"Συμφιλίωση;"

4.6K 400 37
                                    

Τίποτα πιο δύσκολο από την ευθύτητα και τίποτα πιο εύκολο από την κολακεία..

-Ντοστογιέφσκι

«τι στο διάολο θέλεις εσύ εδώ;»ρώτησε ο Γιώργος ενώ κοιτούσε τον Αργυρή...
«ήρθα να μιλήσουμε..!»απάντησε ο Αργύρης και σηκώθηκε απο τον καναπέ...
«δεν έχουμε να πούμε τίποτα.!»είπε ο Γιώργος και τον πλησίασε..
«Γιώργο είναι ή μικρή μπροστά..!»είπα και ή Αγάπη με κοίταξε..
«γιατί μαλώνει ο μπαμπάς με τον κύριο Αργυρή;»ρώτησε ή μικρή και κοίταξα τον Γιώργο..
«γιατι έχουνε κάποιες μικρές διαφωνίες γλυκιά μου..»απάντησα και ή μικρή χαμογέλασε..
«αν θέλετε να λυσετε της διαφωνίες να βγειτε εξω..!»είπα ψιθυριστά ώστε να μην με ακούσει ή Αγάπη.
«αφορούν και εσένα αυτά Ελλη.!»είπε ο Αργύρης ενώ με κοίταξε..
«εντάξει..Γιασεμη,εμείς θα είμαστε εξω.Σε παρακαλώ προσεχε λίγο ακόμη την Αγάπη..»είπα και αφού κούνησε καταφατικά το κεφάλι της βγηκαμε απο το σπίτι...

Πήγαμε στον κήπο και εγώ και ο Γιώργος  καθισαμε στον καναπέ ενω ο Αργύρης καθησε  στην πολυθρόνα απέναντί μας..
«λοιπον,τι θέλεις;»ρώτησε ο Γιώργος και κοίταξε τον Αργυρή.
«κοιτά,ή γυναίκα μου είναι έγκυος.Δεν θέλει το μωρό να μεγαλώσει μέσα σε μια βεντέτα που δεν έχει καν νόημα...Η Ελλη επίσης είναι έγκυος,από ότι ξέρω,οπότε το μονο που έχουμε να κάνουμε είναι να το σταματήσουμε εδώ..!»είπε ο Αργύρης και χαμογελασα..
«Αργύρη εχεις απόλυτο δίκαιο...!»είπα και χαμογέλασα..
«τι απόλυτο δίκαιο ρε Ελλη;Και απο που ξέρει οτι είσαι έγκυος;»ρώτησε ο Γιώργος ενώ με κοιτούσε..
«εμ,τον συναντήσαμε εχθές  στο πάρκο με την γυναίκα του και τον γιο του..!»είπα και ο Γιώργος
με κοιτούσε φανερά εκνευρισμένος...

«και εμένα γιατί δεν μου το είπες γαμώτο; Μπορούσε να είχε συμβεί κάτι..!»είπε τονίζοντας την τελευταία πρόταση....
«Γιώργο δεν είναι ανάκη να φωνάζεις τώρα...Η Ελλη δεν είναι αναγκασμένη να σου τα λέει όλα..!»είπε ο Αργύρης και ο Γιώργος σηκώθηκε από τον καναπέ..
«δεν θα μου πεις τι θα κάνω εγώ με την γυναικα μου..!»είπε ο Γιώργος ενώ έσφυξε τις γορθιές του..
«εντάξει ηρέμησε..Δεν είπα κάτι κακό..»είπε ο Αργύρης και σηκώθηκε από τον καναπέ...
«Γιώργο ηρέμησε λίγο..!»είπα και σηκώθηκα και εγώ απο τον καναπέ.
«Ελλη μην ανακατεύεσαι...!»είπε ο Γιώργος ενώ με κοίταξε στιγμιαία...
«Εντάξει δεν ανακατεύομαι..!» απάντησα και μπήκα στο σπίτι...

Πήγα στο σαλόνι και είδα την μικρή να ζωγραφίζει και την Γιασεμή να είναι προσηλωμένη στο κινητό της..
«σε ευχαριστώ πολύ που προσεχές την μικρή τώρα μπορείς να πηγαίνεις Γιασεμή..!»είπα και η Γιασεμή πήρε τα ματια της από το κινητό και με κοίταξε..
«περιεμνω τον Γιώργο..!»είπε και την κοίταξα καλα-καλα.
«εννοώ τον κύριο Γιώργο  για να με πληρώσει..!»είπε και χαμογέλασε..
«για να σε πληρώσει εε; »ρώτησα ενώ πλησίασα την μικρή...Κάθησα δίπλα της και χαμογέλασε..
«μαμά,μην την ξαναφέρετε αυτήν εδώ...Δεν μου έδινε σημασία και όλο μιλούσε στο τηλέφωνο με μια Σάρα..!»είπε η μικρή και γούρλωσα τα μάτια μου..
«ενταξει Αγάπη μου,οτι θέλεις εσύ..!»είπα και χαμογέλασε...
Τι στο διάολο ετοιμαζεις Σαρα;

Αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε και έπειτα απο λίγο μπήκε στο σπίτι ο Γιώργος και ο Αργύρης..
«Ελλη ελα να σου πω λίγο..!»είπε και ο Αργύρης και ο Γιώργος τον κοίταξε ερωτηματικά..
Σηκώθηκα από κάτω και πλησιασα τον Αργύρη..
Πήγαμε λίγο πιο πέρα και και τον κοίταξα.
«έγινε κάτι;»ρώτησα και χαμογελασε..
«όλα εντάξει με τον Γιώργο.. Το μονο μου πρόβλημα τώρα είναι η κοπελιά εκεί πέρα.! »είπε και κοίταξα στιγμιαία την Γιασεμή..
«τι εννοείς;Εγινε κάτι με την Γιασεμή;»ρωτησα και αναστέναξε.

«την είδα προχθες μαζί με την Σάρα..!Νομιζω δεν θέλεις κάτι άλλο για να ανησυχίσεις..»είπε και κοίταξα και παλι την Γιασεμή...Είχε κολλήσει πανω στον Γιώργο και του μιλούσε.Ενας θεός ξέρει τι του έλεγε..
«σε παρακαλώ αν μάθεις κάτι πες μου το..!»είπα και χαμογέλασε...
«Φυσικά και θα στο πω..Λοιπόν τα λέμε..!»είπε ο Αργύρης και βγήκε απο το σπίτι..
«τι ήθελε ο Αργύρης;»ρώτησε ο Γιώργος ενώ με πλησίασε...
«τίποτα δεν ήθελε..!»είπα και κάθησα στον καναπέ...
«αύριο ανοίγει το γυμναστήριο.. Δεν θα είμαι και πολυ στο σπίτι..!»είπε ενω στεκοταν κοντά στην πόρτα.
«τι γυμναστήριο;»ρωτησα και γέλασε..
«προπονητης kick boxing είμαι αν το ξεχασες..!»είπε ενώ με  κοιτούσε στα μάτια...

«εντάξει..Τι ώρες περίπου δουλευεις;»ρώτησα και γέλασε..
«γιατί θα σου λειψω;»ρώτησε και χαμογέλασα...
«όσο να ναι..!»είπα και χαμογελασε..
«κύριε Γιώργο να με πληρώσετε για να φύγω;»ρώτησε η Γιασεμή ενώ έπαιζε με μια τούφα από τα ξανθά μαλλια της...
Ποσο θέλω να της βγάλω τα μαλλιά και να της τα δοσω να του φαει..!
«μαμά να παίξουμε;»ρώτησε η μικρή και χαμογέλασα...
«ναι αλλά για λίγο..Πρέπει να πάω να μαγιρέψω..!»είπα και η μικρή κούνησε καταφατικά το κεφάλι της..
«εμεις πάμε μέσα. Ερχομαι σε λιγο»είπε ο Γιώργος και πήγε στο γραφείο του με την Γιασεμή να τον ακολουθεί...

Εγώ άρχισα να παίζω με την μικρή με τις κούκλες τις.Επειτα της έφτιαξα τα μαλλια και ζωγραφισαμε...
«πεινάω...»είπε η μικρή και χαμογέλασα..
«θες να παραγγειλουμε κάτι να φάμε;»ρώτησα και χαμογέλασε..
«ναι..!»είπε η μικρή και χαμογέλασα..
«εντάξει..Πάω να ρωτήσω τον μπαμπά τι θέλει εντάξει;»ρώτησα ενω σηκώθηκα από τον καναπέ..
«εντάξει..!»απάντησε η μικρή ενω χαμογελούσε..
Προχώησα προς το γραφείο του Γιώργου και έπιασα το χερούλι της πόρτας...
«αχ Γιώργο είσαι πολύ όμορφος άνδρας. Δεν σου αξίζει η Ελλη..!»άκουσα την Γιασεμή να λέει..
Ανοιξα την πόρτα και με αυτο που είδα έμεινα αφωνη..
Η Γιασεμή φιλούσε τον Γιώργο..
Τον δικο μου Γιώργο..
Τον άνδρα που περιμένω το παιδι του...Γιατί μου το κάνει ξανά αυτό; Γιατί;


Χευ πατάτες,τι κάνετε;
Δεν μπόρεσα που να μην το ανεβάσω..😂Το κεφάλαιο ηταν έτοιμο απο χθες οπότε γιατί να μην το ανεβάσω;
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;
Ο Γιώργος αυτήν την φορά φταίει ή όχι;
Ο Αργύρης μωρέ θα βοηθήσει.! 💪
Οσο για την Ελλη στο επόμενο κεφάλαιο θα δουμε την αντίδρασή της..!
Καλη Παναγία να έχετε και χρόνια πολλά στις Δέσποινες..!❤




Χριστινα


Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Where stories live. Discover now