"Η Δίκη...."

5.2K 416 40
                                    



«Ελλη μου,ξύπνα μικιό μου πρέπει να ετοιμαστείς..»άκουσα την φωνή του Γιώργου πανω από το κεφάλι μου και άνοιξα τα μάτια μου..
«καλημέρα..»είπα και χαμογέλασε..
«καλημέρα,είσαι εντάξει;»ρώτησε και σηκώθηκα απο το κρεβάτι..
«ναι μια χαρά είμαι.Η Αγάπη;»ρωτησα και χαμογέλασε..
«κοιμάται ακόμη.Θα έρθει μια κοπέλα να την προσέχει.Δεν ξέρω πως θα αντιδράσει η Σάρα όταν την δει..!»είπε ενω με πλησίασε..
«ναι εχεις δίκαιο..»είπα και πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου...

«σε αγαπάω παρα πολύ.Το ξέρεις αυτό έτσι;»ρώτησε ενώ με κοιτούσε κατάματα..
«φυσικά και το ξέρω Γιώργο..»είπα και άφησα ένα απαλό φιλί στα χείλη του..
«εσύ με αγαπάς;»ρώτησε και γέλασα..
«φυσικά και σε αγαπάω..Εαν δεν σε αγαπούσα θα είχα φύγει εδώ και πολύ καιρό..!»είπα και χαμογελασε..
«εγώ πάω να φτιάξω πρωϊνό..»είπε ο Γιώργος και βγήκε απο το δωμάτιο...

Μπήκα στο μπάνιο και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέπτη..
Τα μαλλια μου ήταν μπερδεμένα ενώ τα μάτια μου ήταν κόκκινα..
Αφού εκανα την καθημερινή κου ρουτίνα χτένισα τα μαλλια μου και βγηκα απο το μπάνιο..
Στο κρεβάτι καθόταν η μικρή αγκαλιά με τον Γιώργο...
Ο Γιώργος κάτι της έλεγε ενω η μικρή τον άκουγε με προσοχή..
«τι λέτε εσείς εδώ;»ρώτησα και η μικρή γύρισε και με κοίταξε..
«μυστικό..!»είπε ενω έβαλε το κεφάλι της στον θώρακα του Γιώργου...

«δηλαδή δεν θα μάθω;»ρώτησα ενω καθησα στο κρεβάτι κοντά στην μικρή..
«όχι..Είναι μυστικό.Θα μάθεις αργότερα..!»είπε η μικρή ενω ο Γιώργος χαμογελούσε.
«εντάξει.Αφού θα μάθω αργότερα δεν με πειράζει..Πάμε να σε ετοιμάσω τώρα;»ρώτησα και γέλασε..
«δεν χρειαζεται μπορω και μόνη μου..!»είπε ενώ σηκώθηκε από το κρεβάτι..Με πλησίασε και με πήρε αγκαλιά ενω μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο..Βγήκε από το δωμάτιο και κοίταξα τον Γιώργο...
«δεν με χρειαζεται πια;»ρώτησα και γέλασε.
«φυσικά και σε χρειάζεται μικιό μου..»είπε και χαμογέλασε.
«λοιπον αρχισε να ετοιμάζεσαι σιγά-σιγά γιατί πρέπει να πηγαίνουμε..!»είπε ο Γιώργος και χαμογελασα..
«εντάξει.!»απάντησα και βγήκα από το δωμάτιο.
Μπήκα στο πρώην δωμάτιό μου και άνοιξα την ντουλάπα...
Επειτα απο λίγο κατέληξα σε αυτό..

Επειτα απο λίγο κατέληξα σε αυτό

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Where stories live. Discover now