"περιεργες ωρες..."

7.5K 569 27
                                    

“Ελλη;” ακουσα μια φωνη πίσω μου. Γυρισα και ειδα τον Γιώργο... “τι εχεις;” με ρώτησε και με πλησίασε.“τίποτα δεν έχω γιατι να έχω κάτι ;” τον ρωτησα και χαμογελασα.“αν μου χαμογελας σε παρακαλώ χαμόγελα μου αληθινά εντάξει;”μου είπε ενω έκλεισε το προσωπο μου στις παλάμες του και μου χαμογελασε...“γιατί ήσουν έτσι σήμερα;”τον ρωτησα και κατευθείαν σοβαρεψε. “τίποτα.”μου είπε και απομακρύνθηκε απο'μένα. “Αφού κάτι είχες ρε Γιώργο γιατί δεν μου λες;” τον ρωτησα....“σου ειπα τίποτα και εαν είχα κάτι ποιος ο λογος να σου το πω; Είσαι μονο ή νταντα της κόρης μου και τίποτα παραπανω!”  είπε και έμεινα να τον κοιταω...“αφού έτσι το θέλετε κύριε Γιώργο έτσι θα είναι.Απο εδώ και στο εξής είμαι μονο ή νταντά της κόρης σας και τίποτα παραπανω... ” του είπα και πήγα στην αλλη άκρη του κήπου..“Γαμω το!” είπε ο Γιώργος και μπήκε στο σπίτι... Απο εδώ και πέρα κ.Γιώργο θα γνωρίσετε μια καινούργια Ελλη...Καθησα λίγο ακομη στον κήπο και έπειτα απο λίγο μπήκα και'γω στο σπίτι.Ακουσα φωνες στην κουζινα και πηγα εκει και ειδα την Βαγια να μαλωνει με τον Γιώργο.“τι στο διαολο σε εχει πιασει σημερα;” τον ρωτησα και με κοιταξε αρκετα θυμωμενος.“αν ηξερες και 'συ με ποιον θα βγει έτσι θα ήσουν!” μου είπε.“ή Βάγια είναι μεγάλη και ξέρει αρκετά καλά να ξεχωρίζει τους ανθρώπους!” του ειπα με την σειρα μου.“Γιώργο δεν μπορείς να μου πεις εσύ με ποιον θα βγω και με ποιον οχι!” του ειπε η Βαγια και ο Γιωργος βγηκε απι την κουζινα...

“Γιώργο δεν μπορείς να μου πεις εσύ με ποιον θα βγω και με ποιον οχι!” του ειπε η Βαγια και ο Γιωργος βγηκε απι την κουζινα

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Μόλις εφυγε ο Γιωργος η Βάγια ήρθε κοντά μου...“τι έγινε;Ακουσα φωνές.” με ρώτησε ή Βάγια.“μου είπε οτι είμαι μόνο ή νταντά της κόρης του Βάγια και τίποτα παραπανω...! Με εσένα τι έγινε;” την ρώτησα.“του ειπα ότι βγω σήμερα με καποιον και μου είπε οτι αυτός δεν κάνει για εμένα και τέτοια...Νομίζει οτι ακόμη είμαι 5 ρε Ελλη..!”μου είπε ή Βάγια και βούρκωσε.“με ποιον θα βγεις;” την ρωτησα εγώ..“θα βγω με εναν φιλο του αδερφού σου,τον αδερφό σου και άλλον εναν φιλο του ” μου είπε.“κοιτα,δεν ξέρω τους φίλους του αδερφού μου αλλά σίγουρα θα είναι καλά παιδιά!” της ειπα εγώ και χαμογέλασε.“ναι,ειναι καλο παιδι!Να σου ζητησω μια χαρη;” με ρωτησε  και εγειρε το κεφαλι της στα πλαγια..Ωωχ,αυτο το κανει οταν θελει να μου ζητησει κατι που σιγουρα θα πω οχι..“θα ερθεις μαζι μου ετσι; σε παρακαλωωω...” μου ειπε και εκανε σαν μικρο παιδι...“πφφ,καλά αλλά θα βγούμε μετα απο τις 21:00 γιατί τέτοια ωρα συνήθως κοιμάται ή μικρή.” της ειπα και χαμογέλασε.“φυσικά,στο κλαμπ θα πάμε κατα τις 21:30..!” μου είπε και χαμογέλασε.“εντάξει!” της ειπα και χαμογέλασα. “άντε,παμε τωρα στο σαλονι..”μου είπε ή Βάγια και πήγαμε στο σαλόνι οπου ηταν ο Γιώργος και ή μικρή...Μάλιστα καλά θα περασουμε και παλι..! “Βάγια..” είπε ο Γιώργος ενω κοίταξε την Βάγια...“μπορούμε να μιλήσουμε λίγο;” ρώτησε και ή Βάγια με κοίταξε...“τι θες;” ρώτησε τον Γιώργο ή Βάγια.“απλα να μιλήσουμε..” απάντησε εκεινος.“καλά, πάμε!” ειπε ή Βάγια και πήγαν κάπου πιο ήσυχα για να μιλήσουν.“Ελλη;” με ρώτησε ή Αγάπη.“τι έγινε μικρή μου;” την ρωτησα.“είσαι συμωμένη με τον μπαμπά;” ρώτησε ή μικρή και με κοίταξε στα ματια.“ναι μικρή μου,είμαι λίγο θυμωμένη με τον μπαμπα..!” της απάντησα και ήρθε και έκατσε κοντά μου περνώντας αγκαλιά με τα μικρά χερακια της.“απλα συμωνει μελικες φολες...!Μετα όμως είναι ενταξει.” μου είπε ή μικρή και χαμογέλασε...“το ξέρω μικρή,το ξέρω!” της ειπα και την πήρα αγκαλιά...Επειτα από λίγο ήρθε ο Γιώργος και ή Βάγια. “ενταξει είστε τώρα;” τους ρωτησα. “ναι μια χαρά!Απλα...” απάντησε ή Βάγια. “απλα τι;” ρωτησα εγώ.“θα ερθω και'γω μαζί σας..!” είπε ο Γιώργος και ή Βάγια χαμογέλασε.“μάλιστα...” ειπα εγώ και χαμογέλασα ψεύτικα...“εγώ πάω λίγο μέσα..!Μικρή θα έρθεις;” είπε ή Βάγια..“ναι!” είπε ή μικρή χαρούμενη και έφυγαν απο το σαλόνι...“Ελλη..” είπε ο Γιώργος και με πλησίασε.“τι θες Γιώργο;” τον ρωτησα.“συγνώμη μικρή μου...!”μου είπε και έκλεισε το προσωπο μου στις μεγαλες του  παλάμες.“Γιώργο..μην με πλησιαζεις..” του ειπα και απομακρυνθηκα απο κοντά του.“γαμώτο σου Ελλη..” είπε και τυλιξε το ενα του χερι γύρω απο την μέση μου ενω με το άλλο χαϊδευε το προσωπο μου...“οο..γάμα το!” είπε και με  φίλησε...

Πέρασα τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του και βαθυνε το φιλί μας

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Πέρασα τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του και βαθυνε το φιλί μας...Επειτα απο λίγο σταμάτησε για να πάρουμε ανάσα..Με κοίταξε στα ματια και έβαλε μια τουφα απο τα μαλλιά μου πίσω απο το αφτί μου, μου χαμογέλασε και απλα μειναμε εκεί να κοιτάμε ο ένας τον άλλον...“Γιώργο,οπ, συγνώμη παιδια φευγω...”ειπε η Βαγια και ετσι οπως μπηκε στο σαλονι βγηκε..Ο Γιώγος απομακρύνθηκε απο εμενα και βγηκε απο το σαλονι...Τι στο καλο εγινε τωρα; Πηγα στην κουζινα και εβαλα να πιω λιγο νερο και άκουσα φωνές και έπειτα ησυχία...Πήγα στο σαλόνι οπου ακούγονταν οι φωνές και είδα τον Γιώργο να φιλάει μια ξανθιά  κοπέλα...

Χριστός Ανέστη γκυκακια μου,τι κάνετε; Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο. Την έκανε πάλι την μαλακία του ο Γιώργος έτσι; Αντε να δουμε πως θα το σωσει τώρα...Ποια θα είναι άραγε ή αντίδραση της Ελλης; Αν σας άρεσε το κεφάλαιο πατήστε το αστερακι και αφήστε το σχόλιο σας από κάτω....

Χριστίνα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant