Αφού έφαγα τα κεράσια εβαλα σε ενα μπολάκι λίγο παγωτό και ξανά καθησα στην καρέκλα..
“αν είναι έγκυος θα μου ζητάει τέτοια περίεργα;”ρώτησε ο Γιώργος ενω κοιτούσε την κα.Αννα..
“δεν είμαι έγκυος..Απλα ήθελα να φάω κεράσια με παγωτό..!”είπα και η κα.Αννα γέλασε..
“σίγουρα.Τώρα πηγενε κάνε το τεστ εγκυμοσύνης..!”είπε η κα.Αννα και χαμογελασε..
“όχι,προτειμω να βγουν πρωτα οι εξετάσεις..!”είπα και ο Γιώργος με κοίταξε στα ματια..
“Ελλη,πηγενε κάνε το τεστ..!”είπε και χαμογελασα..
“συγνώμη αλλά τώρα τρώω..Ισως κάποια αλλη φορά..!”είπα και πριν προλάβει να απαντήσει ο Γιώργος μπήκε στην κουζίνα η Βάγια με την μικρή...“καλημέρα..!”είπε η Βάγια ενω με πήρε αγκαλιά..
“καλημέρα..!”απάντησα εγώ και η κα.Αννα ταυτόχρονα ενω ο Γιώργος σηκώθηκε για να φτιαξει το γάλα της μικρής..
“καλά τρως παγωτό με κεράσια;”ρώτησε η Βάγια και η κα.Αννα χαγελασε..
“αρχίσε απο τώρα να ζηταει περίεργα πραγματα..!”είπε η κα.Αννα και δεν απαντησα...
“μαμά θα πάμε σήμερα βόλτα;”ρώτησε η μικρή και χαμογελασα..
“φυσικά..Θα πάμε στο παρκο αλλά θα ερθει και η Βάγια..!”είπα και η μικρή χαμογέλασε..
“θα πάρουμε και τον Ροκι;”ρώτησε η μικρή ενω εγειρε το κεφάλι της προς τα πλάγια..
“ναι αλλα θα είναι με το λουρί..!”απάντησα εγώ και η μικρή χαμογέλασε...
“ωριστε και το γάλα σου πριγκίπισσα..Θέλεις κάτι άλλο;”ρώτησε ο Γιώργος ενω κάθησε στην καρέκλα..
“όχι,ευχαριστώ..!”απαντησε η μικρή και χαμογελασα...
“άντε θα πας να κανεις το τεστ;”ρώτησε ο Γιώργος και τον κοιταξα στα ματια..
“είπαμε όχι,θα περιμένω να βγουν οι εξετάσεις..!”είπα και χαμογελασα..
“ρε Έλλη..! ”είπε ο Γιώργος και με κοιταξε θυμωμένος..
“άσε Γιωργο θα την πεισω εγώ..!”είπε η Βάγια και την κοιταξα θυμωμένη..
“αλήθεια τώρα; Λογικά αύριο μεθαύριο θα βγουν τα αποτελεσματα δεν θέλετε να περιμενετε λίγο;”ρωτησα και η κα.Αννα χαμογέλασε.
“κοιταξτε η Ελλη έχει ενα δίκαιο..”είπε και ο Γιώργος την κοίταξε...
“θα γράψεις τεστ μαμά;”ρώτησε η μικρή και κοίταξα τον Γιώργο..Τώρα τι της λες;
“όχι Αγάπη μου είναι για να δει εαν είναι εγκυος..!”είπε ο Γιώργος αρκετά ψύχραιμος...
“θα μου κάνετε αδερφακι;”ρώτησε η μικρή ενώ χαμογελουσε πλατιά..
“ναι μικρή μου,θα σου κάνουν αδερφακι..!”απάντησε η κα.Αννα ενω χαμογέλασε.
“ωραία..Θελω να είναι κοριτσάκι...Αν ειναι αγοράκι ο μπαμπάς θα το αγαπαει περισσότερο..!”είπε η Αγαπη και χαμογελασα.
“Αγάπη μου ο μπαμπάς θα σε αγαπάει το ίδιο..Οτι και αν είναι το μωρο..!”είπα και η Αγάπη χααογελασε..
“μικρή μου,φυσικά και θα σε αγαπάω.Γίνεται να μην αγαπάω εγώ την πριγκίπισσα μου;”ρώτησε ο Γιώργος ενω πήρε την μικρή στην αγκαλιά του.
Το πρωινο πέρασε κάπως έτσι...
Εγώ να μιλάω με την Βάγια και την κα.Αννα ενω ο Γιώργος να παίζει με την μικρή...Επειτα απο λίγη ωρα και ενω είχε παει πια 12 η ωρα η κα.Αννα είχε φύγει και είχε μείνει στο σπίτι η Βάγια..
“Μαμά πάμε να ζωγραφίζουμε;”ρώτησε η Αγάπη και σηκωθηκα από τον καναπέ..Καθησαμε στο πάτωμα και αρχίσαμε να ζωγραφίζουμε αφού τα πραγματα τα είχα αφήσει πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού...
Επειτα απο λίγο ήρθε ο Γιώργος στο σαλόνι..
“Ελλη εγώ πάω στο σουπερμάρκετ σου εχω αφήσει το τεστ πανω στο τραπέζι της κουζίνας..Ελπίζω όταν γυρίσω να το εχεις κάνει.!”είπε ο Γιώργος ενω με πλησίασε.
Με φίλησε στην μύτη και αφού φίλησε την μικρή στο μέτωπο και πήγε να φύγει...
“Α Γιώργο θέλω να μου πάρεις και φράουλες..!”είπα και ο Γιώργος χαμογέλασε..
“μα εσύ δεν τρως φραουλες..!”είπε η Βάγια και χαμογέλασε..
“ε τώρα θέλω φρααυλες..!”είπα και γέλασε..
“καλά,εγώ πάω..! Ηρεμα εσείς..!”είπε ο Γιώργος και βγήκε απο το σπίτι...
“ρε Έλλη θα πας να κάνεις το τεστ;”Ρώτησε η Βάγια και χαμογέλασε..
“τσου..!”απάντησα και συνεχισα να ζωγραφίζω μαζί με την Αγαπη...
“ρε Ελλη..!”είπε η Βάγια ενω φαινόταν εκνευρισμένη..
“αν πάω να το κάνω θα σταματήσεις;”ρωτησα ενω άφησα κάτω την ξυλομπογιά..
“ναι,άντε πηγενε..”είπε η Βάγια και χαμογελασα..
“καλά.!”σηκωθηκα απο το πάτωμα και πήγα στην κουζινα.Αφού πήρα το τεστ εγκυμοσύνης βγηκα απο την κουζινα και πήγα στο μπάνιο..Αφησα το τεστ εγκυμοσύνης πανω στον νυπτηρα και κοιταχτηκα στον καθρέπτη και πήρα μια ανάσα...
Αντε να το κάνω να τελειώνουμε...!Χευ πατάτες, τι κάνετε;
Χμμ, η Αγαπη έμαθε για την εγκυμοσύνη..!
Η Ελλη τώρα ζήτησε φράουλες είναι πιο φυσιολογικό απο το παγωτό και τα κεράσια..! 😂
Αντε να δουμε τι θα δειξει το τεστ εγκυομυνης τώρα..!Χριστινα
YOU ARE READING
Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )
Teen FictionΕκείνος:Ένας όμορφος εικοσιεφτάχρονος άνδρας, γεροδεμένος.Προπονητής μποξ και πρώην παγκόσμιως πρωταθλητής. Τώρα ζει στα Χανια με την τετράχρονη κόρη του. Τι γίνετε όταν χρειαστεί μία νταντά για την κόρη του; Εκείνη:Μία όμορφη εικοσιπεντάχρονη κοπ...