《 Το πάρτι 》

9.3K 613 27
                                    


- Όταν κοιτάω τα μάτια σου χάνομαι.

- Άγνωστος


"Σε ευχαριστώ που με βοηθήσες πάντως." μου είπε και με πήρε αγκαλιά.

"Τίποτα."του απάντησα εγώ και μπήκαμε στο σπίτι.

Ανεβήκαμε την σκάλα και ο Γιώργος με κοίταξε στα ματια.Πήγε να μου πει κατι αλλά ακούστηκε ένα ουρλιαχτό από το δωμάτιο της μικρής.Τρεξαμε έως εκεί και την είδαμε να κλαίει.

Άνοιξα το φως ενώ ο Γιώργος την πήρε στην αγκαλιά του για να την ηρεμήσει.

"Τι έπαθες μικρή μου;"ρώτησε ο Γιώργος όταν είδε οτι η μικρή είχε  ηρεμήσει κάπως.

"Ει-είδα κάποιον να σε παίρνει μακριά." είπε η μικρή και συνέχισε να κλαίει.

"Έλλη , πήγαινε με την μικρή στο δωμάτιο μου."είπε ο Γιώργος και μου έδωσε την μικρή.

"Που πας;" τον ρώτησα εγώ.

"Να ελέγξω κάτι."είπε και βγήκε από το δωμάτιο.

Εγώ πήγα στο δωμάτιο του Γιώργου και ξαπλωσα με την μικρή στην αγκαλιά μου.

"Θα έρθει ο μπαμπάς;" με ρώτησε η Αγάπη.

"Ναι μικρή μου , θα έρθει." της είπα εγώ και την έκλεισα στην αγκαλιά μου.

Μετα από λίγο η μικρή είχε κοιμηθεί αλλά εγώ δεν μπορουσα να κοιμηθώ.

"Τι έγινε;"ρώτησα τον Γιώργο ψιθυριστά.

"Τίποτα απλά ενεργοποίησα τις κάμερες και κλείδωσα το σπίτι."μου είπε αλλά κατάλαβα ότι κάτι άλλο είχε γίνει.

Ξάπλωσε δίπλα μου και πήρε εμένα και την μικρή αγκαλιά.

"Καληνύχτα."μου είπε και μου άφησε ένα φιλί στον λαιμό.

"Καληνύχτα." του είπα και'γω και κοιμήθηκα.

Το επόμενο πρωι

Ξυπνησα και ήμουν μόνη στο κρεβάτι.Βγήκα από το δωμάτιο και αφού κατέβηκα την σκάλα πήγα στο σαλόνι.Εκεί ειδα τον Γιώργο να διαβάζει ενα παραμύθι στην μικρή.

Εκεί ειδα τον Γιώργο να διαβάζει ενα παραμύθι στην μικρή

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang