《 Η αρραβωνιαστικιά του. 》

9.2K 666 9
                                    


- Μερικές φορές χρειάζεται να ξεχνάς το πως αισθάνεσαι και να θυμάσαι τι αξίζεις .

- _greek_quotes___



Οσο εγώ έφτιαχνα τον καφέ μου ο Γιώργος και η Βάγια  μιλούσαν για το με ποιον θα μεινει ή μικρή σήμερα.

"Εγώ θέλω να πάω  με τον μπαμπά και την Έλλη." είπε η μικρή.

"Χα!"είπε ο Γιώργος και χαμογέλασε ενώ η Βαγια του έκανε κωλοδαχτυλο.

"Βάγια έλα και συ ." της είπα εγώ.  Εφτιαξα και το γάλα της μικρής και το έβαλα σε μια φλιτζανα με πριγκίπισσες.

Αφού ήπιε η μικρή το γάλα της πήγαμε στο σαλόνι ώστε να δει παιδικά η μικρή και εμείς να μιλήσουμε.Χτύπησε το κουδούνι σηκώθηκα απο τον καναπέ για να ανοίξω την πόρτα.

Άνοιξα την πόρτα και μπροστά μου στεκόταν μια ψηλή ,ξανθιά γυναίκα.

Ποια είναι αυτή;

"Θα ήθελα την Βάγια."είπε απότομα

"Ποια είστε; "την ρώτησα.

"Η κοπέλα του αδερφού της."μου είπε και της έκλεισα την πόρτα στα μούτρα.

Τι εννοεί η κοπέλα του αδερφού της; Η κοπελα του Γιώργου δηλαδή;
Εχει ο Γιώργος κοπελα; Πήγα στο σαλόνι που καθώντουσαν και πλησίασα τον Γιώργο.

"Σε περιμένει η κοπέλα σου έξω." του είπα και κάθησα στην πολυθρόνα  ενώ εκείνος με κοιτούσε μπερδεμένος.

"Ποια κοπέλα μου ρε 'Ελλη;" με ρώτησε και άρχισε να γελάει.

"Την Τζούλια εννοεί." είπε η Βαγια και ο Γιώργος την κοίταξε καλά-καλά .

"Ποια Τζουλια και'συ ρε Βάγια; "την ρώτησε πλέον σοβαρός.

"Τώρα δεν μπορω να σου απαντήσω αλλά πήγαινε να της εξηγήσεις." του είπε η Βάγια.

Ο Γιώργος σηκώθηκε από τον καναπε  και πήγε να ανοίξει την πόρτα .  Η Βάγια με κοίταξε που ήμουν μπερδεμένη και αναστέναξε.

"Είχε πάει μαζί της μια φορά και αυτή νομίζει ότι τα έχουν και το έχει πει παντού." είπε η Βαγια

Εγώ όμως γιατί αντιδράσω έτσι;
Δεν με νοιάζει ας έχει πηδήξει όσες θέλει.

"Μάλιστα." της είπα και συνεχίσαμε την κουβέντα μας μέχρι που ακούσαμε φωνές από εξω.

"Τι έγινε;" ρώτησε η Βάγια.

"Πάμε να δούμε."της είπα και πήγαμε στην εξώπορτα και είδαμε τον Γιωργο και την Τζούλια να φωνάζουν ο ένας στον άλλον.

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن