"αποκαλυψεις.."

6.7K 477 33
                                    

"Βάγια,πραγματικά δεν ξέρω ποια είναι..Τι θα κάνω;"ρωτησα και αρχησα να ανησυχω."παμε να το πούμε στα παιδιά..!"μου είπε ή Βάγια και πήγαμε στα παιδιά.Εγώ απλα καθησα στην άμμο και ξαπλωσα πίσω.Οσο ή Βάγια εξηγούσε στα παιδιά εγώ σκεφτόμουν ποια στο διάολο μπορεί να ηταν αυτή ή γυναικα και απο ποιον να μείνω μακρια.Επειτα απο λίγο ο Γιώργος κάθησε δίπλα μου..Με έβαλε στην αγκαλιά του και με φίλησε απαλά στα χείλη.

Με έβαλε στην αγκαλιά του και με φίλησε απαλά στα χείλη

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Ελλη,πρεπει να σου μιλήσω για κάτι πολύ σημαντικό..Απλα οτι και να ακουσεις σε παρακαλώ μην φύγεις μακρια μου..!" μου είπε και σκουπισε τα δακρυα μου με τα δακτυλα του..."όλα άρχισαν πριν 5 χρόνια..Είχα πιει αρκετά αλλά ήξερα τι εκανα.Γνώρισα την μητέρα της Αγάπης και περασαμε μαζί την νύχτα.Μονο ενα βράδυ.Μετα απο εννέα μήνες όμως ή μητέρα μου βρηκε στο κατώφλι του σπιτιού της ενα καλάθι με ενα μωρό μέσα.Μόλις με πήρε τηλέφωνο πήγα αμέσως εκεί και είδα την μάνα μου να κρατάει στα χέρια της ενα μωρακι.Στην αρχη σαστισα αλλά έπειτα απο λίγο καιρό το συνιθησα και αρχησα να το αγαπάω.."πήγε να πει κάτι άλλο αλλά τον σταμάτησα."αυτό που κολλάει στο ποια με κυνηγάει;"τον ρωτησα."δεν έχω τελιωσει ακόμη...!"μου είπε και αφού πήρε μια ανάσα συνεχισε."όταν ή Αγάπη ηταν τεσσάρων ή Σαρρα(ή μητέρα της Αγάπης) είχε ερθει Κρήτη,αλλά δεν ηταν μονη της.Ηταν μαζί με τον άνδρα της ,40 χρόνια την περνούσε..!Ηρθε σπίτι μου και μου είπε οτι με ήθελε πίσω και οτι μετάνιωσε που έφυγε αλλά δεν την πίστεψα.Το επόμενο βράδυ ήμουν σε ενα μπαρ και ήμουν με μια κοπελα τέλος πάντων και μόλις με είδε μου είπε οτι αν δεν με έχει εκεινη δεν θα με έχει καμια.Για να σε προλαβω, δεν εννοώ ότι θα με σκοτώσει αλλά οτι θα απειλήσει τις αλλες.Και φοβάμαι οτι αυτή σε πήρε τηλέφωνο..Εκτώς αν είναι κάποιος άλλος..."μου είπε και τον κοίταξα με ανοιχτό το στόμα.Μειναμε έτσι για περιπου ενα τέταρτο.Εγώ να προσπαθώ να βάλω σε σειρα όσα μου είπε ο Γιώργος και εκείνος να με κοιτάει."Έλλη πες κάτι..!"μου είπε και έκλεισε το προσωπο μου με τις μεγάλες του παλάμες.Δεν ειπα τίποτα απλα τον πήρα αγκαλιά...Με έβαλε να καθησω πανω του και πέρασε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου.“μπορεί να μην είναι και ή μαμά της Αγάπης.”του ειπα καο με κοίταξε με απορία.! “ο πρωην μου ήταν μπλεγμένος.Τον κυνηγούσαν οι μπάτσοι για διακίνηση ναρκωτικών.Το κακό είναι οτι εγώ δεν το είχα καταλάβει μέχρι που τον είδα να κάνει χρηση.Επειτα απο αυτό το συμβάν δεχομουν απειλητικά τηλεφωνήματα..!”του ειπα και με κοιτουσε σαστισμένος.“σε παρέσυρε στο να κανεις χρηση;”με ρώτησε με αγονια.“φυσικά και όχι..!”του ειπα και χαμογελασε.Με παρατηρούσε και απορώ τι στο καλό σκέφτεται. “έχω κάτι;”τον ρωτησα.Δεν απάντησε απλα ενωσε τα χείλη του με τα δικά μου.

Επειτα απο λίγο απομακρύνθηκα για να πάρω ανάσα

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Επειτα απο λίγο απομακρύνθηκα για να πάρω ανάσα.Ενωσε τι μέτωπο του με το δικο μου και χαμογέλασε.Εχει υπέροχο χαμόγελο γαμωτο του..! “Αντώνη γαμωτο τι δεν καταλαβαίνεις; Αστούς λίγο μόνους τους.”άκουσα την Βάγια να φωνάζει..“είναι σημαντικό γαμω το. Ασε με..!”άκουσα την φωνη του Αντώνη και σε λίγα λεπτά ηταν ίδιο κοντά μας.“Ελλη..ο μπαμπάς..”άρχισε να λέει.“ο μπαμπάς τι;”τον ρωτησα εγώ.“τον πυροβόλησαν Ελλη.Είναι στην εντατική.Λένε οτι μπήκε ενας άνδρας στο σπίτι και... τ..τον σκότωσε.Πέντε  σφαίρες.Και οι πεντε στην καρδιά. ”μου είπε και αρχησα να κλαίω.Οσο και να μην με στήριζε σαν παιδι και σαν έφηβη είναι..δηλαδή,ήταν πατέρας μου και είχαμε και τις καλες μας στιγμές.“ποιος τον σκότωσε;”ρωτησα όταν πλεον είχα συνέλθει.“δεν το ξέρουμε ακόμη αλλά θα το μάθουμε..!”μου είπε και έφυγε. Ο Γιώργος με εκλεισε στην αγκαλιά του ενω εγώ τυλιξα τα πιδια μου γύρω απο την μέση του, έβαλα το κεφάλι μου στην καμπύλη του λαιμού του και έκλεισα τα ματια μου.Το μονο που θέλω τώρα είναι να με κρατάει στην αγκαλιά του...




Γεια σας πατάτες,τι κάνετε; Τελευταιο κεφάλαιο γλυκακια μου.. Στις δεκαεπτά αρχίζουν οι εξετάσεις.(παλι καλά θα προλαβω να γιορτασω τα γεννεθλια μου!)Οπως καταλαβατε κεφάλι ο θα ανέβει μετα τις 15 Ιουνίου..Χίλια συγνώμη αλλά θέλω να διαβάσω..Οποτε σας εύχομαι καλη επιτυχια στις εξετάσεις (σε οσες γράφετε)και οσες δεν γράφουν καλά να 0
περνατε!

Χριστινα




































mixaela_dreamer

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Onde histórias criam vida. Descubra agora