"Μια καινουργια Ελλη..."

8.2K 558 19
                                    

.“έτοιμη;”με ρώτησε ο Γιώργος. “ναι...” απάντησα και αφού πήρα το σκυλάκι στην αγκαλια μου βγήκαμε απο το σπίτι.Πήγαμε στο αυτοκίνητο και αφού το ξεκλειδωσε ο Γιώργος εβαλα την μικρή στο καρεκλάκι της,την εδεσα και έκλεισα την πόρτα,καθησα στο μπροστινο καθησμα και έπειτα απο λίγο ο Γιώργος ξεκίνησε για το σπίτι των γονιών του...Στην διαδρομή δεν λέγαμε απολύτως τίποτα,ο Γιώργος ηταν προσιλομενος στην οδήγηση...

Στην διαδρομή δεν λέγαμε απολύτως τίποτα,ο Γιώργος ηταν προσιλομενος στην οδήγηση

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Επειτα από λίγο είχαμε φτασει μπροστά απο το σπίτι των γονιών του...Βγηκαμε απο το αμάξι και αφού ο Γιώργος πήρε την μικρή στην αγκαλιά του μπήκαμε στο σπίτι...“γεια σας...!” είπε ή Βάγια μόλις μας είδε.“γεια!” της ειπα εγώ και ο Γιώργος μαζί.“το πήρες τελικά;” με ρώτησε ή Βάγια μόλις είδε το σκυλάκι. “ναι..” ειπα και χαμογελασα.“εγώ φεύγω,θα τα πούμε μετα..” είπε ο Γιώργος και πήρε την μικρή αγκαλιά. Με πλησίασε και άφησε ενα απαλό φιλί στα χείλη μου και βγήκε απο το σπίτι...“τι στο διάολο ηταν αυτό τώρα;” με ρώτησε ή Βάγια..“ρωτά τον αδερφό σου,εγώ δεν μπορω να τον καταλάβω πραγματικα!” της ειπα και αφού μου χαμογέλασε βγήκαμε στον κήπο και αρχίσαμε να παίζουμε με την μικρή και το σκυλάκι....

~αγνώστου πλευρα~

-ή δουλεια προχωράει,μόλις βγήκε απο το σπίτι των γονιών του...
-μην τον χάσεις απο τα ματια σου...Θέλω να μαθω όλες του τις κινήσεις...

~πλευρα Ελλης~

Επειτα απο λίγο ήρθε και ή κ.Αννα. Μόλις την είδε ή μικρή έτρεξε πανω της.“γιαγιά δες,έχω σκυλάκι.” είπε ή μικρή χαρούμενη .“μπράβο Αγάπη μου, έχει κανεί τα εμβόλια του;” μας  ρώτησε.“ναι,τα έχει κανει όλα τα εμβόλια που χρειαζεται για αυτήν την ηλικία.” της απάντησα.“ο Γιώργος που είναι;” ξανά ρώτησε.“δεν ξέρω!” απάντησε ή Βάγια και ή κ.Αννα κοίταξε εμένα.“μας έφερε εδώ και έφυγε,δεν είπε που παει.” της απάντησα με την σειρά μου...“μην ανγχωνεσαι παντα έτσι κανει!” μου απάντησε ή κ.Αννα και χαμογέλασε. Συνεχίσαμε να παίζουμε με την μικρή μέχρι που μεσημέριασε.“πειναωωω” παραπονέθηκε ή μικρή..“και'γω πεινασα...Να φτιάξεις το κοτόπουλο στον φούρνο ή την μακαροναδα!” μου είπε ή Βάγια και χαμογέλασε! “θα πάω να ρωτήσω την κ.Αν να αν έχει τα υλικά για να φτιαξω την μακαροναδα..” τους απάντησα και αμέσως χαμογέλασαν.... Μπήκα στο σπίτι και πήγα στο σαλόνι.Εκεί είδα την κ.Αννα να βλέπει τηλεοραση.. “γεια σας,μήπως έχετε υλικά για μακαρονάδα επειδή ή μικρή πείνασε;” την ρωτησα. “φυσικά,θες να σε βοθησω;” με ρώτησε. “όχι,σας ευχαριστώ πολύ!” της ειπα και πήγα στην κουζίνα,αφού βρήκα τα υλικά άρχισα να φτιάχνω την μακαροναδα.Αφού έβαλα την κόκκινη σάλτσα και το τριμενο τυρί ηταν έτοιμη.Εφτιαξα επίσης μια σαλάτα του καισαρα και έβγαλα πιάτα...Ειδα την ωρα και ειχε παει ηδη τρεις.Εστρωσα το τραπεζι της κουζίνας και αφού έβαλα μαχαιροπίρουνα πήγα στον κήπο..“έτοιμο το φαγητο...” ειπα και ή μικρή με την Βάγια έτρεξαν γρήγορα μέσα στο σπίτι...Μπήκα στο σπίτι και αφού  ενημέρωσα και την κ.Αννα ότι το φαγητο είναι έτοιμο πήγαμε στην κουζίνα..Επειτα απο λιγα λεπτα ηρθε ο κ.Χρήστος και ο Γιώργος. “μπαμπα!” φώναξε ή μικρή και έτρεξε κοντά του.Μόλις την είδε χαμογέλασε και την σήκωσε στην αγκαλιά του.“τι κανεις μικρή μου πριγκίπισσα;” την ρωτησε και ή μικρή χαμογέλασε.“είμαι καλά.” απάντησε ή μικρή...Επειτα απο λίγο αρχισαμε να τρωμε.“πολυ ωραιο ήταν το φαγητο..!” είπε ο κ.Χρήστος.“ναι,ηταν πολύ ωραίο.!” είπε και ή κ.Αννα.“άντε πηγενετε εσείς στο σαλόνι για να μαζεψουμε εμείς εδώ!” είπε ή Βάγια και όλοι έφυγαν και πήγαν στο σαλόνι...“Έλλη τι έγινε με τον Γιώργο;” με ρώτησε ή Βάγια.“πραγματικα δεν ξέρω,μου μιλάει κάπως απότομα απο σήμερα το πρωι,λες και του εκανα κάτι.” της απάντησα εγώ.“απλα μιλά του,δεν θα σε φαει!” μου είπε ή κ.Αννα και παγωσα.. Τόση ωρα τι έχει ακούσει; “μπορεί να ειναι σκληρός αλλά παντα νοιάζεται για τους ανθρώπους που αγαπει!” μου ειπε χαμογελώντας και βγήκε απο την κουζίνα...“τι στο διάολο;” ρωτησα την Βάγια και με κοίταξε χαμογελώντας. “πάω λιγο στον κήπο...!” ειπα στην Βάγια και βγηκα απο το σπίτι,πήγα στον κήπο και απλα σκεφτόμουν τι στο διάολο έχω κανει και για ποιον λογο μου συμπεριφέρεται έτσι..“Ελλη;” ακουσα μια φωνη πίσω μου. Γυρισα και ειδα τον Γιώργο... “τι εχεις;” με ρώτησε και με πλησίασε.“τίποτα δεν έχω γιατι να έχω κάτι ;” τον ρωτησα και χαμογελασα.“αν μου χαμογελας σε παρακαλώ χαμόγελα μου αληθινά εντάξει;”μου είπε ενω έκλεισε το προσωπο μου στις παλάμες του και μου χαμογελασε...“γιατί ήσουν έτσι σήμερα;”τον ρωτησα και κατευθείαν σοβαρεψε. “τίποτα.”μου είπε και απομακρύνθηκε απο'μένα. “Αφού κάτι είχες ρε Γιώργο γιατί δεν μου λες;” τον ρωτησα....“σου ειπα τίποτα και εαν είχα κάτι ποιος ο λογος να σου το πω; Είσαι μονο ή νταντα της κόρης μου και τίποτα παραπανω!”  είπε και έμεινα να τον κοιταω...“αφού έτσι το θέλετε κύριε Γιώργο έτσι θα είναι.Απο εδώ και στο εξής είμαι μονο ή νταντά της κόρης σας και τίποτα παραπανω... ” του είπα και πήγα στην αλλη άκρη του κήπου..“Γαμώτο!” είπε ο Γιώργος και μπήκε στο σπίτι... Απο εδώ και πέρα κ.Γιώργο θα γνωρίσετε μια καινούργια Ελλη...

Γεια σας πατάτες,τι κανετε; Πως σας φανηκε το κεφαλαιο..Θα ηθελα να με βοηθηστε στο πια ηθοποιος ή τραγουδιστρια θα μπορουσε να υποδειθει την Ελλη,αν ξερετε καποια γραψτε το στα σχολια...Αν σας αρεσε το κεφαλαιο πατηστε το αστεράκι κια αφηστε το σχολιο σας απο κατω....

Χριστινα

Η Νταντά Της Κόρης Του ( Υπό Διόρθωση )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora