργότερα.Με τι θα πας;" με ρώτησε.
"Με την μηχανή μου θα πάω.Τα λέμε." πριν προλάβει να πει κάτι άλλο είχα βγει απο την πόρτα. Ανέβηκα στην μηχανή και ξεκίνησα για το σπίτι της μαμάς του Γιώργου.Μετα από λίγο σταμάτησα εξω από το πατρικό του Γιώργου. Πάρκαρα την μηχανή και αφού την κλειδωσα μπήκα στην αυλή του σπιτιού.
Χτυπησα το κουδούνι και μου άνοιξε η μητέρα της Βάγιας.
"Γεια σας" της είπα και με πήρε αγκαλιά.
"Γεια σου Έλλη μου, τι κάνεις; " με ρώτησε.
" Μια χαρά εσείς;" την ρωτησα με την σειρα μου.
"Μια χαρα είμαι" μου είπε.
"ΞΒάγια είναι εδώ;" ρωτησα.
"Ναι είναι μέσα και παιζει με την μικρή αφου εφυγαν οι φίλες της.Ο Γιωργος που ειναι;" με ρώτησε.
"Είναι σπίτι με κάτι φιλους του" της απάντησα εγώ και εκείνη απλά χαμογέλασε.
Βγηκα στον κήπο και είδα την Βάγια να παιζει με την μικρή. Η Αγαπη μόλις με είδε έτρεξε κοντά μου και την σήκωσα στην αγκαλιά μου.
"τι κανεις Αγάπη μου;" την ρώτησα.
"Καλά.Νόμιζα ότι έφυγες." μου είπε με την σειρά της.
"Δεν πρόκειται να φύγω μην ανυσηχεις. " της είπα και την άφησα κάτω.
"Ελλη πώς και μας θυμήθηκες;" με ρώτησε η Βάγια φανερά νευριασμένη. "
"Έτυχε κάτι με τον αδερφό σου.Άστα να μην στα εξηγω" της είπα.
"Ξέρω τι έγινε. " μου είπε και τι κοίταξα παραξενεμενη.
"Παλι για εμένα μιλατε;" ακούστηκε μια φωνη πίσω μας.
Χευ πατάτες , τι κάνετε;
Πως σας φαίνεται το κεφάλαιο ; Τι λέτε να γίνει στην συνέχεια;
Χριστίνα
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Fiksi RemajaΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...