Για να μην τα πολύ λογο συνεχίσαμε να μιλάμε μέχρι τις δώδεκα τα μεσάνυχτα. “εμείς παμε για ύπνο..!”ειπαν τα παιδιά και σηκωθηκαν.“παμε και εμείς;” με ρώτησε ο Γιώργος.. “ναι παμε..”του ειπα και σηκωθηκαμε απο εκεί που καθομασταν.. “καληνυχταα.!”ειπα “καληνυχταα.!”απάντησαν και μπηκα στην σκηνή.Ο Γιώργος ηδη φορούσε μια φόρμα απο κάτω και είχε ξαπλώσει.“αντε άλλαξε και έλα να κοιμηθούμε!”είπε ο Γιώργος και χαμογέλασε. Πηγα να βγάλω μια μπλούζα από τον σάκο μου αλλά το χέρι του Γιώργου με σταμάτησε.“βάλε μια δικιά μου μπλούζα.Σου πηγαινει πιο πολύ!”μου είπε κα χαμογέλασα.Εβαλα μια μπλούζα του Γιώργου και ξαπλωσα δίπλα του.“καληνύχτα”του ειπα και ούτε που απάντησε..Γύρισα πλευρο και έκλεισα τα μάτια μου.“καληνυχτα μικρή μου.Σου υπόσχομαι οτι μια μέρα θα σου εξηγήσω τα παντα..!”τον άκουσα να λέει και με πήρε αγκαλιά..Τι στο διάολο θέλει να μου εξηγήσει;
Ολο το βράδυ δεν μπορουσα να κοιμηθώ.Εβγαλα προσεχτικά το χερι του Γιώργου απο πάνω μου και βγηκα απο την σκηνή.Καθησα στην άμμο,κοντά στην θάλασσα και έκλεισα τα ματια μου προσπαθώντας να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρα..“Ελλη;”άκουσα τον Γιώργο να με φωνάζει. Ηρθε και κάθησε δίπλα μου.“τι επαθες;”με ρώτησε .“απλα δεν μπορουσα να κοιμηθώ..!”του ειπα και χαμογέλασε. “μπορούσες να με ξυπνήσεις και όχι να βγεις μονη σου εδώ εξω..!”μου ειπε καθ σηκώθηκε πανω.“έλα,παμε να κοιμηθούμε.! ”μου είπε και αφού σηκωθηκα πανω πήγαμε παλι στην σκηνή.Ξαπλωσαμε αλλά ουτε τώρα μπορουσα να κοιμηθώ..“έλα εδώ αγκαλιτσα..!”μου είπε ο Γιώργος και άνοιξε τα χέρια του.Εβαλα το κεφάλι μου πανω στο στέρνο του και εκεινος τυλιξε τα χερια του γυρω απο την μεση μου.Επειτα απο λιγο έκλεισα τα ματια μου και με πήρε ο υπνος...~Το επόμενο πρωι..~
Το πρωι που ξυπνησα ήμουν μονη μου.Βγήκα απο την σκηνή και είδα τα παιδιά να κάθονται στην άμμο.Καθησα δίπλα στον Γιώργο και απλα κοιτουσα την θαλασσα.“επ Ελλη,καλημέρα!”μου είπε ή Βάγια και χαμογέλασε.. “μέρα..!”ειπα και κάπως ακεφα ενω συνεχισα να κοιταω την θάλασσα.“τι έχεις;”με ρώτησε ο Γιώργος και πέρασε το χερι του γύρω απο την μέση μου τραβώντας με έτσι κοντά του.“είμαι εντάξει..!”ειπα και χαμογέλασα.Σκατά εντάξει είμαι ήθελα να φωναξω αλλά δεν γίνεται..! “σιγουρα εισαι εντάξει;”με ρώτησε ή Βάγια και χαμογέλασε.“αλήθεια,είμαι ενταξει..!”της ειπα και χαμογέλασα.Ακουσα το κινητό μου να χτυπάει και σηκωθηκα πανω.“που πας;”με ρώτησε ο Γιώργος. “να σηκώσω το κινητό μου.”του ειπα και πήγα στην σκηνή.Πατησα το κουμπί αποδοχής της κλήσης αλλά δεν ακουγα κανέναν.
~τηλεφωνική κλήση~
Ε- ποιος είναι;”
?-........
Ε-ποιος στο διάολο είσαι;
?-μεινε μακρια του αλλιώς δεν θα ζησεις για πολύ...
Ε- ποια είσαι;
?-ο χειρότερος σου εφιαλτης..
Ε-.......~τέλος κλήσης~
“Τι στο διάολο;”φωναξα και ή Βάγια ήρθε κοντά μου.“τι έγινε;”με ρώτησε και φαινόταν πολύ ανήσυχη.“με πήρε κάποιος τηλέφωνο.Στην αρχή ακουγόταν μονο μια ανάσα.Οταν ρωτησα ποιος είναι μια γυναικία φωνη μου είπε να μείνω μακριά απο κάποιον αλλιως δεν θα ζησω για πολύ..και οτι θα είναι ο χειρότερος μου εφιάλτης.”της ειπα και απλα με κοιτούσε με ανοιχτό το στόμα..“τι στο διάολο λες;”με ρώτησε. “Βάγια,πραγματικά δεν ξέρω ποια είναι..Τι θα κάνω;”ρωτησα και αρχησα να ανησυχω.“παμε να το πούμε στα παιδιά..!”μου είπε ή Βάγια και πήγαμε στα παιδιά.Εγώ απλα καθησα στην άμμο και ξαπλωσα πίσω.Οσο ή Βάγια εξηγούσε στα παιδιά εγώ σκεφτόμουν ποια στο διάολο μπορεί να ηταν αυτή ή γυναικα και απο ποιον να μείνω μακρια.Επειτα απο λίγο ο Γιώργος κάθησε δίπλα μου..Με έβαλε στην αγκαλιά του και με φίλησε απαλά στα χείλη.
“Ελλη,πρεπει να σου μιλήσω για κάτι πολύ σημαντικό..Απλα οτι και να ακουσεις σε παρακαλώ μην φύγεις μακρια μου..!” μου είπε και σκουπισε τα δακρυα μου με τα δακτυλα του..Γεια σας πατάτες,τι κανετε; Αυριο σχολιο παιδια και οπως ξερετε κεφαλαιο θα ανεβει οποτε προλαβω γιατι πλησιαζουν οι εξετασεις...! Ποια λέτε να ηταν αυτή; Η μαμά της Αγάπης ή κάποια αλλη; Επιτέλους ο Γιώργος θα της πει τι έγινε...Τα λέμε γλυκακια....
Χριστινα
ESTÁS LEYENDO
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Novela JuvenilΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...