"Ερωτευμένος..;"

5.2K 415 35
                                    

Επειτα απο περιπου τριαντα λεπτά φτάσαμε εξω απο το πατρικό του Γιώργου.Ανοιξα την πόρτα του αυτοκινήτου και κατεβηκα,βγήκε και η μικρή απο το αυτοκίνητο ενω έδωσε τον Ροκι στον Γιώργο.Μπηκμε στην αυλή του σπιτιού και χτυπησα το κουδούνι...
Επειτα απο λιγα λεπτα άνοιξε η πόρτα και εμφανίστηκε η Βάγια..
Μόλις με είδε με πήρε αμέσως αγκαλιά..
“χευ,τι κανεις;”ρωτησα αλλά δεν μου έδωσε σημασία..Πλησίασε την μικρή και την πήρε αγκαλιά..
“μάλιστα..!”είπα εγώ και μπήκα στο σπίτι με τον Γιώργο να με ακολουθεί..Η Βάγια και η μικρή πήγαν στον κήπο και άρχισαν να παίζουν με τον Ροκι.
“παιδιά μου ήρθατε;”ρώτησε η κα.'Αννα ενω βγήκε απο την κουζίνα.Πλησίασε τον Γιώργο και τον πήρε αγκαλια και έπειτα αγκαλιασε και εμένα.
“Έλλη σήμερα θα σου μάθω να φτιάχνεις το αγαπημένο φαγητο του Γιώργου δεν πιστεύω να εχεις πρόβλημα..!”είπε η κα.Αννα και γυρισα και κοίταξα τον Γιώργο ο οποίος με πολύ κόπο συγκρατούσε τα γέλια του.
Δεν θα τον πιάσω εγώ στα χέρια μου;Θα δει τι θα πάθει..!
“ναι,δεν έχω προβλήμα..!” απάντησα και η κα.Αννα πήγε στην κουζίνα με εμένα να την ακολουθώ.
“ποιο είναι το αγαπημένο φαγητο του Γιώργου; ”ρώτησα και χαμογέλασε.
“Το αγαπημένο του φαγητο είναι τα μακαρούνια σκιουφιχτά..!”είπε  και χαμογέλασε.
“τι είναι αυτά; Είναι μακαρόνια;”ρωτησα και χαμογέλασα.
“είναι πεντανοστιμα.Είναι ζυμαρικά σε κυλινδρικό σχημα..!”είπε ενω αρχισε να βγάζει κάποια υλικά..
“και απο τι φτιάχνονται; ”ρωτησα
Πως στο διαολο θα φτιάξω εγώ μακαρόνια;
“φτιάχνονται με αλεύρι,νερό, αλάτι και λάδι ή βούτυρο.Επειτα τα βραζουμε με λίγο βουτυρο και έπειτα βάζουμε απο πανω μπολικη τριμμένη μυζήθρα ή ανθότυρο. Ενω τα τρώμε ζεστά.” είπε και χαμογελασε.
“ωραία ακουγοντε.”απάντησα και χαμογελασα. Επειτα απο λίγο αρχισε να μου εξηγεί όλη την διαδικασία ενώ πλέον είχαν ερθει να βοηθήσουν και η Βάγια μαζί με την Αγάπη..Επειτα απο περιπου τρεις ώρες ειχαμε τελιωσει με το φαγητο..

Επειτα απο περιπου τρεις ώρες ειχαμε τελιωσει με το φαγητο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

“πραγματικα είναι πολύ δύσκολο φαγητο..!”είπα και η Βαγια χαμογελασε.
“αυτά πες τα στον Γιώργο..”είπε η Βάγια και χαμογελασα..
“άντε,σηκωθείτε να σερβίρουμε το φαγητο γιατι παγωμένα δεν τρώγονται..! ”είπε η κα.Αννα και αρχίσαμε να σερβίρουμε το φαγητο στα πιάτα..Τα πήγαμε στην τραπεζαρία και αφού  βαλαμε τα πιρουνια  και την σαλάτα βγηκα στον κήπο για να  φωναξω τον Γιώργο και τον κ.Χρήστο για να φαμε.Μόλις τους πλησιασα ο Γιώργος γύρισε και με κοίταξε.
“το φαγητο είναι έτοιμο..Θα έρθετε;”ρωτησα και ο Γιώργος χαμογέλασε.
“τι μαγιρεψατε;”ρώτησε ο Γιώργος.
“μαγιρεψαμε μακαρουνια σκιουφτιχτά..!”απάντησα και ο Γιώργος αλλά και ο κ.Χρήστος σηκώθηκαν απο τις καρέκλες και μπήκαν στο σπίτι..Επειτα απο λίγο μπήκα στο σπίτι και εγώ στο σπίτι και είδα τον Γιώργο και τον κ.Χρήστο να καθονται στο τραπέζι μαζί με την Βάγια και την μικρή.. Μάλλον τους αρέσουν πολύ τα μακαρόνια.Καθησα και εγώ στην καρέκλα δίπλα στον Γιώργο και έπειτα απο λιγα λεπτα ήρθε και η κα.Αννα.
“ο Θανος που είναι;”ρωτησα την Βάγια και με κοίταξε.
“είναι με τον Αντώνη και κάποιους αλλους..!”απάντησε η Βάγια και ξεκινησαμε να τρώμε..
“μάνα πολύ ωραίο το φαγητο..!”είπε ο Γιώργος έπειτα από λίγο καλά αφου ειχαμε τελειωσει με το φαγητο.
“ξέρεις και εμείς βοηθησαμε..!” είπα εγώ και η Βάγια ταυτόχρονα και ο Γιώργος με κοίταξε καλά καλά.
“μπράβο μικιο..!”είπε και χαμογελασε..Ο Γιώργος άρχισε να μιλάει με τον πατερα του ενω έβαλε το χερι του στο μπουτι  μου και όλο το ανέβαζε..Τσιμπισα το χερι του αλλά εκείνος συνέχισε.
“Γιώργο πάρε το χερι σου γιατί θα φωναξω..!”είπα ψιθυριστά..Ισα ίσα που με άκουσα..Εβγαλα το χερι του απο το μπουτι μου και το ξανά εβαλε αλλά αυτήν την φορά λίγο πιο κάτω.Δεν μίλησα γιατί η Βάγια ηδη μας κοιτούσε καλά-καλά και δεν ήθελα να καταλάβει κάτι η κα.Αννα.Πλεον είχε παει πεντε το απόγευμα..Ειχαμε πλύνει τα πιάτα και καθομασταν στον καναπε..
“άντε Ελλη πάμε;”ρώτησε και τον κοίταξα.
“ναι,μισο λεπτο να φωναξω την Αγάπη.”είπα και πήγα στο δωμάτιο της Αγάπης οπου ηταν η Αγαπη και εβλεπε ταινία μαζί με τον Θανο.
“Αγάπη,έλα πάμε σπίτι..!”είπα και με κοίταξε όλο ναζί.
“μπορω να μείνω εδώ; Θα με προσέχει ο Θανος και η Βάγια και θα είναι και η γιαγιά εδω..!”είπε η μικρή και την κοιτξα καλά καλά..Βρε μπας και την εβαλαε ο Γιώργος;
“έλα μαμάκα,σε παρακαλώ..!”είπε και χαμογελασα.
“οο,εντάξει.Θανο,την μικρή και τα ματια σου..!”είπα και χαμογέλασε..
Βγηκα απο το δωμάτιο και πήγα στο σαλόνι.
“η μικρή;”ρώτησε ο Γιώργος και με κοίταξε.
“θέλει λέει να μείνει εδω.Θα την προσέχει ο Θανος. ”είπα και χαμογέλασε.
“λοιπον μάνα εμείς πάμε..!”ειπε ο Γιώργος και η κα.Αννα χαμογελασε.
“στο καλό αγόρι μου.Να προσεχετε..!”είπε η κα.Αννα.και χαμογελασα…
“αν θέλει κάτι η μικρή απλα πάρτε με τηλέφωνο.Θα είμαι στο σπίτι..!”είπα στην κα.Αννα και με πήρε αγκαλιά.
“σε ευχαριστώ που τους προσεχείς..!”είπε η κα.Αννα και γω απλα χαμογελασα.Βγήκαμε απο το σπίτι και περπατησαμε προς το αυτοκίνητο.Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινησαμε για το σπίτι..

Σε όλη την διαδρομή είχε τα χέρια μας μπλεγμενα ενώ χαμογελούσε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Σε όλη την διαδρομή είχε τα χέρια μας μπλεγμενα ενώ χαμογελούσε.
Ωρες ώρες αναρωτιέμαι αν είναι ερωτευμένος μαζι μου..




Χευ πατάτες,τι κάνετε; Το ξέρω οτι σε αυτο το κεφάλαιο θα ηταν η έκπληξη του Γιώργου για το βράδυ αλλά μου ήρθε αλλη ιδέα..Πραγματικα,τα μακαρουνια σκιουφτιχτά εκανα μισή ωρα να τα βρει η αδερφή μου..! Περισσότερο μου πήρε η αναζήτηση τους και το πως φτιαχντε η συνταγή παρα το να γράψω το κεφάλαιο..! SO,ελπίζω να σας άρεσε..! Τα λέμε στο επομενο..!

Χριστινα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora