"Δικιά του...."

5.6K 412 32
                                    

“θέλεις να με παντρευτείς;” ρώτησε ο Γιώργος και χαμογελασα..Τώρα τι πρεπει να απαντήσω;
Δεν γίνετε να πω ναι,το ξέρω ελάχιστα και δεν είμαι σύγουρη για το τι νιώθω για αυτόν..
Ομως αν πω όχι τα πραγματα θα είναι πολύ δύσκολα..Ζούμε στο  ίδιο σπίτι θα είναι παρα πολύ δύσκολο να τον βλέπω καθημερινά..Οποτε πήρα την απόφαση μου..;
“Γιώργο σήκω πανω..!”είπα ενω χαμογελουσα.. Σηκώθηκε πανω και χαμογέλασε. Εβαλα τα χέρια μου στο πρόσωπο του ενω τον κοιτουσα στα ματια..
“δεν είναι οτι δεν θέλω να σε παντρευτώ αλλά αυτήν την χρονική περίοδο βρισκόμαστε σε μια πολύ δύσκολη κατασταση..Η δική για την μικρή ,ο Αργύρης και πολλά αλλά..”είπα και έχασε σιγά σιγά το χαμόγελο του..
“δηλαδή μου λες όχι..!”είπε και πήγε να φύγει αλλά πέρασα τα χέρια μου γύρω απο τον αυχενα του..
“δεν σου λέω όχι και ουτε σου λέω ναι..Οταν τελειώσει η δική για την επιμέλεια της μικρής και το πρόβλημα με τον Αργυρή και ισχυει ακόμη η πρόταση γάμου τοτε πολύ ευχαρίστως να σε παντρευτώ..!”του είπα και άφησε ενα απαλό φιλί στα χείλη μου..

!”του είπα και άφησε ενα απαλό φιλί στα χείλη μου

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

“η πρόταση γάμου θα ισχυει μέχρι να πεις το ναι..!”είπε και μου φορεσε το δακτυλιδι στο δάκτυλο μου...

“λέω και εγώ για ποιον λογο είχες γίνει τόσο τρυφερός και δεν θυμωνες εύκολα

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

“λέω και εγώ για ποιον λογο είχες γίνει τόσο τρυφερός και δεν θυμωνες εύκολα..!”είπα και με κοίταξε θυμωμένος..
“αλήθεια τώρα;”ρώτησε και χαμογελασα..
“οο μην θυμωνεις τώρα γκρινιαρη..!”είπα και τον φιλησα στην μύτη..
“που θα πάει δεν θα πάμε σπίτι;” ρώτησε και χαμογελασα..
“είναι μονο δέκα και μισή ρε Γιώργο απο τώρα θα πάμε στο σπίτι;”ρωτησα και μου έκλεισε το μάτι..
“πίστεψε με έχουμε καλυτερα πραγματα να κάνουμε στο σπίτι..!”είπε και χαμογέλασε..
Μπήκαμε στο εστιατοριο και αφού τον έπεισα να πληρωσουμε  μισα-μισα βγήκαμε απο το εστιατόριο..Ο Γιώργος είχε το χερι του στην μέση μου και προχωρουσαμε προς το αυτοκίνητο..Μπήκαμε μεσα στο αυτοκίνητο και ο Γιώργος ξεκίνησε για το σπίτι..
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω για ποιον λογο μου έκανε την πρόταση γάμου..Μπορεί απλα να είναι ένας ενθουσιασμός και μόλις του 'περάσει' να με αφήσει..
“Γιώργο;”ρωτησα ενω τον κοίταξα..
“πες μου μικιό..!”είπε και χαμογέλασε..
“για ποιον λογο μου έκανες πρόταση γάμου;” ρωτησα και σοβαρεψε..
“θα στα πω στο σπίτι..Είπε και αφού πήρε στο χερι του το χερι μου το φίλησε..
Δεν είπαμε τίποτα αλλο και η διαδρομή συνεχίστηκε ήσυχα...
Επειτα κανένα μισάωρο φτάσαμε στο σπίτι..Βγηκαμε απο το αυτοκίνητο και ο Γιώργος έπιασε το χερι μου και μπήκαμε στο σπίτι... Ο Γιώργος κάθησε στον καναπέ και με έβαλε να καθησω πανω του..
“τι μου εχεις κανει ρε Ελλη..;”ρώτησε ενω έβαλε τα χέρια του στην μέση μου..
Αρχισε να αφήνει φιλια στον λαιμό μου..
“σε θέλω τόσο μα τόσο πολύ μωρο μου..Θέλω να εισαι μαζί μου..Να σε βλέπω κάθε μέρα,να σε έχω κάθε νύχτα στην αγκαλιά μου..Να μην σε έχει κανενας άλλος μικιο μου..Μονο εγώ..!Να σε αγγιζω,να σε φιλαω,να σου κάνω ερωτα..Να εισαι μονο δική μου.!”είπε και πριν προλαβω να πω κάτι επιτέθηκε στα χείλη μου..
Συνεχισαμε να φιλιωμαστε για λιγα ακόμη λεπτα μέχρι που ο Γιώργος σηκώθηκε απο τον καναπέ..Τυλιξα τα πόδια μου γύρω απο την μέση του και ο Γιώργος αρχισε να ανεβενει τις σκάλες ενω με φιλούσε ακόμη...
Επειτα απο λίγο με άφησε απαλά πανω στο κρεβάτι..
Σταμάτησε για λίγο και με κοίταξε στα ματια...
Ξανά αρχισε να με φιλάει και με έκανε δικιά του για όλη την νύχτα..



          ~Το επόμενο πρωι..~

Ξυπνησα και ήμουν στην αγκαλιά του Γιωργου...Τα χέρια του ηταν περασμένα γύρω απο την μέση μου ενω η πλάτη μου ακουμπούσε στο γυμνό στήθος του..
“καλημέρα μικιο μου..!”είπε ενω γυρισα προς το μέρος του..Αφησε ενα απαλό φιλί στο μέτωπο μου και χαμογελασα...
“γαμωτο,πρεπει να ετοιμασω πρωινό για την μικρή..!”είπα και σηκωθηκα απο το κρεβάτι ενω ο Γιώργος γελούσε..
“γιατί γελάς ρε Γιώργο;”ρωτησα ενω συνέχισα να ψάχνω τα ρούχα μου..Γαμωτο που τα πέταξε χθες ο Γιώργος;  Αφού δεν βρήκα τα ρούχα μου φορεσα το πουκάμισο του Γιωργου και πήγα να βγω απο το δωμάτιο αλλά με σταμάτησε η φωνη του Γιωργου..
“η Αγάπη δεν είναι εδώ,είναι ακόμα στην μάνα μου..!”είπε ενω γελούσε..
Εγώ δεν απάντησα..Απλα ξαπλωσα ξανα στο κρεβάτι..
“σου παει πολύ το πουκάμισό μου..Να το φοράς ποιο συχνά..!”ειπε και άφησε με φίλησε στην μύτη..
“Γιωργο όλα αυτά που είπες εχθες τα εννοούσες ή τα είπες μονο και μονο για με με ρίξεις στο κρεβάτι..;”ρωτησα και φάνηκε να θύμωσε..
“αυτο μην το ξαναπεις..! Φυσικά και τα εννοουσα όσα ειπα μωρο μου..Αν δεν τα εννιωθα όλα αυτά που σου είπα δεν θα στα είχα πει..! Μαζί σου νιώθω πολυ διαφορετικά..”είπε και επιτέθηκα στα χείλη του..
Τελικά μου αρέσει πιο πολύ αυτή η πλευρα του Γιωργου..!


Χευ πατάτες,τι κάνετε; Τελικά η απάντηση της Ελλης δεν ηταν ουτε όχι αλλά ουτε και ναι...Ο Γιώργος έχει αρχίσει και δείχνει τα συναισθήματα του αλλά η Ελλη είναι ακόμη λίγο επιφυλακτική μαζί του..!
Αντε να δουμε τι θα γίνει με αυτους τους δυο..!


Χριστινα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Onde histórias criam vida. Descubra agora